• 0

Wat vinden jullie van mijn website?

Omschrijving van je concept:

Wat vinden jullie van onze aangepaste website? We hebben net de layout vernieuwd en verschillende opties toegevoegd.

 

Concept:

Online drukwerk berekenen en bestellen op een eenvoudige en duidelijke manier. De aanlevering moet duidelijk zijn voor de klant. Verder zijn er bij bepaalde producten (kranten, doorschrijfsets) een calculator toegevoegd zodat men zelf elke optie kan berekenen.

 

Website: Drukwerk-Centrum

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Zijn al 4 jaar in de lucht, maar hebben nu de layout verfrist door deze heel simpel te houden en in duidelijke kleuren te werken. Daarnaast is de aanlevering per product duidelijker en hebben we meerdere calculatoren opgezet.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mensen moeten geen uren hoeven te wachten voor zij een offerte hebben ontvangen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Dit bestaat al in vele soorten en maten, maar de opbouw (formaat->papiergewicht-> vouw/ongevouwen) en de verschillende calculatoren maken deze site uniek.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Tips hoe wij onze website nog verder kunnen verbeteren, zodat dit leidt tot meer online bestellingen uiteindelijk.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0

Volgens mij is de site een beetje Duits.... (geeft niet) alleen onderaan nog ff "Impressum" aanpassen. taal (vlaggetjes) werkt bij mij niet.

 

Ik verwacht dat als ik op het logo linksboven ga staan dat ik naar home ga....

 

Update oeps hier staat al een en ander

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Het ziet er heel erg druk uit :(.

Als ik u was, zou ik die 'banners' weglaten, en daar aparte pagina's voor maken. Als mensen daadwerkelijk op zoek zijn naar drukwerk, klikken ze wel verder naar de Flyers & Posters afdeling, en dan kan je dààr zeggen dat het 30% goedkoper is. Nu zou ik eerder weggaan omdat ik dan denk 'het zal wel'.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is de site een beetje Duits.... (geeft niet) alleen onderaan nog ff "Impressum" aanpassen. taal (vlaggetjes) werkt bij mij niet.

 

Ik verwacht dat als ik op het logo linksboven ga staan dat ik naar home ga....

 

Update oeps hier staat al een en ander

 

Dag Iwan,

 

Bedankt voor je reactie. Er staan inderdaad nog een paar Duitse woordjes tussen, die moeten nog worden aangepast.

Dat vorige topic was met de oude layout, hieruit hebben wij ook verbeteringen doorgevoerd.

 

Groet,

 

Ferry

Link naar reactie
  • 0

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Dit bestaat al in vele soorten en maten, maar de opbouw (formaat->papiergewicht-> vouw/ongevouwen) en de verschillende calculatoren maken deze site uniek.

 

Voor mij maken de vele taal- en spelfouten deze site uniek in vergelijking met de concurrentie.

 

Door zo veel slordigheid haak ik dus direct af.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Dit bestaat al in vele soorten en maten, maar de opbouw (formaat->papiergewicht-> vouw/ongevouwen) en de verschillende calculatoren maken deze site uniek.

 

Voor mij maken de vele taal- en spelfouten deze site uniek in vergelijking met de concurrentie.

 

Door zo veel slordigheid haak ik dus direct af.

 

 

 

Dag Simon,

 

Dit klopt helemaal, de definitieve teksten zijn onderweg naar ons en kunnen elk moment aangepast worden.

Wat vind je verder van de site?

 

Groet,

Ferry

Link naar reactie
  • 0

Voordat ik reageer wil ik graag weten op welke bezoeker je je richt (iemand die al ervaring heeft met drukwerk bestellen of ontwerpers die een partij zoeken om iets te drukken of inkopers?) .

Ook wil ik graag weten of je werkelijk van plan bent er nog een rigoreuze verbeterslag overheen te doen en daar moeite in gaat steken of alleen het minimale aan aanpassingen wilt doorvoeren.

 

Link naar reactie
  • 0

Voordat ik reageer wil ik graag weten op welke bezoeker je je richt (iemand die al ervaring heeft met drukwerk bestellen of ontwerpers die een partij zoeken om iets te drukken of inkopers?) .

Ook wil ik graag weten of je werkelijk van plan bent er nog een rigoreuze verbeterslag overheen te doen en daar moeite in gaat steken of alleen het minimale aan aanpassingen wilt doorvoeren.

 

 

Beste Annedien,

 

Bedankt voor je reactie. Wij richten ons voornamelijk op bezoekers die vaker drukwerk inkopen, hierbij kun je denken aan ontwerpers, reclamebureaus, uitgevers en grote eindverbruikers. Wij zien ook dat in ons klantenbestand ca. 80% uit dit soort afnemers bestaat. Daarbij hebben we nog een aantal wederverkopers.

 

Uiteraard is het belangrijk de 20% overige gebruikers van mensen die minder ervaring hebben met drukwerk ook te behouden, en eventueel uit te breiden, maar dat is geen doel op zich.

 

Qua veranderingen; wij gaan niet meer de hele opbouw veranderen etc. , het zal echt gaan om kleine aanpassingen tenzij dit echt grote positieve gevolgen kan hebben.

 

Ik ben erg benieuwd naar jouw mening!

 

Groet,

Ferry

Link naar reactie
  • 0

Het zit overal een beetje tussenin. Het is niet een hele technische site, maar ook niet een hele gebruiksvriendelijke. Het ontwerp is een beetje wat we gewend zijn uit 2001.

" Drukwerk-centrum.nl B.V. staat voor de hoogste drukkwaliteit, tegen de

scherpste prijs en de beste service." is geen heel onderscheidende profilering, en dat is heel consistent doorgevoerd ;)

Waar je in conversie zou kunnen scoren (een beter design qua gebruiksvriendelijkheid, meer een merk neerzetten en minder op puur het inhoudelijke product) heb je toch een grondiger proces nodig dan zo hier en daar een aanpassing.

Ik hoop dat het je zonder dat toch lukt je conversiedoelen te behalen.

 

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is er nog wat te winnen door op de pagina's niet teveel tegelijkertijd te willen. Op de homepage wordt mijn aandacht niet direct ergens heen getrokken, alles vraagt om aandacht. Daarbij, de banners in het midden leiden naar voor mij onverwachte plekken

 

De eerste banner gaat over flyers en posters die goedkoper zijn. Als ik hier op klik kom ik niet bij flyers en posters maar het laatste nieuws. Klopt deze link wel?

 

De 2e banner gaat over 24 uurs spoed drukwerk. De link leidt echter naar een specifiek drukwerk, namelijk visitekaartjes. De pagina achter deze link vind ik nogal technisch. Misschien kun je in plaats van die technische tekening een voorbeeld van een visitekaartje tonen. Daar zou je dan alsnog de maten bij kunnen zetten.

 

De derde banner gaat over A5 flyers voor 65 euro. Als ik hier op klik kom ik op een flyer pagina waar een prijs van 57,12 wordt genoemd. Ook hier kun je in die technische tekening heel mooi voorbeelden van flyers laten zien.

 

Op de homepage in die banners vind ik de opmaak moeilijk leesbaar. De letters staan te dicht op elkaar, het font vind ik lastig leesbaar en All Caps vind ik niet prettig lezen. Er zit veel rood in de site, ook voor de bestel nu knoppen en de speciale prijzen. Door de overdaad valt het rood echter minder op dan zou kunnen.

Link naar reactie
  • 0

Het zit overal een beetje tussenin. Het is niet een hele technische site, maar ook niet een hele gebruiksvriendelijke. Het ontwerp is een beetje wat we gewend zijn uit 2001.

" Drukwerk-centrum.nl B.V. staat voor de hoogste drukkwaliteit, tegen de

scherpste prijs en de beste service." is geen heel onderscheidende profilering, en dat is heel consistent doorgevoerd ;)

Waar je in conversie zou kunnen scoren (een beter design qua gebruiksvriendelijkheid, meer een merk neerzetten en minder op puur het inhoudelijke product) heb je toch een grondiger proces nodig dan zo hier en daar een aanpassing.

