Mijn bedrijf(facilitaire bedrijf) is niet rendabel meer, de 3 kwart van mijn klanten is binnen een week opgestapt, ik heb geen schulden of financiele achterstanden.Mijn voorman van wie ik het bedrijf heb overgenomen,kapt ermee na verschil van mening betreft financiele beleid.
Hij neemt de klanten en begint opnieuw en ik zit met de plotselinge problemen ontstaan,begrotingstekost en al pfff.
Nu moet ik personeel ontslaan want ik heb nu veel meer lasten dan baten. het is een BV in oprichting, moet ik alsnog een ontslagvergunning aanvragen bij CWI/UWV ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cashparant
cashparant
Goedenavond,
Mijn bedrijf(facilitaire bedrijf) is niet rendabel meer, de 3 kwart van mijn klanten is binnen een week opgestapt, ik heb geen schulden of financiele achterstanden.Mijn voorman van wie ik het bedrijf heb overgenomen,kapt ermee na verschil van mening betreft financiele beleid.
Hij neemt de klanten en begint opnieuw en ik zit met de plotselinge problemen ontstaan,begrotingstekost en al pfff.
Nu moet ik personeel ontslaan want ik heb nu veel meer lasten dan baten. het is een BV in oprichting, moet ik alsnog een ontslagvergunning aanvragen bij CWI/UWV ?
grt
DJ
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38180-ontslagvergunning-aanvragen-ook-geldig-voor-een-bv-in-oprichting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag