• 0

Nieuw idee, komt niet van de grond

Goedenavond,

 

Zo een 3/4 jaar geleden had ik een idee bedacht waarvan ik zeker wist dat er veel vraag naar zou zijn en het veel omzet zou kunnen maken. Het gaat om een software programma wat eenmaal gemaakt moet worden en daarna bijna geheel automatisch kan draaien zolang het goed geprogrammeerd is, en heeft wellicht af en toe een updateje nodig.

 

Ik ben van jongs af aan al bezig met ondernemen, en altijd bezig geweest. Maar dit was gewoon een te groot project voor mij, zelf kan ik niks van programmeren en had geen zak met een paar duizend euro die ik erin had kunnen pompen. Het idee is daardoor een beetje stil komen te liggen, tot ongeveer een jaar geleden. Toen kwam er iemand anders met een soortgelijk programma, ik heb hem zien beginnen en zie hem steeds verder groeien.

 

Op dat moment ben ik er weer in gaan duiken, en kwam ik in contact met iemand die kan programmeren (kennis). Het verhaal uitgelegd, hij was onder de indruk, hadden afgesproken om de winst te verdelen, maar hij heeft het daarnaast ook druk. De eerste paar weken hoorde ik dat hij ermee bezig was, maar dat leek niet echt ergens op en later hoorde ik niks meer van hem (vind dat het van 2 kanten moet komen, ik kan niet elke dag achter zijn reet aan zitten).

 

Hierna had ik er geen zin meer in, en heb ik contact opgenomen met een andere jongen, een vriend van een vriend van mij. Ook hij was onder de indruk, en wil ermee aan de slag, maar ook hij zit met het probleem dat hij erg druk is. Ook hiermee zijn we inmiddels al zo'n 2 maanden verder en is er nog vrij weinig gebeurd.

 

Ik weet niet zo goed wat ik er nou mee moet doen. Het liefst wil ik het er met zo min mogelijk mensen inhoudelijk over hebben, om mensen niet op een idee te brengen. Daarnaast heb ik enorm veel spijt dat ik korte tijd geleden redelijk wat geld heb geinvesteerd in wat anders, ik had dat beter aan een goede programmeur kunnen besteden. Dan had ik wat meer zekerheid over dat er wat mee gebeurde, en had ik uiteindelijk de omzet voor mezelf. Het is iets dat best lastig te maken is (is niet iets wat je zo even in een paar uurtjes in elkaar zet), maar zeker niet onmogelijk.

 

Maar goed, hoe vind ik een goede programmeur, die betrouwbaar is en gewoon echt kwaliteit levert? Of is het in zo'n geval beter om met een partner verder te gaan die kan programmeren? Ik vind het al dood zonde dat ik er 3/4 jaar geleden niet ALLES aan gedaan heb om er wat van te maken, dus daarom vind ik nu ook elke maand dat voorbij gaat zonder dat ik wat heb erg zonde. Het is namelijk niet een programma die je eindeloos kunt gebruiken, net als bijna elke programma zal dit ook een keer ophouden en niet meer mogelijk zijn om er wat mee te doen.

 

Ik hoor graag wat jullie in zo'n situatie zouden doen, en wat jullie mening hierover is!

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Inderdaad eigen ervaring en wat ik hoor. Er zitten zeker goede mensen tussen, maar het kost vaak tijd en geld om zo iemand te vinden. En zeker als je met %van de omzet etc. wilt werken wordt het vrij gecompliceerd. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het zou niet mijn voorkeur hebben om daar je afhankelijkheden neer te leggen.

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Voor je veel tijd en geld er in gaat stoppen, kijk een keer op espacenet.

Het zou zonde zijn als het al ergens is vastgelgd in een octrooi. Er is meer niet in de praktijk te zien dan wel terwijl het wel geoctrooieerd is. Ik heb dit zelf al meerdere keren meegemaakt.

succes Robert

Link naar reactie
  • 0

modedit link naar eigen site verwijderd

 

Deze vond ik wel handig om mee te nemen. Ben ook bezig met iets te laten ontwikkelen, maar soms is niet te snel handelen ook goed.

