• 0

Waar halen jullie je bezoekers (klanten) vandaan?

De drijvende kracht van elke web onderneming is natuurlijk het feit dat er bezoekers en uiteindelijk klanten naar de website getrokken word om uiteindelijk conversie en dus omzet te hebben.

 

Nou ben ik heel erg benieuwd waar jullie je bezoekers/klanten vandaag halen? (welke bronnen?) En via welke bron jullie klanten het best converteren! Alle tips, tricks etc. met betrekking tot klanten zijn zeer welkom voor iedereen denk ik?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Facebook ;D 8) ook kun je eens je kennis delen op diverse fora die over het onderwerp gaan waarin je onderneming actief is. Verder zijn er nog vele linkbuilding websites waar je wel wat aan kunt hebben. Adverteren op marktplaats is ook een goede tool met een mooie conversie zover ik gehoord heb. (zelf geen ervaring mee)

 

Ik ben ook wel benieuwd met wat voor ideeën de rest komt. 8)

© 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com

Link naar reactie
  • 0

Is marktplaats misschien iets voor jouw? Je kan het nu gratis uitproberen met een budget van 50 euro.

 

Ik heb het net ook voor het eerst gedaan, ik heb nog geen idee of het wat oplevert.

 

Marktplaats word al gebruikt. Werkt inderdaad redelijk goed al moet ik hier nog eens naar kijken. Marktplaats levert mij momenteel 5% van de bezoekers op.

 

Facebook ook kun je eens je kennis delen op diverse fora die over het onderwerp gaan waarin je onderneming actief is. Verder zijn er nog vele linkbuilding websites waar je wel wat aan kunt hebben. Adverteren op marktplaats is ook een goede tool met een mooie conversie zover ik gehoord heb. (zelf geen ervaring mee)

 

Ik ben ook wel benieuwd met wat voor ideeën de rest komt.

 

Facebook is inderdaad zoals Jasper al meld een moeilijk verhaal! Het gaat steeds beter en heb inmiddels al een heleboel likes maar de juiste strategie hiervoor is nog niet gevonden. Met 1500 likes verwacht je meer dan 30 mensen per week op je site te kunnen krijgen.

 

Voor facebook moet je zelf wel een hele hoop gaan doen, mensen komen niet zomaar op je pagina.

 

De diverse fora is wel een goede, tenminste bij ons voor bezoekers, niet zozeer voor opdrachtgevers.

Wellicht dat jij hier beter mee om kan gaan. Ik krijg veel bezoekers via Higherlevel.

 

Ik denk dat in het sport/basketbal segment een site als Higherlevel niet veel gerichte bezoekers levert. Helaas is in een niche sport als basketbal ook weinig activiteit op forums al maak ik hier opzich wel gebruik van.

Link naar reactie
  • 0

Zonder het precies in cijfers te meten is het voor mij 80% google en 20% via via/mond op mondreclame.

Is ben op meerdere keywords goed te vinden (1ste 3) en dat brengt volgens mij ook het meeste op. Adverteren of andere dingen doe ik (bijna) niet.

 

Ik zou zeggen: zit je bij de eerste 3 in google op je belangrijskte keywords?

Zo nee, dan kun je daar veel winnen. Verschil tussen plaats 2 of plaats 5 kan al enkele honderden bezoekers zijn.

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0
Zonder het precies in cijfers te meten is het voor mij 80% google en 20% via via/mond op mondreclame.

Is ben op meerdere keywords goed te vinden (1ste 3) en dat brengt volgens mij ook het meeste op. Adverteren of andere dingen doe ik (bijna) niet.

 

Ik zou zeggen: zit je bij de eerste 3 in google op je belangrijskte keywords?

Zo nee, dan kun je daar veel winnen. Verschil tussen plaats 2 of plaats 5 kan al enkele honderden bezoekers zijn.

 

Dit is een hele goede! Heb meteen even gekeken en hoewel ik vrij tevreden ben over google (27% van de bezoekers) zie ik al onmiddelijk ruimte voor verbetering. Ik word op het in mijn ogen belangrijkste zoekwoord namelijk niet goed gevonden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.