Voor een klant heb ik kantoorartikelen besteld. Dit is vanuit mijn bedrijf besteld, ik heb betaald, maar de artikelen zijn direct bij mijn klant bezorgd. De kosten heb ik vervolgens doorgefactureerd aan de klant, inclusief de 19% btw.
Hoe verwerk ik de factuur nu in mijn administratie? De btw heb ik namelijk al teruggekregen via mijn klant, die kan ik dan niet nog een 2e keer terugvragen via de Belastingdienst toch?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pattygolsteijn
pattygolsteijn
Voor een klant heb ik kantoorartikelen besteld. Dit is vanuit mijn bedrijf besteld, ik heb betaald, maar de artikelen zijn direct bij mijn klant bezorgd. De kosten heb ik vervolgens doorgefactureerd aan de klant, inclusief de 19% btw.
Hoe verwerk ik de factuur nu in mijn administratie? De btw heb ik namelijk al teruggekregen via mijn klant, die kan ik dan niet nog een 2e keer terugvragen via de Belastingdienst toch?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38528-factuur-doorberekend-aan-klant-hoe-te-verwerken-in-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag