Nog een ondernemers testje

Aanbevolen berichten

Dit is nog eens motiverend (sorry zrski ;))!

 

Gefeliciteerd!

 

U heeft een totaalscore behaald van 197 punten!

 

Net de ondergrens van 'Succesvolle zakenman' dus. Naar eer en geweten ingevuld :)

 

(Wel raar trouwens dat er 'Klik hier voor de juiste antwoorden.' staat... Bij IQ en EQ bestaan toch geen 'foute' antwoorden, enkel antwoorden met bepaalde gevolgen voor de uitkomst?)

Link naar reactie

Het is wel een leuk testje. Helaas zijn de wenselijke antwoorden te makkelijk te herkennen (bij alle testjes eigelijk). Ik was met 197 punten (zo eerlijk mogelijk ingevuld) "een succesvolle zakenman". Bah, ik heb geen enkele ambitie om "zakenman" te zijn.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Nou, viel me niet tegen. Ik dacht dat ik zeker als loonslaaf zou eindigen maar het houdt met 165 punten op tussen een bescheiden en veelbelovend zakenman.

 

De uitkomst past op zich ook wel denk ik (eehh hoop ik).

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Ben ik nou de enige loonslaaf hier? :( BOEHOE!

 

Nah ja, dan maar de rest van mijn leven voor een baas werken... WAT NOU!? Die test begrijpt me niet!!! Ik kan me namelijk niet bij de stelling "de rest van mijn leven voor een baas werken" aansluiten! Dus ik ga gewoon weer lekker ondernemen! ;D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Ben ik nou de enige loonslaaf hier? :( BOEHOE!

 

He, he, he. ;)

Toen ik de antwoorden met hun punten zag, dacht ik dat ik meer een bescheiden tot veelbelovend gokker was dan ondernemer. ;D

Ik had veel punten gehaald bij de 'weddenschap-vragen'. Ook een paar bij de persoonlijke situatie (leeftijd, ouders, bergelijke staat) en niet eens zo vreselijk veel bij de echte vragen, waar het om toe doet. (Alhoewel ik hier en daar toch wel wat gescoord heb)

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Nah ja, dan maar de rest van mijn leven voor een baas werken...

 

Blijf het een foute term vinden, "baas". >:(

 

Zeg nog altijd: ik heb geen halsbandje om, de enige die een baas heeft, is de hond.... ;D

Dus voortaan: werkgever (die overigens vaak ook gewoon werkNEMER is, net als zovelen.........)

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.