• 0

Dropshipping.... Open staan voor nieuwe ideeen...

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Is het de bedoeling aan consumenten te verkopen? Want juist bij dit soort grote goederen zijn de transportkosten relatief hoog en het zou mij niets verbazen als ook het retourpercentage in het kader van de wet koop-op-afstand hoog ligt, zodat je met een behoorlijke overhead komt te zitten.

Link naar reactie
  • 0

Ja voor consumenten idd, soort webshop. Ja dat is waar natuurlijk, vooral door europa heen. Had wel een lijst besteld met goeie dropshippers in nederland maar daarmee ben ik opgelicht want er stond niks in t bestand toen ik em kreeg.

 

 

Yusef el Filali

Link naar reactie
  • 0

Als je met onderstaande begint, volgens mij ben je aan het zoeken hoe je als ondernemer een boterham kunt verdienen.

Het opstarten en runnen van een webwinkel wordt door veel mensen als gemakkelijk gezien, maar vergt zeker net zoveel ondernemerscapaciteiten als een andere discipline.

 

Om jezelf voor te bereiden (voor de trouwe lezers: 'komt-ie weer, mensen!'), neem je vijf A-4tjes.

 

Op het eerste A4-tje schrijf je 'Wie ben ik?', op de tweede 'Wat kan ik?', op de derde 'Wat wil ik bereiken?', op de vierde 'Hoe is dat te bereiken?' en op de laatste 'Wat is ervoor nodig om het te bereiken?'

 

Ga gedurende een aantal weken gedisciplineerd elke dag een uur ervoor zitten om deze vragen in willekeurige volgorde te onderzoeken en te beantwoorden. Je zult merken dat deze vragen de hele dag door je hoofd gaan spoken, maak meteen notities van die gedachten en vul die op de betreffende A4-tjes in. Na een tijd kun je de A4-tjes in bovenvermelde volgorde leggen en heb je de basis voor jouw persoonlijke ambities en je ondernemingsplan.

 

Met dank aan Hans van den Bergh,

Link naar reactie
  • 0

Waarom geeft niemand antwoord op zijn vraag? Ik weet het in ieder geval niet. Lijkt met 1 uurtje zoeken op internet dat je een aantal adressen moet kunnen vinden. Loop anders bij een kleinschalige winkel in bedden naar binnen en vraag het op de man af. Ik zal vanavond lekker slapen op mijn Sultan.

Link naar reactie
  • 0

Waar geeft niemand antwoord op zijn vraag? Ik weet het in ieder geval niet. Lijkt met 1 uurtje zoeken op internet dat je een aantal adressen moet kunnen vinden. Loop anders bij een kleinschalige winkel in bedden naar binnen en vraag het op de man af. Ik zal vanavond lekker slapen op mijn Sultan.

 

Wat zouden we moeten antwoorden? TS is er blijkbaar nog niet uit wat hij nu precies wil doen. Het komt over dat de TS van dropshipping gehoord heeft en denkt het gouden ei in handen te hebben.

 

Het enige advies wat ik de TS zou kunnen gevens is ga eens rustig op de bank voor je uit zitten staren en denken wat je nu precies echt wilt doen/bereiken. Zodra je dat weet kun je voor jezelf een route uit gaan stippelen over hoe je op je bestemming aan wilt komen.

 

 

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

Wellicht kun je eens met de beddenleveranciers in NL gaan praten over je idee en kijken of ze met je willen samenwerken. Vaak hebben ze er wel oren naar om een extra verkoopkanaal te starten online. Dat zie je ook bij affiliate daar beginnen bedrijven ook niet voor niets aan. Ze zijn allemaal op zoek naar meer afzet, omzet en winst.

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.