• 0

ondernemersplan vragen

Beste,

 

Ik ben bezig met het maken van een ondernemersplan voor een nog op te zetten organisatie die inspeelt op de cloud behoeften van particulieren. Deze dienst is echter de eerste in zijn soort, en zeer innovatief te noemen.

Ik loop vast met wat cijfers. Zo weet ik niet wat "inkoopwaarde van de omzet" inhoudt. (rabo startproof ondernemersplan)

 

zou iemand mijn plan kunnen doorlezen en er feedback op geven?

 

Met vriendelijke groet,

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

zou iemand mijn plan kunnen doorlezen en er feedback op geven?

 

Is dat eigenlijk niet meer een vraag voor de rubriek “vraag & aanbod”?

Of bedoel je soms of iemand daar ‘gratis en voor niets’ naar gaat kijken misschien.

 

Als je een deskundige naar de inhoud van jouw ondernemingsplan wil laten kijken, dan denk ik niet dat je dat voor ’noppes’ voor elkaar krijgt namelijk.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0

Dag Cloudserv,

 

De inkoopwaarde van de omzet

...is het bedrag dat je kwijt bent aan inkoopkosten voor de verkoop van je dienst. Cloudserv, dat zou in jouw geval bijvoorbeeld een licentie per gebruiker van een softwarebedrijf kunnen zijn. Je koopt dan de licentie in, en verkoopt deze samen met een abonnement aan jouw eigen klanten.

 

Ontwikkelingskosten

Het kan ook zijn dat je zelf de software gaat ontwikkelen en dat je klanten direct bij jou bedrijf een abonnement afsluiten. Er zijn dan mogelijk géén inkoopkosten. Wel zijn er dan de kosten van ontwikkeling en die staan dan op de investeringsbegroting.

 

Stuur maar door

We hebben morgen tussendoor een wel even tijd om er naar te kijken. Als je wilt kun je je ondernemingsplan met een paar gerichte vragen sturen via een privé bericht.

 

We horen het graag!

 

 

www.ondernemingsplanhulp.nl | Hulp en ondersteuning bij een professioneel ondernemingsplan | www.twitter.com/sterkplan

Link naar reactie
  • 0

zou iemand mijn plan kunnen doorlezen en er feedback op geven?

 

Als je wilt dat je businessplan gratis wordt doorgelezen in een vertrouwelijk omgeving en wordt voorzien van professionele feedback van consultants en investeerders... Dan zou je eens moeten kijken naar New Venture. http://www.newventure.nl. New Venture wordt gesteund door de overheid en het bedrijfsleven.

 

Vriendelijke groet,

Daniël

Link naar reactie
  • 0

zou iemand mijn plan kunnen doorlezen en er feedback op geven?

 

Als je wilt dat je businessplan gratis wordt doorgelezen in een vertrouwelijk omgeving en wordt voorzien van professionele feedback van consultants en investeerders... Dan zou je eens moeten kijken naar New Venture. http://www.newventure.nl. New Venture wordt gesteund door de overheid en het bedrijfsleven.

 

Vriendelijke groet,

Daniël

 

Nou dat is volgens mij wel meer dan dat hoor. Daar ga je van begin tot einde je idee ontwikkelen. Met een coach. Je hebt spel rondes, finales, prijzen, etc.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.