Ik hoop dat het je zonder dat toch lukt je conversiedoelen te behalen.

 

 

Dag Annedien,

 

Bedankt voor je reactie. Het klopt dat we er tussenin zitten, wat wij zien is dat mensen die eenmaal bij ons besteld hebben altijd weer terugkomen, met name door het persoonlijke contact en de prijs/kwaliteit verhouding.

 

De pay-off kan inderdaad een opfrisbeurt gebruiken, ik zal hier zeker eens naar kijken. Qua merk; hoe zouden wij dit concept om kunnen zetten in een merk? Hoeft niet heel concreet maar op welke manier is dit te realiseren?

 

Groet,

 

Ferry

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is er nog wat te winnen door op de pagina's niet teveel tegelijkertijd te willen. Op de homepage wordt mijn aandacht niet direct ergens heen getrokken, alles vraagt om aandacht. Daarbij, de banners in het midden leiden naar voor mij onverwachte plekken

 

De eerste banner gaat over flyers en posters die goedkoper zijn. Als ik hier op klik kom ik niet bij flyers en posters maar het laatste nieuws. Klopt deze link wel?

 

De 2e banner gaat over 24 uurs spoed drukwerk. De link leidt echter naar een specifiek drukwerk, namelijk visitekaartjes. De pagina achter deze link vind ik nogal technisch. Misschien kun je in plaats van die technische tekening een voorbeeld van een visitekaartje tonen. Daar zou je dan alsnog de maten bij kunnen zetten.

 

De derde banner gaat over A5 flyers voor 65 euro. Als ik hier op klik kom ik op een flyer pagina waar een prijs van 57,12 wordt genoemd. Ook hier kun je in die technische tekening heel mooi voorbeelden van flyers laten zien.

 

Op de homepage in die banners vind ik de opmaak moeilijk leesbaar. De letters staan te dicht op elkaar, het font vind ik lastig leesbaar en All Caps vind ik niet prettig lezen. Er zit veel rood in de site, ook voor de bestel nu knoppen en de speciale prijzen. Door de overdaad valt het rood echter minder op dan zou kunnen.

 

Goedemorgen Erik,

 

Bedankt voor je reactie. Wij hebben inmiddels de homepage qua layout aangepast (moet nog wel wat in gewijzigd worden) door alles een stuk rustiger te houden. Daarnaast hebben we nu producten die wat specifieker zijn en rechtstreeks naar een product linken.

 

Wat vind je er nu van?

 

Groet,

 

Ferry

Link naar reactie
  • 0
Goedemorgen Erik,

 

Bedankt voor je reactie. Wij hebben inmiddels de homepage qua layout aangepast (moet nog wel wat in gewijzigd worden) door alles een stuk rustiger te houden. Daarnaast hebben we nu producten die wat specifieker zijn en rechtstreeks naar een product linken.

 

Wat vind je er nu van?

Tsjonge dat is een snelle verandering. Vergeet niet om aanpassingen op een gegeven moment te testen. Bijvoorbeeld die technische tekening met de maten, ik vond hem wat technisch. Maar als jullie doelgroep ervaren inkopers zijn is het misschien perfect. Het is haast niet te voorspellen wat een wijziging doet met de conversie.

 

De homepage vind ik nu een al een stuk duidelijker. Desalniettemin zou je hier nog verder kunnen testen. Het gedeelte boven de vouw wordt nu ingenomen door een soort introductie, ik vraag me af of dat zo belangrijk is dat het op de belangrijkste plek zou moeten staan. Op deze premium spot kun je ook info neerzetten waarin je de klant laat weten wat je voor hen kan doen.

 

Die product blokken in het midden vind ik veel duidelijker en opvallender dan de vorige. Overigens klik ik tevergeefs op de rode balk. Daarbij mist een call to action "bestel nu" "meer info", e.d.

