• 0

Foutmelding bij betaling via paypal.

Ik heb van de week een paypal account aangemaakt om goederen te bestellen in China.

Mijn account en gekoppelde bankrekening (rabobank) heb ik bevestigd. Alles zou dus moeten werken.

Echter krijg ik naar elke betaling de volgende foutmelding:U dient fondsen toe te voegen aan uw PayPal-rekening voordat u meer geld kunt sturen

 

Er staat genoeg geld op mijn paypal account voor de betaling.

Ik ben niet in het bezit van een creditcard (dit is ook niet nodig als het goed is)

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik deze fout kan oplossen?

 

Vandaag contact gehad met het serciveteam van paypal

persoon 1: als je een creditcard aanvraagt en registreet zal het probleem waarschijnlijk verholpen zijn.

persoon 2. alles staat goed ingesteld. ik zou de cookies en tijdelijke bestanden van u internetbrowers verwijderen en opnieuw opstarten.

 

Advies waar je wat mee kan :(

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb dinsdag een overschrijving gemaakt van de rabobank naar mijn paypal rekening. Dit was ook meteen overgeboekt.

Bij elke transactie (factuur betalen en zelf geld overboeken voor goederen, service en naar vrienden/familie) krijg ik dezelfde foutmelding: u dient fondsen toe te voegen aan u paypal rekening voordat u meer geld kan sturen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.