 

Hou de concurrent goed in de gaten en haak er verder op in.

 

Succes

WWW.WOMANXYZ.COM

 

De plek voor vrouwen die willen ondernemen. Hulp bij een ondernemingsplan, tips bij een dip of gewoon gratis reclame voor je bedrijf. Log in en blijf op de hoogte!

Link naar reactie
  • 0

Tijdje geleden alweer!

 

Goed, heel veel tegenslagen gehad en alles heeft veeeeeel langer geduurd als verwacht. Vervelend voor mij, vervelend voor hen, maar aangezien een fixed price afgesproken was is het wel een beetje te overzien. Heb liever dat het een paar weken/maanden langer duurt en dat we een stabiel en goed systeem onstaat dan dat alles snel en slordig opgelost wordt. Bovendien zijn er in de tussentijd behoorlijk veel dingen gewijzigd en toegevoegd.

 

We zijn nu in de laatste fase. Alles wordt nu uitvoerig getest en fouten die we tegenkomen worden opgelost.

 

De volgende stap, waar natuurlijk al over is nagedacht voordat ik ermee begon, maar toch eventuele adviezen zou willen inwinnen; is voor de benadering van klanten. Ik wil gewoon rondbellen, wat zijn hier de ervaringen mee? Iemand die wat tips/adviezen heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Link naar reactie
  • 0

Ik wil gewoon rondbellen, wat zijn hier de ervaringen mee? Iemand die wat tips/adviezen heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Je hebt (nog) niet verteld wat je doelgroep is. Consumenten, zzp'ers, MKB, grote bedrijven?

 

Als je gaat bellen, dan heb je voor consumenten, eenmanszaken, VoFs en maatschappen met het bel-me-niet register te maken. En bij grote(re) bedrijven kom je vaak bij een receptie of secretariaat uit waar men de opdracht heeft om acquisitie-telefoontjes te ontmoedigen. Lastig dus.

 

Misschien kun je inmiddels een tipje van de sluier oplichten?

Link naar reactie
  • 0
de benadering van klanten. Ik wil gewoon rondbellen, wat zijn hier de ervaringen mee? Iemand die wat tips/adviezen heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Je wilt dus koude acquisitie gaan voeren. Dat is een heel effectieve manier van klantenwerving, maar om daar succes mee te behalen, is het uiteraard wel aan voorwaarden gebonden. Acquisitie heeft - mits goed uitgevoerd - drie samenhangende hoofddoelen: 1. het levert goede naamsbekendheid op, 2. het levert informatie op waar je meteen of in de toekomst wat mee kunt, 3. het verhoogt de kans op het verwerven van opdrachten.

 

Je zult je dus dienen te bekwamen in het voeren van goede, koude acquisitiegesprekken. Je zult bereid en in staat moeten zijn om er tientallen per week te voeren en misschien wel bij 99% 'Neen' te incasseren. Goede voorbereiding door een acquisitietraining te volgen, dit vervolgens consequent en consistent in de praktijk goed toe te passen, en elk gesprek goed voor te bereiden, is essentieel. Als je het geduld op kunt brengen, 21 september as. verzorgt ondergetekende voor maximaal 16 personen een sessie bij de eerstvolgende Higherlevel meeting. ;)

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Ik wil gewoon rondbellen, wat zijn hier de ervaringen mee? Iemand die wat tips/adviezen heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Je hebt (nog) niet verteld wat je doelgroep is. Consumenten, zzp'ers, MKB, grote bedrijven?

 

Als je gaat bellen, dan heb je voor consumenten, eenmanszaken, VoFs en maatschappen met het bel-me-niet register te maken. En bij grote(re) bedrijven kom je vaak bij een receptie of secretariaat uit waar men de opdracht heeft om acquisitie-telefoontjes te ontmoedigen. Lastig dus.