 

Wat klikbaarheid betreft, ik heb al een paar keer geprobeerd te klikken op jullie logo linksboven. Het is toch wel conventie dat het logo linkt naar de homepage.

 

Nog een heel ander punt dat me net opviel, in de rechterzijbalk staat een wit vlak met daarboven groene sterren, een cijfers en 8 beoordelingen. Dat is niet meteen duidelijk. Toen ik erop klikte zag ik dat het reviews van jullie bedrijf zijn. Dat zou je duidelijker kunnen vermelden. Nog mooier als je de reviews voor een stukje kan citeren op je site. Dat is natuurlijk perfecte social proof.

Link naar reactie
  • 0

Toen ik de site net bekeek had ik het idee deze eerder gezien te hebben.

 

Dat komt door de website van Drukwerkdeal ben ik nu achter. Hier ben ik weleens

geweest (maar heb er niet besteld).

 

De sites hebben wel wat van elkaar weg vind ik. Overigens hebben ze daar wat meer

foto's, wat ervoor zorgt dat de site visueel aantrekkerlijker wordt. Er zijn zoveel mogelijkheden

dat foto's het e.e.a. verduidelijken.

 

Het logo zou ik idd laten doorverwijzen naar home.

 

Is het ook de bedoeling aan drukwerknoobs te leveren? Dan zou ik wat meer informatie geven over de vele opties

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen Erik,

 

Bedankt voor je reactie. Wij hebben inmiddels de homepage qua layout aangepast (moet nog wel wat in gewijzigd worden) door alles een stuk rustiger te houden. Daarnaast hebben we nu producten die wat specifieker zijn en rechtstreeks naar een product linken.

 

Wat vind je er nu van?

Tsjonge dat is een snelle verandering. Vergeet niet om aanpassingen op een gegeven moment te testen. Bijvoorbeeld die technische tekening met de maten, ik vond hem wat technisch. Maar als jullie doelgroep ervaren inkopers zijn is het misschien perfect. Het is haast niet te voorspellen wat een wijziging doet met de conversie.

 

De homepage vind ik nu een al een stuk duidelijker. Desalniettemin zou je hier nog verder kunnen testen. Het gedeelte boven de vouw wordt nu ingenomen door een soort introductie, ik vraag me af of dat zo belangrijk is dat het op de belangrijkste plek zou moeten staan. Op deze premium spot kun je ook info neerzetten waarin je de klant laat weten wat je voor hen kan doen.

 

Die product blokken in het midden vind ik veel duidelijker en opvallender dan de vorige. Overigens klik ik tevergeefs op de rode balk. Daarbij mist een call to action "bestel nu" "meer info", e.d.

 

Wat klikbaarheid betreft, ik heb al een paar keer geprobeerd te klikken op jullie logo linksboven. Het is toch wel conventie dat het logo linkt naar de homepage.

 

Nog een heel ander punt dat me net opviel, in de rechterzijbalk staat een wit vlak met daarboven groene sterren, een cijfers en 8 beoordelingen. Dat is niet meteen duidelijk. Toen ik erop klikte zag ik dat het reviews van jullie bedrijf zijn. Dat zou je duidelijker kunnen vermelden. Nog mooier als je de reviews voor een stukje kan citeren op je site. Dat is natuurlijk perfecte social proof.

 

Dag Erik,

 

We hadden de informatie er eerst wel bij staan, maar dan in tekst. We hebben dit bij onze klanten wel al getest en zij zijn er enthousiast over. Ten slotte is aanlevering dusdanig belangrijk dat dit bekend moet zijn voor ze bestellen vind ik.

 

De introductie heb ik daar juist neergezet zodat men kan lezen dat we niet een standaard drukwerksite zijn die alleen de producten op de website levert, maar ook direct mailings en afzonderlijke producties. Ik ben benieuwd of dat stukje tekst jou ook daadwerkelijk duidelijk maakt dat we meer doen dan de standaard.

 

Ik heb het logo klikbaar maken doorgestuurd naar de programmeur, bedankt voor de tip!

 

Zouden de reviews beter opvallen wanneer er een kopje Reviews boven staat? Of hoe vind jij dit het beste?

