• 0

Wat vinden jullie van mijn opzet van het nieuwe design? Wat kan er beter!

Omschrijving van je concept:

Heren/Dames,

 

Na een aantal keren al een heleboel nuttige tips te hebben gehad van jullie zou ik graag ook nog eens een ander licht schijnen op het nieuwe design dat ik wil ontwerpen op mijn website.

 

Het oude design: www.basketballwear.nl

Het nieuwe design: http://seoshop-design.webshopapp.com/

 

Nou heb ik van (bijna) iedereen al vernomen dat het 2e design een stuk beter is dan het eerste en hier ben ik me ook van bewust. Aangezien ik nu nog aanpassingen kan maken zijn alle meningen met betrekking tot design / kleuren / indeling etc. helemaal welkom.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Zoals je ziet is het design hevig aangepast. De bedoeling is om de volgende aanpassingen nog te maken.

 

- USP's die nu nog in de header staan zullen onder de cycle komen te staan (+ ons telefoonnummer).

- De plaatjes in de cycle zullen nog aangepast worden.

- De werkelijke producten zullen uiteraard nog op de site geplaatst worden.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het nieuwe design moet aan de ene kant een boost geven aan de conversie maar ook gewoon gebruiksvriendelijker en het makkelijker maken voor mijn klanten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Qua design is vooral gekozen voor een frissere uitstraling aangezien dit een van de meest genoemde punten was onder onze doelgroep en op higherlevel.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop op tips met betrekking tot design, gebruiksgemak, kleurgebruik en alle andere tips die iets te maken hebben met het nieuwe design wat moet komen.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Wat een verbetering!

 

Een paar kleine puntjes:

- De kleine letters boven het logo "Goede kwaliteit - Lage prijs" zijn zeer klein, moeilijk te lezen

- de afbeeldingen in de slider zijn niet klikbaar. Er staat bv. "Bekijken", maar je kan er dan niet op klikken. Ik las dat je deze nog gaat aanpassen dus waarschijnlijk ga je dit ook doen

- bij bestellen heb je mogelijkheid om je postcode in te voeren voor het berekenen van de postcode. Ik heb verschillende invoeren gedaan maar ik merk geen verschil. Sowieso geen melding of het wel goed gaat of niet. Ook bij een onzin postcode gebeurd er niets.

- twitter/facebook is leeg

 

Mijn complimenten!

 

Mvg,

Ingrid

Link naar reactie
  • 0
Hallo,

 

Wat een verbetering!

 

Een paar kleine puntjes:

- De kleine letters boven het logo "Goede kwaliteit - Lage prijs" zijn zeer klein, moeilijk te lezen

- de afbeeldingen in de slider zijn niet klikbaar. Er staat bv. "Bekijken", maar je kan er dan niet op klikken. Ik las dat je deze nog gaat aanpassen dus waarschijnlijk ga je dit ook doen

- bij bestellen heb je mogelijkheid om je postcode in te voeren voor het berekenen van de postcode. Ik heb verschillende invoeren gedaan maar ik merk geen verschil. Sowieso geen melding of het wel goed gaat of niet. Ook bij een onzin postcode gebeurd er niets.

- twitter/facebook is leeg

 

Mijn complimenten!

 

Mvg,

Ingrid

 

Hoi Ingrid,

 

Het klopt inderdaad dat functionaliteiten nog niet werken. Het is momenteel namelijk nog een leeg design.

 

Bedankt voor je reactie en tips!

Link naar reactie
  • 0

Zeker weten een hele grote verbetering.

 

Een paar punten die me opvallen:

- De roulatesnelheid van de plaatjes onder de header is na mijn mening iets te snel.

- De doorgekraste prijs op de homepage (afprijsing) is niet heel erg makkelijk te lezen.

- Rechts bovenin staat een vlag voor de nederlandse vertaling, ik weet niet als je van plan bent dit uit te breiden. Anders is deze overbodig.

- Onder je categorieen staan allemaal verschillende koppelingen (Blauw, Blouse, Bruin, etc.). Ik weet niet precies wat dit is, misschien kun je dit nog een kopje geven.

 

Dat was mijn mening.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Design ziet er goed uit, hierboven ook goede input. Ik - het overzicht dat je gebruikt zoals ('wit', 'blouse' etc) voor aantallen items sorteren. Dus een kolommetje kleuren, een kolommetje merken, een kolommetje type etc. Ik zou dit overzicht ook bovenaan plaatsen bij de filters zodat de gebruiker dat allemaal in één oogopslag heeft.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Melvin van Rookhuizen

 

ZAAKS! / Onderneemmee /

Link naar reactie
  • 0

Zeker weten een hele grote verbetering.

 

Een paar punten die me opvallen:

- De roulatesnelheid van de plaatjes onder de header is na mijn mening iets te snel.

- De doorgekraste prijs op de homepage (afprijsing) is niet heel erg makkelijk te lezen.

- Rechts bovenin staat een vlag voor de nederlandse vertaling, ik weet niet als je van plan bent dit uit te breiden. Anders is deze overbodig.

- Onder je categorieen staan allemaal verschillende koppelingen (Blauw, Blouse, Bruin, etc.). Ik weet niet precies wat dit is, misschien kun je dit nog een kopje geven.

 

Dat was mijn mening.

 

 

Allemaal zeer nuttige tips! Omdat het op het moment nog een leeg design is kloppen inderdaad de categorieen nog niet.

 

Het nieuwe design ziet er een stuk frisser uit, niet veel op aan te merken, behalve dat er random categorieën verschijnen onder de produkten. Wellicht zou je hier relevante produkten kunnen laten zien.

 

Het schuifbare balkje met ''Producten getagd met Sale'' zou je wllicht anders kunnen benoemen omdat dit wat onduidelijkheid wekt.

 

Bedankt voor de complimenten! Wat bedoel je met de laatste tip? (Het schuifbare balkje met ''Producten getagd met Sale'' zou je wllicht anders kunnen benoemen omdat dit wat onduidelijkheid wekt)

Link naar reactie
  • 0

Die 2 schuine balken in de header (verzendkosten en levertijd) vind ik moeilijk leesbaar doordat ze schuin staan. Ook zit er een kleurverschil in, 2 soorten oranje en 2 soorten blauw. Als je op het hoofdmenu gaat staan dan krijg je bij de hover een derde kleur oranje en in je logo weer andere oranjes. De links lijken een derde tint blauw te zijn net zoals de button in de slider een volgende kleur blauw is. Dat voelt voor mij wat rommelig.

 

De slider snap ik niet direct. Ik had even nodig voordat ik doorhad dat je foto's toont van een basketbal situatie en dan een bijpassend product. Wellicht kun je de verschillende elementen nog verbinden in het design. Daarbij toon je in een van de slides verkoopvoorwaarden, daarmee geef je een dubbele functie aan de slider. Je zou kunnen overwegen de slider te versmallen en die vekoopvoorwaarden permanent te tonen. Misschien iets om te testen.

 

De populaire producten zijn niet volledig klikbaar, je kan het hele vak klikbaar maken zodat je bijvoorbeeld ook op de prijs kan klikken. Daarbij zou een call to action iets moois zijn om hier te testen. Je zou ook een hover kunnen maken en misschien een toolbox met extra info over het product.

 

De onderkant vind ik rommelig. Dat komt ook omdat betaalmethoden nog leeg is. Leuk plek om wat plaatjes toe te voegen. De sectie mijn account bevat 2 formulieren. Misschien is dat wat teveel van het goede, dat zou je mooi kunnen testen.

 

Die links in de footer zou ik asap weghalen. Het zijn irrelevante links voor de meeste bezoekers en Google vind er niks aan. Als je dan toch credits wil geven doe dat dan in de colofon of over ons sectie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.