Heeft iemand hier ervaring met het (kleinschalig) laten produceren van kleding in het buitenland?
Ik ben van plan een kleinschalig label op te zetten in (exclusieve) badmode.Waarschijnlijk is Portugal het aantrekkelijkst om dit te laten produceren, maar alvorens ik op zoek ga naar adressen wil ik graag weten hoe zo'n traject gaat.
Nu heb ik veel schetsen. Van een aantal wil ik graag een sample laten maken. Helaas kan ik niet modeltekenen, is dit nodig of kan ik dit ook laten uitvoeren door productiebedrijven? Als ik een sample laat maken, wat zijn dan ongeveer de prijzen per sample, en wat is de levertijd?
Waar kan ik adressen vinden van goede en betrouwbare bedrijven?
Hopelijk kan iemand mij iets meer vertellen hierover.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
aneli
aneli
Hallo,
Heeft iemand hier ervaring met het (kleinschalig) laten produceren van kleding in het buitenland?
Ik ben van plan een kleinschalig label op te zetten in (exclusieve) badmode.Waarschijnlijk is Portugal het aantrekkelijkst om dit te laten produceren, maar alvorens ik op zoek ga naar adressen wil ik graag weten hoe zo'n traject gaat.
Nu heb ik veel schetsen. Van een aantal wil ik graag een sample laten maken. Helaas kan ik niet modeltekenen, is dit nodig of kan ik dit ook laten uitvoeren door productiebedrijven? Als ik een sample laat maken, wat zijn dan ongeveer de prijzen per sample, en wat is de levertijd?
Waar kan ik adressen vinden van goede en betrouwbare bedrijven?
Hopelijk kan iemand mij iets meer vertellen hierover.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38539-hoe-gaat-het-traject-van-kleding-laten-produceren-in-het-buitenlandin-zijn-werk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag