• 0

Zeer grote snijmatten in nederland gezocht.

Gezien de ruime ervaring op dit forum met allerhande onderwerpen wil ik weer graag mijn vraag kwijt.

Ik ben op zoek naar een degelijke snijmat voor het uitsnijden van plastic folie met behulp van een rotary cutter. (rondmes)

De snijmat moet 9 meter lang zijn (2*4.5 zou evt. ook kunnen) en tussen de 75 en 100 cm breed.

Ik heb wel enkele opties gevonden zoals deze:

http://shop.signmaking-superstore.de/Cutting/CuttingMats:::26_34.html

 

Maar kom voor een beetje snijmat op ong. 700 euro uit.

Is een dergelijke snijondergrond nou echt zo duur? Of zoek ik wellicht in het verkeerde materiaal?

 

Wie o wie heeft er ervaring met grote snijmatten (een beletteraar misschien) en kan mij op het juiste spoor helpen!

 

Alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb dus geen idee! Ik heb begrepen dat HDPE platen ook voor dergelijke toepassingen worden gebruikt maar dat deze minder slijtvast zijn. Ergens anders heb ik gelezen dat de snijmatten van hetzelfde materiaal gemaakt zijn als die flappendeuren in koelcellen e.d. Helaas is deze info wat summier om een goedkoper en handiger alternatief op te snorren!

 

Link naar reactie
  • 0

In een "vorig" leven gebruikte ik gewoon vinyl van de kwantum. (de goedkoopste soort maar wel glad zonder reliëf) werkte perfect voor het op maat snijden van foto's en dergelijke. Je kan er ook passepartoutkarton voor gebruiken. kocht voor dat doel meestal wat afgekeurde platen voor 1 euro per stuk :) alleen zijn die ongeveer 80x120cm dus voor jouw doel niet geschikt.

 

Belangrijkste voor snijden op dit soort ondergronden is dat je mes vlijmscherp is. dus regelmatig vervangen. :-\

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.