• 0

Mijn 'daily deal' -achtige website

Omschrijving van je concept:

Enkele dagen hebben wij onze website gelanceerd:

klik hier voor de site

 

Het is een soort van daily deal site maar dan met een twist.

 

We werken namelijk met 3 vaste thema's per week;

 

De thema's:

 

The Blues -

   Beat the Monday blues

~~op maandag & dinsdag~~

 

Brak? Chronisch te kort aan slaap? Chinese ogen terwijl je niet aziatisch bent?

Iedere maandagochtend hebben we een geweldige knaller.

 

Beat the Monday blues door een awesome deal te kopen!

 

Wonderfull Deals -

   Mode, beauty, glamour … awesome deals speciaal voor jou geselecteerd

~~op woensdag & donderdag~~

 

Liefde, aandacht, een luisterend oor en de lijst houdt maar niet op.

 

Je geeft zoveel, daarom is nu ook eens tijd om iets voor je zelf te doen.

 

Deze deals hebben we speciaal voor jou geselecteerd.

 

 

Freeloader Deals -

   Gratis? … Hoor ik dat goed? … Ik ben van de partij!!

~~op vrijdag & het weekend~~

 

Gierigheid? Krenterigheid? Vrekkigheid?

 

Noem het hoe je wil, er is niets mis mee om de beste deals bijna gratis te krijgen!

 

------------------------

 

Het leuke is dat de hele website uitstraling veranderd, het kleurenschema, veranderd als het thema veranderd.

 

Monday Blues = Blauw thema

Wonderfull Deals = Roze/Paars thema

Freeloader Deals = Oranje thema

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We hebben voor thema's gekozen omdat we merken dat er een aantal type deals het zeer goed doen mbt verkopen.

En consumenten vinden het fijn als ze iets aanboden krijgen wat bij hun interesse ligt.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Uitdaging voor de consument: aanbod zien/krijgen wat bij hun interesse ligt.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er zijn honderden dan wel niet duizenden dag aanbiedingen sites te vinden in Nederland.

Toen we dit idee hadden waren we absoluut op de hoogte van dat het ontzettend moeilijk zou gaan worden.

 

- We onderscheiden ons door de diepe integratie van Social Media op de website.

- Door de thema's kunnen we klanten beter benaderen.

- Uitgebreid loyaliteits programma wat volgende maand uitgerold wordt.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop feedback te krijgen over de volgende zaken;

 

Wat vind je van de website op:

 

- Technisch vlak

- Gevoel wat je krijgt

- De deal zelf

- Spreekt de 'taal' de beoogde bezoeker aan? (18-35 M/V)

 

En uiteraard als ik een schoonheidsfoutje heb gemaakt dan hoor ik dat ook graag.

 

Alvast dank voor je feedback!

 

klik hier voor de site

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik bekeek de site en wou net gaan typen dat het lekker rustig en overzichtelijk toonde, totdat ik van mijn stoel geblazen werd door de popup die mij vroeg of ik misschien een nieuwsbrief wil hebben. Dat lijkt me een killer voor je conversie.

 

Ja... moet ook zeggen dat ik hier lang over getwijfeld heb.

Als ik deze feedback vaker krijg dan zal ik dit absoluut uitschakelen

Link naar reactie
  • 0

Ik zie de 'twist' eerlijk gezegd niet zo goed. ALS je al kiest voor verschillende thema's op verschillende dagen, zou ik ervoor zorgen dat het ook daadwerkelijk klopt, eventueel met een verhaaltje erbij. Nu is je site blauw en bied je een draadloze wifi-camera aan. Dit is eenzelfde die links en rechts al wordt aangeboden momenteel (weet ik toevallig omdat een collega ze heeft gekocht en nu steeds roept dat ie weer ergens anders ook te krijgen is) en heeft naar mijn idee niet veel met de maandagblues te maken. Als dat wel het geval is en je wilt dat mensen jouw site niet als 1-van-de-1.000 zien, zou ik daar wat meer aandacht aan geven.

 

Overigens is het maar de vraag of thema's per dag zin hebben want jouw gemiddelde klant is waarschijnlijk iemand die al 200 dagdealsites in de gaten houdt (hoe komt ie anders nu ook nog bij jou terecht) en dat lijkt me niet echt een doelgroep die specifiek denkt: ik voel me vandaag een beetje luxeus, en kijk het is donderdag, laat ik even naar die ene site gaan....

Link naar reactie
  • 0

Twee opmerkingen:

 

- de algemene voorwaarden via de link in de footer zijn niet dezelfde als die ik zie als ik ze aanklik in het bestelproces

 

- kijk even naar je afronding (zie plaatje, het scheelt maar één cent maar toch ...); waarom gebruik je overigens niet gewoon de term "btw" i.p.v. "belasting?

deal.thumb.jpg.d8c11205c1f0f890539302ac581fbee3.jpg

Link naar reactie
  • 0

Twee opmerkingen:

 

- de algemene voorwaarden via de link in de footer zijn niet dezelfde als die ik zie als ik ze aanklik in het bestelproces

 

- kijk even naar je afronding (zie plaatje, het scheelt maar één cent maar toch ...); waarom gebruik je overigens niet gewoon de term "btw" i.p.v. "belasting?

 

Bedankt voor je feedback John!

 

De AV heb ik snel doorgelopen maar ik zie geen verschillen, wat ben jij tegengekomen?

 

Tweede (+derde) punt heb je helemaal gelijk in, heb dit aan mijn webdeveloper door gegegeven.

