• 0

hulp borgstelling

hallo allemaal,

momenteel zitten mijn man en ikzelf in de problemen namelijk in aug 2008 gestart met bedrijf en april 2009 kwamen er allemaal ouwe lijken uit de kast en tot was alles over Onze toenmalige accountent vertelde dat hij wel een bedrijf wist wat overgenomen kon worden alleen moesten wij een borgstelling tekenen van 100.000 euro op ons huis wij vertelde dat we geen overwaarde hadden maar de bank gaf toch groen licht met die borgstelling is verder niets gedaan we hebben het niet gebruikt of zo

Nu 2012 heeft de bank een rechtzaak gestart want ze willen dat geld Een goedschrift is er niet geschreven wel heb ik als partner de stukken meegetekend voor gezien op goed vertrouwen van onze accountent ik hoor het hem nog zeggen jullie hebben geen overwaarde dus ze kunnen niets

Nu mijn vraag aan jullie wat zijn mijn kansen raak ik mijn huis kwijt

de borgstelling is niet waar ik mijn hypoteken lening heb lopen dat staat los.

Inmiddels zien we die account niet meer

verder waren er ook allemaal belasting schulden die zijn vrijgesproken want die hadden het door dat er een vies spelletje met ons gespeeld was ik heb dringend advvies nodig mvg de praktijk

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

ik ben eerlijk ik had eerder aangegeven dat we een advocaat hebben

ik wil alleen alles ervoor opzoeken wat mijn kansen zijn daarom die vraag over dat goedschrift moeten beide tekenen en handmatig schrijven of alleen mijn man en waar kan ik daar informatie over vinden mvg

Link naar reactie
  • 0

ik ben eerlijk ik had eerder aangegeven dat we een advocaat hebben

ik wil alleen alles ervoor opzoeken wat mijn kansen zijn daarom die vraag over dat goedschrift moeten beide tekenen en handmatig schrijven of alleen mijn man en waar kan ik daar informatie over vinden mvg

 

Waarom vraag je dan een advocaat? En Marco heeft al vaker aangegeven dat je advocaat dit kan beantwoorden...

 

Of je nu wel of geen advocaat hebt. Maak onmiddelijk een afspraak met een advocaat. Er zit er ook eentje hier op HL. StevenK. Maar ga niet verder aanmodderen.

Link naar reactie
  • 0

reactie van de bank gehad die zegt dat ik het financieringsovereenkomst getekend heb dat klopt en dat ik ook de borgovereenkomst toestemming heeft verleend hierdoor kan ik de nietigverklaring niet toepassen.

 

toch heb ik die borgstelling niet mede ondertekend.alleen mijn man handgeschreven

 

verder zegt de bank omdat het in 2008 is blijk dat ik er niets in kan brengen te laat

zelf laten ze het nu pas horen zo hoor je niets van de bank jaren zo weer wel gelijk rechtzaak

 

klop dit ze kunnen mij alles wijs maken

 

dringd hulp nodig

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.