• 0

Beste High-Levelers!

Ik ben van plan een webshop te beginnen voor dames met hippe, toegankelijke en vooral betaalbare mode. Nu ben ik mij er zeker van bewust dat ik niet de enige ben met dit idee. Ik weet al wat ik precies wil gaan verkopen en wat mijn doelgroep is, ook weet ik waar ik het grootste gedeelte van mijn producten kan inkopen. Nu vraag ik wel wat advies aan jullie wat betreft de do's en dont's van het hebben van een webshop. Kennen jullie fijne en betrouwbare leveranciers op het gebied van (merkloze) kleding, schoenen en accessoires? Zouden jullie ook eens een blik willen werpen op de volgende webshop; www.asos.com. Wanneer jullie een leverancier kennen die dit soort artikelen verkopen, zou ik dit graag willen weten.

Alvast mijn dank!

Groet,

Valerie

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38565-tips-webshop-en-inkopen-leverancier/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

ook weet ik waar ik het grootste gedeelte van mijn producten kan inkopen.

Kennen jullie fijne en betrouwbare leveranciers op het gebied van (merkloze) kleding, schoenen en accessoires? Zouden jullie ook eens een blik willen werpen op de volgende webshop; www.asos.com. Wanneer jullie een leverancier kennen die dit soort artikelen verkopen, zou ik dit graag willen weten.

Beetje tegenstrijdig :)

• 0

@happyfeet. Ik heb natuurlijk wel al bronnen gevonden waar ik een groot gedeelte kan kopen, maar er zullen mensen zijn die connecties hebben die ik niet op het internet kan vinden. Niet alles is te vinden op internet en ik wil gewoon veel adressen/ vergelijkingsmateriaal hebben.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar