• 0

Review ondernemingsplan

Goedemiddag allen,

 

Voor mijn gevoel ben ik nu een heel eind met mijn ondernemingsplan. Graag zou ik willen weten of er mensen bereid zijn om deze te lezen en feedback te geven. O.a. of ik op het goede spoor zit qua structuur van het document en of de inhoud enig hout snijdt. Ook of er vitale zaken zijn die ontbreken!

 

Liever zet ik in dit stadium niet mijn hele plan op het internet. Mocht iemand zich aan willen bieden zou je dan hier een bericht achter willen laten of mij een PM willen sturen?

 

Hoor het graag en alvast super-mega-bedankt!

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik wil er best even naar kijken. En jammer dat je nog niet gestart bent, morgen maar weer een achter mijn onbetaalde rekening aan bellen. :-\ klein bedrag, gaat nergens over maar je wordt zo moe van al die smoezen : ;D

 

Haha.

 

Je raakt op zich wel gelijk een goed punt. Ik moet, nou ja moet.. Ik denk dat het het handig is om voor mezelf een concrete planning te gaan maken met wanneer ik zou kunnen starten! Heb je ook eem PM gestuurd.

 

@Jongesaab: Bedankt voor je reactie. Ben benieuwd!

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag allen,

 

Voor mijn gevoel ben ik nu een heel eind met mijn ondernemingsplan. Graag zou ik willen weten of er mensen bereid zijn om deze te lezen en feedback te geven. O.a. of ik op het goede spoor zit qua structuur van het document en of de inhoud enig hout snijdt. Ook of er vitale zaken zijn die ontbreken!

 

Liever zet ik in dit stadium niet mijn hele plan op het internet. Mocht iemand zich aan willen bieden zou je dan hier een bericht achter willen laten of mij een PM willen sturen?

 

Hoor het graag en alvast super-mega-bedankt!

 

Geen probleem, stuur maar door, dan kijk ik er even naar.

 

Bedankt voor uw hulp

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.