 

Nogmaals bedankt!

Link naar reactie
  • 0

Toen ik de site net bekeek had ik het idee deze eerder gezien te hebben.

 

Dat komt door de website van Drukwerkdeal ben ik nu achter. Hier ben ik weleens

geweest (maar heb er niet besteld).

 

De sites hebben wel wat van elkaar weg vind ik. Overigens hebben ze daar wat meer

foto's, wat ervoor zorgt dat de site visueel aantrekkerlijker wordt. Er zijn zoveel mogelijkheden

dat foto's het e.e.a. verduidelijken.

 

Het logo zou ik idd laten doorverwijzen naar home.

 

Is het ook de bedoeling aan drukwerknoobs te leveren? Dan zou ik wat meer informatie geven over de vele opties

 

Dag Little Things,

 

Bedankt voor je opmerkingen!

 

Het kan kloppen dat de sites een beetje overeenkomen, gezien de linker balk met de producten. Wel hebben zij gekozen voor een flashy ontwerp en die 2 foute mannetjes die overal terugkeren. Dit willen wij beslist niet omdat wij liever een zakelijke uitstraling hebben, DWD richt zich meer op de particulieren en mkb die op zoek zijn naar wat goedkope flyers of een canvas doekje etc. Hoe zie jij dit?

 

Het is niet een doel op zich om aan drukwerknoobs te leveren, maar als het voorkomt is dat extra. Mensen die echt niks van drukwerk weten adviseer ik altijd een goede ontwerper in zijn omgeving in te schakelen, en de ontwerper het drukproces te laten begeleiden. Drukwerk wordt namelijk ook zoveel mooier van een goed ontwerp en goed gekozen papiersoort.

 

Groet,

Ferry

 

Link naar reactie
  • 0
We hadden de informatie er eerst wel bij staan, maar dan in tekst. We hebben dit bij onze klanten wel al getest en zij zijn er enthousiast over. Ten slotte is aanlevering dusdanig belangrijk dat dit bekend moet zijn voor ze bestellen vind ik.

Welke informatie bedoel je, de technische info op de productpagina's? Dat lijkt me inderdaad typisch iets om te testen bij je klanten en doelgroep.

 

Ik heb het logo klikbaar maken doorgestuurd naar de programmeur, bedankt voor de tip!

Maak dan meteen de productblokken op de homepage helemaal klikbaar (dus inclusief de rode balk)

 

De introductie heb ik daar juist neergezet zodat men kan lezen dat we niet een standaard drukwerksite zijn die alleen de producten op de website levert, maar ook direct mailings en afzonderlijke producties. Ik ben benieuwd of dat stukje tekst jou ook daadwerkelijk duidelijk maakt dat we meer doen dan de standaard.

Om heel eerlijk te zijn heb ik dat stukje tekst in eerste instantie niet gelezen. Ik sla die introducties altijd over omdat het meestal een soort beschrijving is over hoe een bedrijf zichzelf graag zou zien. Het gaat vaak niet om de klant.

 

Dat jullie (blijbaar als een de weinigen) passie hebben, meedenken en een vast contactpersoon en korte lijnen hebben is prettig maar zou ik niet in een tekst zetten. Als je je bedrijf op de plek van die intro wilt onderscheiden maak dan een bulletlijst met 3 of 5 concrete punten die duidelijk en helder zijn. Dat maakt de homepage ook meer scanbaar, niet iedereen wil lappen tekst lezen. En bedenk ook, wat betekent het precies dat iemand meedenkt of dat er korte lijnen zijn? Wat is daarvan het concrete nut voor jullie klant? Je zou eens bij concurrenten en andere webshops kunnen kijken naar voorbeelden.

 

Als ik iets over het bedrijf wil weten zoek ik altijd een over ons pagina en hoop ik daar iets te kunnen lezen over het bedrijf en bij voorkeur ook de mensen + foto's. Bij jullie moet ik daarvoor naar de contactpagina. Ik zou die mensen een eigen podium geven met foto. En een pagina maken over jullie bedrijf met foto's van de buiten en binnenkant. Gewoon om de mens te laten zien. Een voor mij logische plek zou zijn in de rechterzijbalk waar nu enkele links staan onder het kopje informatie. Of het helpt weet ik niet maar ik vind het zelf in ieder geval wel prettig om de mensen achter een webshop te zien. En aangezien je in de intro aangeeft dat jullie je niet willen verschuilen achter je website kun je de real life presence van je bedrijf nog wel flink aandikken.

 

Overigens zag ik op de contactpagina dat je allemaal info vraagt als je contact wil opnemen. Waarvoor? Ik zou het beperken tot naam en email zodat het zo laagdrempelig mogelijk is. Hoeveel mensen gebruiken nu daadwerkelijk dat formulier?

 

Zouden de reviews beter opvallen wanneer er een kopje Reviews boven staat? Of hoe vind jij dit het beste?

Wat ik het beste vind lijkt me niet echt leidend. Ik ben geen drukwerk expert. Ik zit naar jullie site te kijken en noem wat dingen die me opvallen. Ik zou veranderingen laten leiden door de input van een grote groep mensen waaronder ook je potentiele klanten. Daarbij is het belangrijk om te testen, testen en nog eens testen.

 

Wat die reviews betreft, hier zit een mooie mogelijkheid voor social proof omdat de mensen positieve reviews achterlaten. Hoe duidelijk je dat wilt neerzetten is iets voor jullie. Maak in ieder geval duidelijk dat het om een review van jullie bedrijf gaat en niet een review van losse producten.

Link naar reactie
  • 0

Toen ik de site net bekeek had ik het idee deze eerder gezien te hebben.

 

Dat komt door de website van Drukwerkdeal ben ik nu achter. Hier ben ik weleens

geweest (maar heb er niet besteld).

 

De sites hebben wel wat van elkaar weg vind ik. Overigens hebben ze daar wat meer

foto's, wat ervoor zorgt dat de site visueel aantrekkerlijker wordt. Er zijn zoveel mogelijkheden

dat foto's het e.e.a. verduidelijken.

 

Het logo zou ik idd laten doorverwijzen naar home.

 

Is het ook de bedoeling aan drukwerknoobs te leveren? Dan zou ik wat meer informatie geven over de vele opties

 

Dag Little Things,

 

Bedankt voor je opmerkingen!

 

Het kan kloppen dat de sites een beetje overeenkomen, gezien de linker balk met de producten. Wel hebben zij gekozen voor een flashy ontwerp en die 2 foute mannetjes die overal terugkeren. Dit willen wij beslist niet omdat wij liever een zakelijke uitstraling hebben, DWD richt zich meer op de particulieren en mkb die op zoek zijn naar wat goedkope flyers of een canvas doekje etc. Hoe zie jij dit?

 

Het is niet een doel op zich om aan drukwerknoobs te leveren, maar als het voorkomt is dat extra. Mensen die echt niks van drukwerk weten adviseer ik altijd een goede ontwerper in zijn omgeving in te schakelen, en de ontwerper het drukproces te laten begeleiden. Drukwerk wordt namelijk ook zoveel mooier van een goed ontwerp en goed gekozen papiersoort.

 

Groet,

Ferry

 

 

De personeelsfoto's die zij gebruiken vind ik inderdaad overdreven en naar mijn mening te popie jopie.

 

Je zegt dat zij zich richten op het mkb en particulieren. Betekent dit dat jouw doelgroep specifiek een andere is?

 

Wat betreft jouw homepage, ik heb daar steeds het gevoel dat ik al doorgeklikt heb. Begrijp je wat ik bedoel? Een overzicht van wat jullie te bieden hebben, al dan niet met foto's of illustraties, zou het wat mij betreft meer rust geven.

 

Als jullie niet perse noobs willen aantrekken dan is dat oke. Was dit wel het geval dan zou ik iets meer richting en uitleg geven.

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

Toen ik de site net bekeek had ik het idee deze eerder gezien te hebben.

