• 0

Wie kan me een goede freelance app ontwikkelaar aanraden?

Kan iemand mij een goede iPhone en Android ontwikkelaar aanraden in Zuid Holland (Den Haag of Rotterdam is een pré)? ik zoek me rot maar ik wil liever niet die grote app ontwikkelaars omdat zij tonnen vragen voor een simpele app (en ja ik heb een goed budget maar zij vragen echt veel) ik had 1 freelancer gevonden met een goede portfolio maar die ben ik vergeten dus als jullie freelancers kennen of bedrijfjes die worden gerund door studenten of iets dergelijks met een beetje goede portfolio dan hoor ik het graag.

 

Deze ontwikkelaars ken ik al: Milvum, AppVrienden en AppYourService

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op dit forum zitten wel een paar app ontwikkelaars, waaronder ik zelf. Maar wat vind jij veel geld? Als de app in native code ontwikkeld moet worden voor 2 platformen, gaat daar flink veel tijd in zitten en daar hangt een prijskaartje aan. Er bestaan wel cross mobile ontwikkel platformen, maar bieden minder functies. Een en ander is echt afhankelijk van jouw eisen en wensen. Je vraag hoort eerder echter op het vraag en aanbod bord. En je kunt je vraag eventueel ook kwijt op freelance.nl.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet hoe het met je zoektocht staat maar als je bezig bent met een app development dan MOET je dit eigenlijk wel lezen:

 

http://www.fourhourworkweek.com/blog/2012/04/22/how-to-build-an-app-empire-can-you-create-the-next-instagram/

 

Het is een lang stuk (trek er minstens een uur voor uit, maar echt doen!) van de blog van Tim Ferris.

 

Het stuk gaat over alles:

 

van idee , tot design, tot hoe je een coder vind, tot hoe je het een 'success' maakt.

 

Als je even kort wil eten wat hij aanraad waar je programmers kan vinden, hier uit zijn post:

 

"

Top Hiring Resources

 

These websites allow programmers to bid on jobs that you post. As you can imagine, the competition creates a bidding frenzy that gives you a good chance of getting quality work at a low price.

 

Here are a few of my favorite outsourcing sites:

 

oDesk— Its work diary feature tracks the hours your programmer is working for you and takes screenshots of the programmer’s desktop at certain time intervals.

 

Freelancer— This site has the most programmers listed. They claim that twice as many programmers will respond to your ad, and I found this to be mostly true.

 

Guru and Elance. Both of these sites have huge lists of programmers.

"

 

Verder legt hij in zijn post ook nog uit hoe je ze goed instructies geeft, hoe je NDA (Non Disclosure Agreement) regelt etc.

 

Zeker lezen als aspirant app developer!

 

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt! Laat maar weten hoe het staat en waar je tegen aanloopt, ik ben benieuwd :-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.