• 0

Domeinnaam registreren

Beste ondernemers,

 

Wellicht een eenvoudige vraag voor vele van jullie.. ik sta op het punt om een website online te zetten en wil hem maken in een Opencart Theme. Nu zou er honderden sites waar ik een domeinnaam kan registreren maar ik wil het bij een professioneel bedrijf laten doen die mij ook enigszins kan helpen bij het online zetten ervan, dus niet bij partners als Strato etc.

 

Heeft iemand daar nog goede tips over?

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Mvg,

 

Vincent

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zit zelf grotendeels bij Transip en Totallyhosted.

Transip: Qua prijs niet de goedkoopste maar je hebt veel mogelijkheden zelf eea aan te passen qua settings. Of ze je ook begeleiden bij het online zetten, daar zou ik niet teveel van verwachten. Qua DNS settings oid wel maar daar houd het ook bij op.

Totallyhosted: Duurder maar ik heb altijd prettige service ervaren. Snel reactie op je vragen/problemen

 

Versio is wat goedkoper maar via via hoor ik klachten over de helpdesk en de uptime.

 

Het is maar waar je voor gaat: prijs, uptime, helpdesk, enz

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Wij zitten bij onze websitebouwer die de domeinnaam registreert en daarna hem doorverwijst naar een nieuw domein zoals Nico hierboven benoemd. Wij betalen alleen maar 9 of 12 euro geloof ik per jaar zonder extra kosten voor dat soort dingen. Ze helpen zelfs met uitzoeken van goed domeinnaam en ik heb daar geen rekening van gezien, dus blijkbaar hopen ze dat ik daar een website op het domein laat maken.

 

Transip ken ik niet/weet ik weinig van, maar blijkbaar vinden veel mensen hen ook goed.

Intervote Stemkastjes huren voor een interactieve bijeenkomst

Ga naar onze website om stemkastjes te huren

Link naar reactie
  • 0

Vincent,

Naast een domeinnaam heb je ook nog een webhostingpakket nodig, heb je hier (goed) over nagedacht? Mijn tip: registreer jezelf op www.webhostingtalk.nl en plaats je vraag onder 'aanbiedingen gezocht'. Hier zitten vele webhosters (van kleine spelers tot de grote jongens) en kunnen dan een offerte plaatsen n.a.v. jou business case.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.