 

Dat komt door de website van Drukwerkdeal ben ik nu achter. Hier ben ik weleens

geweest (maar heb er niet besteld).

 

De sites hebben wel wat van elkaar weg vind ik. Overigens hebben ze daar wat meer

foto's, wat ervoor zorgt dat de site visueel aantrekkerlijker wordt. Er zijn zoveel mogelijkheden

dat foto's het e.e.a. verduidelijken.

 

Het logo zou ik idd laten doorverwijzen naar home.

 

Is het ook de bedoeling aan drukwerknoobs te leveren? Dan zou ik wat meer informatie geven over de vele opties

 

Dag Little Things,

 

Bedankt voor je opmerkingen!

 

Het kan kloppen dat de sites een beetje overeenkomen, gezien de linker balk met de producten. Wel hebben zij gekozen voor een flashy ontwerp en die 2 foute mannetjes die overal terugkeren. Dit willen wij beslist niet omdat wij liever een zakelijke uitstraling hebben, DWD richt zich meer op de particulieren en mkb die op zoek zijn naar wat goedkope flyers of een canvas doekje etc. Hoe zie jij dit?

 

Het is niet een doel op zich om aan drukwerknoobs te leveren, maar als het voorkomt is dat extra. Mensen die echt niks van drukwerk weten adviseer ik altijd een goede ontwerper in zijn omgeving in te schakelen, en de ontwerper het drukproces te laten begeleiden. Drukwerk wordt namelijk ook zoveel mooier van een goed ontwerp en goed gekozen papiersoort.

 

Groet,

Ferry

 

 

De personeelsfoto's die zij gebruiken vind ik inderdaad overdreven en naar mijn mening te popie jopie.

 

Je zegt dat zij zich richten op het mkb en particulieren. Betekent dit dat jouw doelgroep specifiek een andere is?

 

Wat betreft jouw homepage, ik heb daar steeds het gevoel dat ik al doorgeklikt heb. Begrijp je wat ik bedoel? Een overzicht van wat jullie te bieden hebben, al dan niet met foto's of illustraties, zou het wat mij betreft meer rust geven.

 

Als jullie niet perse noobs willen aantrekken dan is dat oke. Was dit wel het geval dan zou ik iets meer richting en uitleg geven.

 

Haha ja die foto's passen niet echt bij ons. Onze doelgroep is voornamelijk middenbedrijf en ontwerpers/reclameburea's/drukkers/copyservice en franchise ondernemingen.

 

Als je over 2 uurtjes weer kijkt is er alweer iets aangepast als het goed is ;-)

 

Thanks!

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

Van een drukker verwacht ik een bepaald "oog" en dat mis ik een beetje als ik die banner over brochures zie met linksonder een tekst die onleesbaar is tegen deze achtergrond en die zin eronder die per banner wisselt van kleur of centrering.

 

Als ik op een link klik, opent die standaard in een nieuw tabblad, dat vind ik erg onhandig.

 

Je gewichtscalculator mag van mij wel wat gebruiksvriendelijker. Bij elke invoer springt het scherm weer helemaal naar boven, zodat ik naar beneden moet scrollen voor het vervolg. Druk je trouwens niet op 100 grams papier?

 

Ik zou het contactformulier (waarom heet dat trouwens "kontakt" met 2 keer een "k"?) niet beginnen met "Heeft u problemen met onze website?" Dat lijkt me niet het belangrijkste waarvan je wilt dat een potentiële klant er contact over opneemt.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als ik links naar productoverzicht ga opent dat in een nieuw venster. Als ik daar wat klik opent dat ook weer een nieuw venster. Een was zelfs nog in het Duits. En deze popups kan ik niet sluiten voordat ik het productoverzicht venster sluit. Dit is niet klantvriendelijk. Probeer alles in hetzelfde venster te houden.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hallo,

 

Zelf vind ik de site in het gebruik wel goed, maar technisch gezien zijn er een paar verbeterpuntjes.

 

- Google Analytics code: beter aan he pagina (net voor de

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.