• 0

Tolk

Allen,

 

Ik wil cosmetica uit Thailad naar Nederland importeren en ben op zoek naar een tolk. Via de Ned.ambassade in Thailand is het mogelijk om iemand aan mij toe te wijzen, ik vind de kosten aan de hoge kant.

 

Dus dacht ik, ik zoek een internationale school op in Bkk en vraag een student aan (om het zo maar effe te zeggen). De student vraagt circa 40 euro per uur en de Ambassade 80 euro.

 

Weet iemand misschien nog andere mogelijkheden hoe ik aan een goedkope maar goede tolk kan komen?

 

grt

 

Indra

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allen,

 

Ik wil cosmetica uit Thailad naar Nederland importeren en ben op zoek naar een tolk. Via de Ned.ambassade in Thailand is het mogelijk om iemand aan mij toe te wijzen, ik vind de kosten aan de hoge kant.

 

Dus dacht ik, ik zoek een internationale school op in Bkk en vraag een student aan (om het zo maar effe te zeggen). De student vraagt circa 40 euro per uur en de Ambassade 80 euro.

 

Weet iemand misschien nog andere mogelijkheden hoe ik aan een goedkope maar goede tolk kan komen?

 

grt

 

Indra

 

Wat zijn je belangen met het inschakelen van een tolk.

Wil je goede waterdichte contracten, waarmee je terugkomend in Nederland je bestellingen kan doen en daarmee niet geconfronteerd worden met onaangename verrassingen.

 

Als je in Thailand uit eten gaat, zie je op de menukaart de prijzen vermeld in het geschrift zoals wij dat kunnen lezen en begrijpen, maar ook in het Thaise geschrift, daar zit een prijsverschil in, in ons nadeel.

 

Misschien kan die tolk van E 80/uur je ook nog ondersteunen in het onderhandelingsproces, net als met de menukaart, je denkt dat het goedkoop is, maar je betaald te veel.

 

Pay peanuts, get monkey's.

;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.