Wij zijn een bedrijf dat materialen verhandelt via internet.
We zijn gestart in 2008 met een webwinkel en eigenlijk was dat een beetje voor de "lol" erbij.
Dit is in de afgelopen jaren uitgegroeid naar een onderneming waar we volledig van leven kunnen met een goede winstmarge.
Doordat we in de eerste jaren onze administratie niet erg op orde hadden, hebben we een aardige aanslag gehad van de belasting.
Om dit in te lossen is geen probleem maar de liquiditeit is minimaal.
We hebben diverse ideeën om onze activiteiten uit te breiden maar worden eigenlijk tegengehouden doordat we niet voldoende financiën hebben om dit te bewerkstelligen.
Door de jaren heen hebben we diverse connecties opgebouwd en weten ondertussen wel hoe we onze zaken voordelig zouden kunnen inkopen.
Nu hebben we diverse manieren geprobeerd om een financiering te krijgen maar dit is op het moment een groot probleem.
Doordat we, indien we voldoende liquiditeit zouden hebben, onze omzet aardig zouden kunnen verhogen, vraag ik me af of jullie misschien advies hebben om ons bedrijf te kunnen uitbouwen.
Om een idee te geven, de omzet is sinds het begin verzevenvoudigd.
Wij hebben de overtuiging dat we de bestaande omzet nog kunnen verviervoudigen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paulus68
Paulus68
Hallo,
Wij zijn een bedrijf dat materialen verhandelt via internet.
We zijn gestart in 2008 met een webwinkel en eigenlijk was dat een beetje voor de "lol" erbij.
Dit is in de afgelopen jaren uitgegroeid naar een onderneming waar we volledig van leven kunnen met een goede winstmarge.
Doordat we in de eerste jaren onze administratie niet erg op orde hadden, hebben we een aardige aanslag gehad van de belasting.
Om dit in te lossen is geen probleem maar de liquiditeit is minimaal.
We hebben diverse ideeën om onze activiteiten uit te breiden maar worden eigenlijk tegengehouden doordat we niet voldoende financiën hebben om dit te bewerkstelligen.
Door de jaren heen hebben we diverse connecties opgebouwd en weten ondertussen wel hoe we onze zaken voordelig zouden kunnen inkopen.
Nu hebben we diverse manieren geprobeerd om een financiering te krijgen maar dit is op het moment een groot probleem.
Doordat we, indien we voldoende liquiditeit zouden hebben, onze omzet aardig zouden kunnen verhogen, vraag ik me af of jullie misschien advies hebben om ons bedrijf te kunnen uitbouwen.
Om een idee te geven, de omzet is sinds het begin verzevenvoudigd.
Wij hebben de overtuiging dat we de bestaande omzet nog kunnen verviervoudigen.
Ik hoor graag jullie suggesties en adviezen.
Groeten Paul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38535-groei-en-financiering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag