• 0

Wat vinden jullie van mijn eventbureau De Bom Events

Omschrijving van je concept:

Via de website De Bom Events bied ik events aan voor bedrijven en particulieren. Het kan gaan om een totaal pakket van spreker-diner-activiteit of enkel een activiteit bij een reeds bestaand diner.

Ik bied dit door heel Nederland en België aan.

 

Deze site is een hoofdsite en er zijn een 5-tal landingpages op keywords opgezet.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik bood al jaren moorddiners aan in Nederland en België en heb een redelijk trouwe groep acteurs die dit begeleiden.

Omdat die niche redelijk klein is heb ik gekozen voor schaalverbreding met een breed aanbod aan activiteiten.

De website is gemaakt en nu online. Ik heb het een aantal keer gecheckt maar op gegevenmoment ontstaan er blindspots die andere misschien wel zien.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil een totaalpakket bieden voor events: van vrijgezellenfeest tot bedrijfsfeest waar zowel aanbieders als klanten terrecht kunnen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het verschil met veel conculega's is dat ik bijna met alles op locatie kan werken, dus bijvoorbeeld in de bedrijfkantine.

Daarnaast werk ik doot heel Nederland en België waar anderen veelal een regio bedienen.

Ook bieden we voor grote groepen activiteiten aan waar anderen soms een max van 40 hebben is die bij ons rond de 100/120 en ook voor groter kunnen we activiteiten aanbieden.

 

Momenteel ben ik bezig om met vaste locaties samen te werken zodat ik naast op locatie ook eigen vaste locaties heb.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag feedback op de uitstraling/werking van de site.

Maakt het uit dat sommige activiteiten foto's hebben van mensen en andere een abstract plaatje (heeft de een voorkeur boven de ander?)

Graag feedback op werking van de site op verschillende mobiel/ipad en allerlei browsers (zijn daar problemen?)

Verder tips/ideeen/reacties welkom!

 

Punten die al bekend zijn:

Algemene voorwaarden + privacy verklaringen e.d. komen er aan.

Adres gegevens ontbreken aangezien ik bezig ben met iets huren en niet mijn prive adres er op wil (gaat dus goedkomen)

Bij het contactformulier zit het mevrouw knopje lager als het meneer knopje

 

Bovenstaande zal aangepast worden.

 

Alvast bedakt voor je tijd!

 

Maarten Stevens

 

 

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een paar opmerkingen:

 

- sommige plaatjes in je banner vind ik erg cliché en bovendien zit er naar mijn gevoel (te) weinig variatie in; verder hanteer je een aparte volgorde van de plaatjes (1-2-5-4-3)

- wees duidelijk in het aantal deelnemers, betaal ik voor 20 deelnemers de prijs van 15-20 personen of van 20-30 personen?

- bij een activiteit verschijnt onder "Kenmerken" een vraagtekentje naast mijn cursor, wat is daarvan de bedoeling?

- in het gekozen lettertype vind ik de "w" niet fraai

- loop nog eens door je teksten: in "onvergetenlijke" mag de "n" weg, "u spel" moet "uw spel" zijn, "uitfit" leest erg vreemd en je gebruikt "u" en "jij" door elkaar heen

 

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen:

 

- sommige plaatjes in je banner vind ik erg cliché en bovendien zit er naar mijn gevoel (te) weinig variatie in; verder hanteer je een aparte volgorde van de plaatjes (1-2-5-4-3)

- wees duidelijk in het aantal deelnemers, betaal ik voor 20 deelnemers de prijs van 15-20 personen of van 20-30 personen?

- bij een activiteit verschijnt onder "Kenmerken" een vraagtekentje naast mijn cursor, wat is daarvan de bedoeling?

- in het gekozen lettertype vind ik de "w" niet fraai

- loop nog eens door je teksten: in "onvergetenlijke" mag de "n" weg, "u spel" moet "uw spel" zijn, "uitfit" leest erg vreemd en je gebruikt "u" en "jij" door elkaar heen

 

 

Bedankt voor je reactie!

 

1 Nu je het zegt, dat ziet er wat onrustig uit. Ga dit aanpassen

2 Dit kunnen we inderdaad duidelijker neerzetten. Gaan we mee bezig.

3 Als het goed is krijg je dan een alt tekst: prijs indicatie per groep of Per persoon. Dit is bij kenmerk ook bij tijdsduur maar dan komt de tekst niet. Gaan we aanpassen.

4 De W is inderdaad minder duidelijk. Twijfel tussen of het charme is of hinderlijk...

5 Heb je helemaal gelijk in. Had eigenlijk bij de punten moeten staan die ik al weet. Ben zelf een dyslect en de teksten worden nog nagelopen.

 

Nogmaals bedankt.

 

Meer reacties welkom!

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 1

Maarten,

 

Je website oogt wel frivool en dynamisch maar door de 'eye candy' heen zie ik een site die nog lang niet af is...

 

Om te beginnen stoor ik me net als John aan de taalfouten. Hier moet je echt iemand met een goed gevoel voor taal achteraan laten jagen, dit staat onverzorgd. Bedenk ook of je je klanten en bezoekers formeel (u + uw) of informeel (je + jouw) gaat aanspreken. Voor iedere vorm is iets te zeggen, waar het om gaat is dat je nu kiest en vervolgens consistent blijft in de adressering van je bezoekers.

 

Je hebt gekozen voor een uitbundig en kleurrijk ontwerp. Persoonlijk vind ik het iets te uitbundig. Door overal te knallen met groene en paarse button-achtige tussenkoppen en diezelfde stijl ook te gebruiken voor de buttons zelf, overschreeuw je. Voor een bezoeker vraagt alles nu om aandacht. Wil jij dat? Nee, zeker niet. Jij wilt dat de aandacht van de bezoekers gaat naar de items en buttons die jou de klant opleveren. Je wilt van bezoekers klanten maken, maak het ze dan gemakkelijk! Laat bijvoorbeeld alleen een blok tekst + button opvallen waarin jij iets zegt als: "Ook toe aan een feest of evenement dat inslaat als een bom? Ik vertel je graag hoe wij samen een geweldig evenement kunnen organiseren. Ik bel je graag terug om jouw wensen te bespreken." Aansluitend een button "Bel mij voor een knalfeest!"

Ik denk dat je echt het design van je site moet aanpassen omwille van de usability en de conversie.

 

Ik zie het nut niet in van de landkaart met de locaties waar jij iets organiseert. Dat geeft mij de indruk dat ik kan kijken of er bij mij inde buurt een evenement is waar ik misschien op wil inschrijven... Dat kan niet en dat wil jij ook helemaal niet. Jij wil geen individuen, jij wilt grote groepen. De er op volgende pagina bevat zo'n beetje weer alle activiteiten die je aanbiedt. Ik vraag me af of je hier bewust voor hebt gekozen vanuit het perspectief van SEO. Het risico is dat je site volgens Google duplicate content bevat en jij de de sturing kwijtraakt over welke pagina met activiteiten uiteindelijk wordt geïndexeerd. Hetzelfde trucje wordt toegepast op de tags.

In mijn optiek levert dit een onbruikbaar, verrwarrend en nutteloos systeem op voor jouw gebruikers. Je kunt dan beter investeren in een heel intelligent zoeksysteem / offertesyteem. Laat mensen maar invullen wat hun wensen zijn, budget, groepsgrootte, woonplaats en geef daar vervolgens een aanbod op maat op. Dan zou je tenminste relevante informatie aanbieden waaraan je direct een call to action kunt verbinden.

 

De navigatie en structuur van je site is ook nog niet 'je van het'. Hier zie ik twee problemen:

1. Je thema's en activiteiten zijn eigenlijk meer van hetzelfde. In de huidige opzet bestaat een thema uit een bepaalde set activiteiten. Dit levert gekke resultaten op qua usability: ik kan op een thema klikken waarna de navigatie mij toont dat ik niet in de categorie thema's zit maar in de activiteiten.

Dit kun je snel en eenvoudig oplossen door per thema een pagina te maken waarin je het thema uitdiept met teksten, foto's, video's en ook laat zien met welke activiteiten je het feest kunt optuigen. Jouw bezoekers en Google zullen je hier dankbaar voor zijn.

 

2. De navigatie is te summier. Wat ik mis is een goede uitleg van jullie werkwijze. Wie jullie nu precies zijn. Wat jullie onderscheidt van al die andere evenementenbureaus. Je hebt daar zelf een heel duidelijk beeld bij, ik zie het niet terug op deze site.

 

De uitvoering van de pagina Referenties vind ik wel erg summier. Je toont goed bezien ook geen referenties maar een lijst van bedrijven en instanties waar jij wat voor hebt georganiseerd. Een goede referentie is afkomstig van jouw klant zelf en heeft de kracht om nieuwe klanten over de streep te trekken. Ik betwijfel of deze opsomming dat gaat lukken.

 

In je intro heb je het over landingspagina's omwille van SEO / SEA. Je zou jezelf een dienst bewijzen als je ook de SEO van deze site serieus oppakt. De metadata (title en description) van je pagina's is summier of incompleet om eens iets groots te noemen.

 

En zo is er eigenlijk nog wel meer op te merken en te verbeteren maar ik denk dat je hier je handen al meer dan vol aan zult hebben.

 

Wat ik op deze mis, is de focus op de bezoeker, op jouw klanten. Je site spat van het scherm af en bombardeert me met jouw activiteiten. Misschien moet je - al is het daar rijkelijk laat voor - eens een grote stap terug doen en navragen bij jouw klanten wat zij nu eigenlijk willen doen op jouw site. Wat zoekt de personeelsfunctionaris die het bedrijfsfeest moet organiseren? Welke informatie is essentieel? Hoe overtuig jij deze persoon dat jouw bedrijf het beste bedrijf is voor dit feest? Enzovoort.

 

Het is harde kritiek maar wel gegeven met de bedoeling om je site beter te maken en daarmee jouw bedrijf succesvoller te laten zijn.

 

Succes,

iOptimize

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Wat mij opviel is dat je bij referenties eigenlijk alleen een logo'tje hebt geplaatst maar geen daadwerkelijke mening van de klant. Ik ben dan wel benieuwd wat Interpolis van de organisatie van het feest door jou vond.

 

Spelling is ook nog niet helemaal correct. 'Iedereen het het wel' bij het mol feest of 'Voor de Rabobank hebben een Italiaanse'.

 

Volgens mij hebben zo ongeveer 75% van de activiteiten het logo 'tip'. Heeft dit logo dan nog wel een functie?

 

Verder niet zo veel op aan te merken. Ziet er duidelijk en mooi uit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.