 

Misschien kun je inmiddels een tipje van de sluier oplichten?

 

Dat is een goede. De doelgroep is voornamelijk MKB'ers. Hoe werkt dat Bel-Me-Niet register als ondernemer? En wat als je toch iemand belt die in die lijst staat? Hier verwacht ik niet zo'n probleem van, gewoon met de zakelijke mobiel met nr weergaven rondbellen en in het kort mijn verhaal doen. Ik heb al lijsten met potentiele klanten verzameld. Grote bedrijven heb ik er niet tussen zitten en dat wil ik ook niet. Wat wel belangrijk is, is dat direct naar voren komt dat dit een onderscheidend product is, en niet het zoveelste telefoontje dat een telefoonabbonement, een energiemaatschappij of een goed doel wilt verkopen. Daar zit niemand op te wachten.

 

De kwaliteit van het verkopen zal vooral in het product moeten zitten. Een gratis proeftijd voor een week/10 dagen/2 weken, zodat het product zichzelf kan bewijzen. Met het opbellen en het opnoemen van alle voordelen, zie ik vrij weinig reden om 'nee' te horen.

Link naar reactie
  • 0
Met het opbellen en het opnoemen van alle voordelen, zie ik vrij weinig reden om 'nee' te horen.

Uhuh.. dat dacht ik ook toen ik bezig was met mijn eerste bedrijf. Nu denk ik er toch iets anders over. Sta je nog met 2 benen op de grond? ;)

Link naar reactie
  • 0
Met het opbellen en het opnoemen van alle voordelen, zie ik vrij weinig reden om 'nee' te horen.

 

Prima, dat klinkt hoopvol, maar mag ik je - zie hieronder - eraan herinneren dat jij zelf om tips/adviezen vroeg?

 

Ik wil gewoon rondbellen, wat zijn hier de ervaringen mee? Iemand die wat tips/adviezen heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken?

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Met het opbellen en het opnoemen van alle voordelen, zie ik vrij weinig reden om 'nee' te horen.

 

En jij denkt dat niet al dat soort bedrijven dat doen? Denk je dat die beginnen met eerst de negatieve punten ? :)

 

Onderschat dat aspect niet,als je geen ervaring erin hebt kan je het flink lastig krijgen..

 

Danny

 

Jazeker, maar ik bedoelde dat meer in combinatie met een gratis proeftermijn en het feit dat ze absoluut nergens aan vast zitten. Ook in de toekomst niet, betalen = gebuik maken. Niet betalen is ook prima, maar dan is er geen toegang tot het systeem. Ik ga niet achter ze aan en niemand heeft een betalingsplicht.

 

Met het opbellen en het opnoemen van alle voordelen, zie ik vrij weinig reden om 'nee' te horen.

 

Prima, dat klinkt hoopvol, maar mag ik je - zie hieronder - eraan herinneren dat jij zelf om tips/adviezen vroeg?

 

Ik wil gewoon rondbellen, wat zijn hier de ervaringen mee? Iemand die wat tips/adviezen heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken?

 

Succes en groet,

 

Hans

 

Klopt helemaal Hans, advies/ervaringen/tips/valkuilen zijn natuurlijk altijd welkom. Ik zou namelijk niet weten wat ik anders/beter zou kunnen aanpakken dan eerder vermeld in dit topic.

Link naar reactie
  • 0
Ik zou namelijk niet weten wat ik anders/beter zou kunnen aanpakken dan eerder vermeld in dit topic.
Als je het toch niet anders/beter wilt aanpakken, is het voor mij volkomen onduidelijk waarom je dan toch naar tips/adviezen vroeg.

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Ik zou namelijk niet weten wat ik anders/beter zou kunnen aanpakken dan eerder vermeld in dit topic.
Als je het toch niet anders/beter wilt aanpakken, is het voor mij volkomen onduidelijk waarom je dan toch naar tips/adviezen vroeg.

