Wij zijn een v.o.f.. We zijn agent voor een product. We hebben een agentuurovereenkomst met onze leverancier (importeur) dat we geen andere producten mogen voeren dan die hij heeft. Alleen in onderling overleg zou er een uitzondering gemaakt kunnen worden.
Mijn vraag is:
Hoe kunnen wij van deze overeenkomst afwijken? We willen andere producten gaan voeren. Op welke wijze is dit mogelijk? Kunnen we een andere v.o.f. oprichten en dan daarmee dit gaan doen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Simon Sarajevo
Simon Sarajevo
Hallo,
Wij zijn een v.o.f.. We zijn agent voor een product. We hebben een agentuurovereenkomst met onze leverancier (importeur) dat we geen andere producten mogen voeren dan die hij heeft. Alleen in onderling overleg zou er een uitzondering gemaakt kunnen worden.
Mijn vraag is:
Hoe kunnen wij van deze overeenkomst afwijken? We willen andere producten gaan voeren. Op welke wijze is dit mogelijk? Kunnen we een andere v.o.f. oprichten en dan daarmee dit gaan doen?
Graag hoor ik de mogelijkheden.
Bij voorbaat dank.
Groet Simon
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3832-andere-vof-oprichten-van-overeenkomst-afwijken/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag