• 0

Mijn kerstattentie promoten: ben ik te laat en zo nee, hoe doe ik het?

Goedemiddag allemaal,

 

Nieuw op dit forum en wil graag jullie input. Wij hebben een webwinkel in woonaccessoires en zeep. Nu hebben wij kerstzeepjes in ons assortiment. Het idee is om deze te promoten als kerstattentie. Een kerstzeepje aan een lintje met kralen kost € 0,95. Dit is leuk om aan een fles wijn te doen of ergens anders bij. Of natuurlijk gewoon los.

 

Nu is mijn vraag bij welke bedrijven wij dit moeten promoten. Waar geven ze kleine kerstattenties weg? Iemand een idee?

 

Edit: titel verduidelijkt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

hi sfeer,

 

zeep aan wijn .... :-\

 

eerste waar ik aan denk, is kappers.

 

maar wat me meer handel lijkt, zijn alternatieve kerstpakketten. ( geschenken ). zeepjes zou iets kunnen zijn, maar ik denk dab meer aan kaarsen. je zou een paar mooie sets kunnen maken. mooi kistje die dan bv weer als tray te gebruiken is.

denk in totaal pakketten. bedrijven en instellingen staan ieder jaar weer voor de vraag wat moeten we nu weer met de kerstpakketten. medewerkers moeten verrast worden. daar moet je op in spelen.

 

een zeepje van 95 ct is te duur om zomaar aan iedereen weg te geven en te klein als echt cadeau.

 

wat voor aantallen doe je ?? ik wil dr wel over nadenken. maar dat is dan voor later.

momenteel zijn wij bezig met kerst 2013 ... ;)

 

 

 

wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .

Link naar reactie
  • 0

Hartelijk dank voor de reactie's. Waarschijnlijk hebben meer bedrijven het idee 'wow dat is duur voor een zeephanger'. Ik ga eens kijken of ik daar nog wat aan kan veranderen.

Daarnaast vind ik welnesscentra wel een goede insteek. Niet geschoten is altijd mis.

 

Wij verkopen ook woonaccessoires en een kerstpakket samenstellen en deze verkopen is misschien ook een interessant alternatief. Ik vraag mij alleen of het voor dit jaar nog zin heeft. Wanneer beginnen bedrijven eigenlijk met de kerstpaketten?

 

Link naar reactie
  • 0

hi sfeer,

 

weet je, een zeepje is niks.

niet van: goh, kijk nu eens ik krijg een zeepje.

een kaars heeft dat ( al kost ie de helft ) wel.

zelfde als bv een roos wel, een takje gipskruit niet.

zeepje is meer een ondersteunend product. weet niet precies hoe ik het beter kan uitleggen.

ik hoop dat je me kan volgen.

 

de professionele (kerst)handel begint eind januari kerst in te kopen of een selectie te maken

leveranciers daarvan, ik bv, beginnen een half jaar daarvoor.

daarnaast komen gaande weg nog de aanvullingen.

 

bedrijven die voor hun medewerkers wat willen, reken ik niet tot de professionele handel, zij kopen van hen.

het ligt er aan hoe groot en/of professioneel een bedrijf is. des te groter, vaak des te eerder.

tevens heb je met budgetten en belastingaftekbaarheid te maken.

 

ik zou niet snel nog met een zeepje langs de deuren gaan. gebruik deze kerst maar om alles goed uit te zoeken, zodat je volgend jaar goed voorbereid op pad kan. een goed product ontwikkelen ( samenstellen ) kost je een hoop tijd.

 

probeer uit te zoeken wanneer een bedrijf een beslissing maakt en wie dat doet binnen een bedrijf. soms is dat maar 1 persoon. probeer hem/ haar op het juiste moment te benaderen.

wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp wat je bedoelt. Daarnaast denk ik dat mannen niet weten wat ze er mee moeten als zij het cadeau krijgen.

 

Ik neem je tip ter harte en ga er dit jaar goed over nadenken wat, wanneer en hoe ik mijn producten kan aanbieden als kerstattentie.

 

Hartelijk dank voor het meedenken in iedergeval!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.