 

Succes en groet,

 

Hans

 

Niet weten hoe het anders kan is volgens mij heel wat anders dan niet anders willen doen er er niet voor openstaan.

Link naar reactie
  • 0
Niet weten hoe het anders kan is volgens mij heel wat anders dan niet anders willen doen er er niet voor openstaan.
::) Ehhh..., Hmmm..., ehhh..., laat maar... het lijkt er op dat de één de ander niet goed begrijpt, kan gebeuren...

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Hoe werkt dat Bel-Me-Niet register als ondernemer?

Dat wordt hier uitgelegd.

 

 

En wat als je toch iemand belt die in die lijst staat?

Voor je het weet sta je dan met naam en toenaam (en met het via nummerweergave weergegeven telefoonnummer) op een of ander forum vermeld ...

 

 

Wat wel belangrijk is, is dat direct naar voren komt dat dit een onderscheidend product is, en niet het zoveelste telefoontje dat een telefoonabbonement, een energiemaatschappij of een goed doel wilt verkopen. Daar zit niemand op te wachten.

Het bel-me-niet register is ontstaan omdat een heleboel bedrijven dat vonden, terwijl de ontvangers van al die telefoontjes daar anders over dachten.

 

 

Een gratis proeftijd voor een week/10 dagen/2 weken, zodat het product zichzelf kan bewijzen.

Daar zijn bedrijven al helemaal allergisch voor. Ze worden zo vaak gewaarschuwd voor proefperioden met onduidelijke voorwaarden, onterechte facturen en agressieve incassobureaus dat de kans groot is dat ze alleen al bij het horen van de woorden "gratis proeftijd" het gesprek afbreken.

 

 

Met het opbellen en het opnoemen van alle voordelen, zie ik vrij weinig reden om 'nee' te horen.

Als je werkelijk een goed verhaal hebt, aanleg hebt voor koude acquisitie en je doelgroep goed in kaart hebt gebracht, dan zou ik in eerste instantie rekening houden met een slagingspercentage van ca. 2%.

 

Edit: zomaar een idee. Zet je propositie in je profiel, Iedereen hier is nu inmiddels wel nieuwsgierig. Als het echt zo'n onweerstaanbaar product is, stromen de aanvragen vanuit HL binnen en hoef je helemaal niet meer te bellen ...

Link naar reactie
  • 0

Ik ga eens een knuppel in het hoenderhok gooien.

 

Want ik zou zelf minder snel aan bellen denken, en eerder aan beurzen denken.

Het mooie aan software is dat je het hoogstwaarschijnlijk makkelijk op een tablet kan zetten en terwijl je met mensen praat een demonstratie kan geven. Dat kan met andere bezoekers zijn, maar ook met standhouders.

 

Oftewel, laat je klanten zichzelf maar enthousiast maken. Dan moet je natuurlijk wel iets voorbereiden, even een fictief bedrijf aanmaken en dat in jouw software stoppen, zoiets.

 

En als je klanten nou niet enthousiast worden? Juist dan moet je veel praten en achterhalen waarom niet.

 

Maar goed, ik praat liever persoonlijk met iemand dan over de telefoon. Ik denk wel dat het echt een voordeel is als je met klanten praat als je ook een demonstratie kan geven.

Link naar reactie
  • 0

Wat betreft het programmaatje, het is eigenlijk een programma voor de PC, maar ik wil 'm online hebben. Dus zodat je overal kunt inloggen en het programma kunt draaien. Programmeertaal... ik heb geen idee. Maar door hem online te hebben is het ook mogelijk om met kleine aanpassingen het programma beschikbaar te maken voor smartphones.

 

Jazeker, ik heb het stap voor stap uitgewerkt, met details en al, en heb ook een schets van hoe het er ongeveer uit moet komen te zien. Echter weet ik niks van programmeren, dus ik kan helemaal niks zeggen over de tijd die erin zit.

