• 0

Luxe bloemboeketten en High Tea

Beste HL leden,

 

Ik ben gestart met een onderneming, ik maak luxe bloemboeketten voor events, bruiloften en daarnaast richt ik me ook op rouwboeketten. Ook wil ik op locatie high tea's gaan aanbieden voor zowel particulieren en bedrijven.

 

Ik werk vanuit huis om zo de kosten laag te houden, en een vermogen op te bouwen om een financiering aan te gaan om zo een winkel te openen want ik wil ook luxe woonaccessoires gaan verkopen.

 

Ik heb visitekaartjes en flyers laten drukken, maar weet niet zo goed waar ik ze kan 'flyeren' en hoe en waar ik verder reclame kan gaan maken.

 

Hebben jullie suggesties/tips ?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

hi MBF,

 

leuk dat er eens een bloemist op dit forum is.

ik ken de branche en ontwikkel en produceer producten daarvoor. maar ik verkoop dat niet direct ( aan de winkelier ) mss in een later stadium. maar dat is niet de reden dat ik reageer.

 

afhankelijk waar je gevestigd bent/wil zijn, kan ik mss wel meer voor jou betekenen. dit moet in een PM vanwege vertrouwelijke info. willem@zaltii.com

 

 

- over het algemeen kan ik zeggen dat trouw veel geld, maar ook veel werk is en dat rouw vaak beter is.

 

- maak je alleen boeketten of ook bloemstukken ?

 

- heb je een (meester)binders opleiding gevolgd?

 

- dat van die high tea's ontgaat me even.

 

- flyeren in een winkelstraat voor jouw product is niet chic. als je kwalitieit en vaardigheden ook goed zijn, bevind je je in het hoogsegment, daar passen zulke acties niet bij.

een mooie folder is wat waard, maar je moet vooral al werk geleverd hebben. dus binnenkomen bij die events, waarschijnlijk door een prijs en als je naam gemaakt hebt, kan je meer vragen. of gratis ( kostendekkend ) aankledingen van modeshow etc. tegen prominente naamsvermelding.

 

- een winkel of in ieder geval een eigen (werk)vestiging is wel een must. vanuit huis werken klinkt een beejte amateuristisch. je moet je stijl kunnen laten zien.

wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.