• 0

Regelmatig overnachten in Amsterdam

Ik heb een langdurig project in Amsterdam, waardoor ik een klein jaar, 3 dagen in de week op locatie in Amsterdam moet zijn. Aangezien ik in Venlo woon, en de reistijd (inclusief laatste stuk met de metro) op 2,5 uur heen en 2,5 uur terug ligt, zoek ik een overnachtingsmogelijkheid.

Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar heb nog geen oplossing gevonden die aan mijn verwachtingen voldoet. Ik ben op zoek naar een hostel/hotel/B&B die aan de volgende eisen voldoet:

Wifi;

Rustige simpele slaapplaats;

Bureau+stoel;

<50 euro, en liefst rond de 40 euro.

 

Verder zijn er geen eisen op het gebied van luxe, eten enzz…

 

En het zou handig zijn als ik op een makkelijke manier kan reserveren en dat de nachten dan gezamenlijk gefactureerd worden.

 

Er zijn heel veel hotels, die natuurlijk van alles bieden, maar allemaal gericht op luxe en navenante prijzen. En de hostels zijn niet echt ingericht op zakelijke klanten.

 

Heeft iemand persoonlijke ervaring hiermee en\of kan iemand iets aanraden. Ik zou het, het mooist vinden als de locatie aan de oostlijn ligt.

Rode en Gele lijn op het kaartje:

nz_trajectkaart_groot_00.gif

 

Alvast bedankt.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 1

Wij hadden een deal met ze (Haarlem-Noord) omdat wij ook altijd collega's over hadden (uit het buitenland)

 

Verder is het precies wat jij vraagt, hotels voor de zakenreizigers die nette basis faciliteiten wil en verder niets...deze hotels zitten vol met mensen die hier in de bewoonde wereld aan het werk zijn en zelf ver daar buiten wonen..

 

Anders kan je ook proberen http://www.hotelcasa400.nl/overzicht/hotel-casa400-amsterdam.html was vroeger een soort van studenten pensioen... dus alle details die ik daar van ken ga ik niet met je delen :-[

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

kijk ook eens naar het campernile hotel makkelijk te bereiken aan de rand van Amsterdam langs de A9 en vlak bij de "rode" metrolijn. volgens mij redelijk vergelijkbaar qua faciliteiten met bastion, ik heb er zelf nooit geslapen (woon in de buurt van utrecht) maar wel diverse keren vergadert en het hotel kwam wel prettig over.. Volgens mij kennen zij ook prima arrangementen voor zakelijke klanten.

 

En als deze bekendere hotelketens geen uitkomst bied zou je ook kunnen zoeken in omliggende gemeenten, kleinere hotels zullen zeker buiten het hoogseizoen in de regio Amsterdam graag langdurige deals willen maken. Ik heb daar zelf goede ervaringen mee maar dan in Limburg, Ik heb enige opdrachten uitgevoerd in Heerlen en Maastricht of die regio en ik zat bijna altijd in kleinere hotels buiten de grotere gemeentes en kon bij 3 a 4 overnachtingen per week flinke kortingen bedingen 20-30% en vaak ook een goede deal met eten zodat je niet elke avond anderhalf uur in het a la carte restaurant zit.. bij 1 hotel belde ik gewoon een half uurtje van te voren hoe laat ik er was en als ik aankwam stond er een lekkere maaltijd klaar en met 15 a 20 minuten kon ik weer verder.. ideaal..

 

kortom, deals maken met hotels moet wel lukken, het soort deal hangt een beetje af van of je bij een hotelketen zit of bij een klein particulier hotel, die zijn vaak wat flexibeler.

Link naar reactie
  • 0

Ik had campernile hotel ook al aangeschreven Roel, en ik zal de omliggende gemeenten in het hoofd houden als alternatief. Maar mijn voorkeur gaat toch naar een locatie aan de oostlijn omdat ik hier een vaste metrokaart voor heb, en zowel mijn werk als mijn auto aan de oostlijn liggen.

 

Ik heb er gisteren een stuk of 7 aangeschreven, en de eerste reactie is al binnen.

 

Christine het kaartje komt van Dienst Metro, die sturen de projecten: Bouw van de N/Z lijn en renovatie van de Oostlijn aan.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Kijk... als je toch verder met de metro wil reizen kan je natuurlijk ook ff zoeken op amstelveen etc.. gebruik dan de juiste metro kaart.... http://www.gvb.nl/reisinformatie/plattegronden/Pages/Metrostations-kaart.aspx

 

Na het vertrekken van (bijna) alle Japanse bedrijven daar staat er heel veel leeg en zitten er genoeg appartement verhuurders 'droog'

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.