Wat betreft het teamwork, ik wil er eigenlijk zo min mogelijk mensen bij betrekken, zeker niet als ik zie hoe lastig het al met z’n 2en gaat.

 

Met wat je hierboven aangeeft laat je al zien dat dit nog helemaal niet is uitgewerkt. Of althans; je hebt een functioneel ontwerp, maar nog (helemaal) geen technisch ontwerp. Dit maakt het erg lastig voor je programmeur, want in plaats van gewoon dit technisch ontwerp te volgen bij het programmeren (wat voor hem de normale werkwijze zal zijn) moet hij nu ook als technisch consultant / architect zelf het ontwerp gaan maken.

 

Het is natuurlijk een stuk eenvoudiger om in een functioneel ontwerp te schrijven dat met een druk op knop het gewenste resultaat op het scherm van de gebruiker komt, het schrijven van een technisch ontwerp welke berekeningen en handelingen van die knop beschrijft is een veel complexer verhaal.

 

Als jij nou 'gewoon' met een zak geld bij een softwarebedrijf had aangeklopt had men aan de hand van jouw Functioneel Ontwerp een Technisch Ontwerk op laten stellen, en deze laatste bij de programmeur op het bureau gegooid. Op die manier wordt jij als opdrachtgever niet lastiggevallen met al die technische details, en wordt de programmeur niet lastiggevallen met het technisch onhaalbare wensdenken van de klant. Dat heeft de consultant / architect dan dus heen en weer vertaald.

 

Naar mijn mening kun je dus het beste zorgen dat je eerst aan een TO komt, hierbij is dan ook direct de technische haalbaarheid van je idee beoordeeld. Met een TO kun je dan op zoek naar een programmeur die dit voor je kan bouwen. Je zou ook gebruik kunnen maken van goedkopere programmeurs (india, Filipijnen). In mijn ervaring (woon nu 2 1/2 jaar op de filipijnen) is het prima mogelijk hier te laten programmeren tegen dezelfde kwaliteit mits de aansturing maar goed is.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond allen!

 

Ik zit in de laatste testfase. Veel bugs zijn eruit dus er wordt nog volop getest. Ik heb ook wat rondgebeld, de reacties waren beter dan verwacht. Ik schrok even toen ik hierboven 2% las, maar dat valt wel mee. Ik zit alleen met het volgende; iedereen die geintesseerd is zegt gooi het maar op de mail. Is ook het handigst om te doen. Ik zet direct alles netjes op een rijtje, en je raad het al, hier komt erg weinig reactie op. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik ben donderdag/vrijdag begonnen met wat rondbellen, en nog maar weinig reacties op de mails. Kun je zeggen, gewoon nog een mailtje sturen, maar ik wil absoluut niet te opdringerig over komen. Maar aan de andere kant; hoe meer tijd er overheen gaat, hoe meer het vergeten wordt.

 

Wat zouden jullie doen, enig advies?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • 0

Ik, programmeur en webontwikkelaar, word altijd kriebelig wanneer ik dit soort verzoeken voor mijn kiezen krijg. En dat gebeurt toch wel met enige regelmaat. Ik draai dan altijd de vraag om: als jij als bedenker toch 200% zeker weet het gat in de markt gevonden te hebben , waarom moet ik als ontwikkelaar dan het risico dragen om weken of zelfs maanden aan iets te werken terwijl het mij misschien geen cent zal opleveren? Als je er zo heilig van overtuigd bent dat je idee een waar succes wordt, dan kijk JIJ maar hoe je aan een startkapitaaltje komt.

 

Overigens betreft 99% van dit soort oproepen de ontwikkeling van een of ander sociaal netwerk / social media dat al bestaat en/of al voor een andere doelgroep/niche beschikbaar is. Nee beste mensen, dat zijn geen gaten in de markt...

Link naar reactie
  • 0

Ik, programmeur en webontwikkelaar, word altijd kriebelig wanneer ik dit soort verzoeken voor mijn kiezen krijg. En dat gebeurt toch wel met enige regelmaat. Ik draai dan altijd de vraag om: als jij als bedenker toch 200% zeker weet het gat in de markt gevonden te hebben , waarom moet ik als ontwikkelaar dan het risico dragen om weken of zelfs maanden aan iets te werken terwijl het mij misschien geen cent zal opleveren? Als je er zo heilig van overtuigd bent dat je idee een waar succes wordt, dan kijk JIJ maar hoe je aan een startkapitaaltje komt. (..)

 

Als je alleen maar ontwikkelaar bent en geen investeerder wilt worden kan ik mij jouw reactie goed voorstellen. Maar ik ben al langer behalve met software ontwikkeling ook bezig geweest met ondernemen en eerlijk gezegd vind ik uurtje factuurtje een beetje saai. Ik kan het me bovendien wel permitteren om een paar keer mis te schieten.

 

Maar ik bekijk het natuurlijk wel als investeerder: wat zijn de kansen, de bedreigingen? Hoe is het risico te beperken en staat de bedenker daar open voor? En inderdaad, hoeveel tijd en geld iemand er zelf in wil steken is ook een criterium. En dan is er natuurlijk nog de samenwerking vanuit de rol als ontwikkelaar, dus vraag ik me af wat voor iemand het is en of die al ervaring heeft met software ontwikkeling, of in ieder geval open staat om daar vanuit het perspectief van management en productontwikkeling het nodige(!) over te leren.

 

De reden om tijd te investeren is natuurlijk geen andere dan als het om geld gaat: winstkansen. En omdat maar een op de vier a vijf startups succes heeft moeten degene die wel succes heeft natuurlijk wel zoveel opleveren dat dat de tijdsinvestering in de anderen meer dan compenseert.

 

Overigens betreft 99% van dit soort oproepen de ontwikkeling van een of ander sociaal netwerk / social media dat al bestaat en/of al voor een andere doelgroep/niche beschikbaar is.

 

Inderdaad komen de meeste van dit soort oproepen niet door mijn selectie heen. Dat is geen wonder, want anders hadden ze ook wel een gewone investeerder kunnen vinden. Maar ik vermoed dat er toch nog een tussencategorie is die voor een investeerder die geen software ontwikkelaar is te riskant is, juist vanwege het ontwikkelrisico. En daar (moeilijke software) ben ik nu toevallig erg goed in...

Link naar reactie
  • 0

Ik zit in de laatste testfase. Veel bugs zijn eruit dus er wordt nog volop getest. Ik heb ook wat rondgebeld, de reacties waren beter dan verwacht. Ik schrok even toen ik hierboven 2% las, maar dat valt wel mee. Ik zit alleen met het volgende; iedereen die geintesseerd is zegt gooi het maar op de mail. Is ook het handigst om te doen. Ik zet direct alles netjes op een rijtje, en je raad het al, hier komt erg weinig reactie op. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik ben donderdag/vrijdag begonnen met wat rondbellen, en nog maar weinig reacties op de mails. Kun je zeggen, gewoon nog een mailtje sturen, maar ik wil absoluut niet te opdringerig over komen. Maar aan de andere kant; hoe meer tijd er overheen gaat, hoe meer het vergeten wordt.

 

Wat zouden jullie doen, enig advies?

 

Allereerst kun je natuurlijk best mail en bellen combineren: eerst een mailjte (of een brief met een mooie folder), daarna bellen. Je hebt dan het voordeel dat je gesprekspartner er al over heeft nagedacht. Bovendien kun je er zo achter komen wat je precies in je mail moet zetten (en weglaten) om de hoogste respons te krijgen. En ten tweede: probeer vooral van alles uit. Elk product en elke doelgroep is anders, dus je moet zelf uitvinden wat werkt.

 

Ik ken trouwens een goede direct marketing adviseur/coach die m.i. helemaal niet zo duur is. Als je zijn adres wilt kan ik je wel een pm sturen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 281 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.