17/11 Holland Innovation | Van Nelle Rotterdam

Aanbevolen berichten

.

Als we alle krachten rondom innovatie en ondernemerschap nu eens bundelen…

… zou dan niet binnen de kortste keren de impuls van vernieuwing en groei op gang komen die ons land zo hard nodig heeft?

 

Zomaar een gedachte van de initiatiefnemers toen ze elkaar ontmoetten. ‘Individueel krijgen we de boel niet meer in beweging, dus laten we kijken wat we samen kunnen doen!’. Op 17 november wordt dat idee werkelijkheid met het grootste evenement ooit voor innovatief en ondernemend Nederland: HOLLAND INNOVATION.

 

De ID-NL Jaarprijs, de Beurs StarTech en het Kennisfestival, worden samengesmeed tot één grote happening op 17 November waarbij de Van Nelle Ontwerpfabriek te Rotterdam wordt omgetoverd tot een inspirerende omgeving voor iedereen die ook maar iets doet met innovatie en ondernemerschap.

 

Denk mee in de debatten, durf nieuwe relaties aan te gaan en doe mee in de workshops die deze dag georganiseerd worden. Noteer 17 november in uw agenda en meld u aan op www.hollandinnovation.nl om uw toegangskaart niet mis te lopen.

 

Let op: Het evenement richt zich nadrukkelijk op ondernemers, onderzoekers en investeerders in de technische en innovatieve sector.

 

HOLLAND INNOVATION



Denken, Durven en Doen!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Is dit nou alleen voor participanten of kan ik ook gewoon gaan kijken?

 

Nou, het is natuurlijk VOOR ondernemers en zo. Het wordt verzogd DOOR participanten. Die laatste zijn we nu aan het werven. De mogelijkheid voor bezoekers om zich aan te melden komt over een week of 3 on-line.

 

Dit is trouwens formeel een vooraankondiging die binnenkort de deur uit gaat (in print).

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Tja, pakken ::) Ik snap nooit waarom ondernemers zich op dit soort gelegenheden als bankier vermommen.

 

BTW, de aanmeldingsmodule staat in preview on-line. HL'er "wjoosten" heeft hem gemaakt. Ik ben er erg gelukkig mee :D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Technopartner (de "moeder" van HL) heeft een eigen stand van 25m2. Zet er een paar banken op en je hebt de perfecte HL "meeting point". BTW, misschien aardig om HL een deel van de stand in te laten richten. Kan er makkelijk bij.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Technopartner (de "moeder" van HL) heeft een eigen stand van 25m2. Zet er een paar banken op en je hebt de perfecte HL "meeting point". BTW, misschien aardig om HL een deel van de stand in te laten richten. Kan er makkelijk bij.

 

Is het wat om een PC met Internet connectie neer te zetten om HL te promoten, werkt eigenlijk alleen maar als je het meteen kan laten zien. Stelletje HL hang "jongeren" eromheen en je hoeft er weinig energie in te steken, verkoopt zichzelf ;D

 

Cu, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie

Ik zal er ook bij zijn!

 

Trouwens: Op de site van Holland Innovation (klik op Participanten) staat nog de oude logo van HL! En je kan er niet eens op klikken!

 

GuiCli

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie

GuiClui: kan natuurlijk niet dat ie niet klikbaar is ;D Hij is nu wel klikbaar (hoop dat ik niet op m'n donder krijg van deWitte voor het aanpassen van z'n site) Als er een nieuw logo beschikbaar is kan ie er ook wel op. Heb even zitten knutselen en kwam tot bijgaand plaatje, is dat wat?

hl-logo.gif.53e17e397b26ddcc53c93eda91c222c8.gif

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.