Link naar reactie
  • 0

Ik bekeek de site en wou net gaan typen dat het lekker rustig en overzichtelijk toonde, totdat ik van mijn stoel geblazen werd door de popup die mij vroeg of ik misschien een nieuwsbrief wil hebben. Dat lijkt me een killer voor je conversie.

 

Wouter heb je als 'Nerd van het jaar?' nog meer feedback? ;D

Link naar reactie
  • 0

Technisch:

 

Je hebt iets te lange en duplicate meta tags (toevoegen aan Google Webmaster Tools en je kan precies zie welke)

Geen XML sitemap

Geen H1 tag

De images alt attributes meegeven

Google Analytics code "moet" in de head (voor afsluitende /head tag)

 

---

 

Technische melding van Google Page speed plugin

 

Gebruikmaken van browsercaching

Geschaalde afbeeldingen weergeven

Afbeeldingen optimaliseren

Parseren van JavaScript uitstellen

Afbeeldingen combineren in CSS-sprites

Het aantal omleidingen beperken

Bronnen leveren via een consistente URL

Kleine JavaScript-bronnen inline plaatsen

 

---

 

Bovengemiddeld van wat ik dagelijks tegenkom.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Technisch:

 

Je hebt iets te lange en duplicate meta tags (toevoegen aan Google Webmaster Tools en je kan precies zie welke)

Geen XML sitemap

Geen H1 tag

De images alt attributes meegeven

Google Analytics code "moet" in de head (voor afsluitende /head tag)

 

---

 

Technische melding van Google Page speed plugin

 

Gebruikmaken van browsercaching

Geschaalde afbeeldingen weergeven

Afbeeldingen optimaliseren

Parseren van JavaScript uitstellen

Afbeeldingen combineren in CSS-sprites

Het aantal omleidingen beperken

Bronnen leveren via een consistente URL

Kleine JavaScript-bronnen inline plaatsen

 

---

 

Bovengemiddeld van wat ik dagelijks tegenkom.

 

 

 

 

Bedankt!

 

Was PageSpeed Insights helemaal vergeten.

Zie er wel een paar punten tussen staan die belangrijk en makkelijk te corrigeren zijn.

Link naar reactie
  • 0

De AV heb ik snel doorgelopen maar ik zie geen verschillen ...

Met snelheid kom je niet altijd waar je zijn wilt ... ;D

 

Artikel 8?

 

Jeetje - wat is dat jou snel opgevallen!

Heb het in ieder geval aangepast.

 

De versie in de footer was de correcte versie.

Link naar reactie
  • 0

 

Bedankt!

 

Was PageSpeed Insights helemaal vergeten.

Zie er wel een paar punten tussen staan die belangrijk en makkelijk te corrigeren zijn.

 

Ik hou het in de gaten ;), zal over 2 weken nog eens terugkomen op je website.

 

Haha - zal er dan in ieder geval voor zorgen dat de twee urgente problemen opgelost zijn !

Link naar reactie
  • 0

Als openings aanbieding had ik in ieder geval wel meer verwacht dan zo'n chinese camera die iedereen al via deal extreme kan bestellen.

 

Mensen die dat soort deal sites bezoeken, weten namelijk precies wat ze kopen en welke prijs echt een deal is. Via fora wordt altijd alles bijgehouden, en als je dan eenmaal te boek staat als chineze dozenschuiver, komen ze nooit meer terug.

Persberichten opmaken en versturen - logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0

Als openings aanbieding had ik in ieder geval wel meer verwacht dan zo'n chinese camera die iedereen al via deal extreme kan bestellen.

 

Mensen die dat soort deal sites bezoeken, weten namelijk precies wat ze kopen en welke prijs echt een deal is. Via fora wordt altijd alles bijgehouden, en als je dan eenmaal te boek staat als chineze dozenschuiver, komen ze nooit meer terug.

 

Ben ik het niet mee eens, de gewone consument gaat niet iets in China bestellen omdat het daar een euro goedkoper kan zijn.

Want dan zouden heel veel ondernemingen in Nederland geen bestaansrecht meer hebben.

 

Je wil van een partij kopen die bovenal betrouwbaar is, wat ga je met je camera doen als je hem zelf geïmporteerd hebt en hij gaat na 3 maanden stuk. Je kan hem zelf echt niet meer naar China opsturen voor reparatie:

1) Je kan de verzendkosten niet betalen

2) Ze nemen het van een consument niet retour (alleen DOA binnen 7 dagen na ontvangst gemeld, en dan moet je zelf voor de retourzending betalen a ~70 euro per pakket)

 

Afgezien van dat het niet eens 100% hetzelfde product is, let's do the math:

 

60.00 USD   =   46.2359 EUR

46 + 21 % btw = 55 euro

55 euro + 10 euro inklaring kosten = 65 euro

+ wachten op de Chinese post.

 

Dan heb je een product zonder garantie en niet hetzelfde wat ik aanbied.

Als consument zijnde zou ik toch echt kiezen voor mijn website waar je goedkoper uit bent, het product sneller hebt en waar je gebruik kan maken van de wettelijke garantie

 

Dus ik target niet die 1% van Nederland die al die Chinese websites zit af te struinen.

Ik target de bulk die gaat voor betaalgemak, retourgemak, scherpe prijzen en 'no hassle'

 

Los van het bovenstaande, is dit natuurlijk 1 van de vele acties die komen, voor volgende week maandag hebben we iets van Nederlandse bodem op gepland staan.

 

Mocht er hier op HL een ondernemer zitten die ons platform wil gebruiken om zijn of haar product op te verkopen, laat het me dan weten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.