• 0

Contact gezocht in Engeland, Ierland, Schotland

Hoi luitjes,

 

Ik ben op zoek naar een contactpersoon in Engeland, Ierland, Schotland (of iemand die alle 3 wil doen :-) ) voor het verkopen van Capodimonte porselein in die gebieden. Er is daar veel vraag naar en onze familie beheert hiervan de groothandel en het verkooprecht voor die landen, echter tot op heden nog niets mee gedaan. We willen nu onze vleugels daar uit gaan slaan en wellicht is er iemand die daar aan mee wil doen.

 

Ben of ken jij iemand die daar woonachtig is of de contacten heeft dan zie ik je reactie graag tegemoet!

Het is net zo lang onduidelijk tot dat het duidelijk is...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi luitjes,

 

Ik ben op zoek naar een contactpersoon in Engeland, Ierland, Schotland (of iemand die alle 3 wil doen :-) ) voor het verkopen van Capodimonte porselein in die gebieden. Er is daar veel vraag naar en onze familie beheert hiervan de groothandel en het verkooprecht voor die landen, echter tot op heden nog niets mee gedaan. We willen nu onze vleugels daar uit gaan slaan en wellicht is er iemand die daar aan mee wil doen.

 

Ben of ken jij iemand die daar woonachtig is of de contacten heeft dan zie ik je reactie graag tegemoet!

 

Check vraag & aanbod even. Daar staat dit topic beter denk ik:)

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Ja, dit onderwerp hoort meer thuis bij vraag en aanbod. Voor het vervoeren van het porselein naar deze gebieden gelden er trouwens ook weer regels. Een transportbedrijf weet hier weer vaak meer over.

 

... en toevallig ben jij een transportbedrijf. Wellicht zinnig om dan wat van je kennis op dit forum te delen? Dan komt het ook wat minder over als zelfpromotie ;)

 

Kortom: welke regels gelden er zoal bij vervoer van porselein naar deze gebieden?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.