Ik wil graag een motor zakelijk kopen. Het gaat om een motor wat waarschijnlijk rond week 51 wordt geleverd. Dit betekent dus dat er een risico is dat de motor pas in 2013 geleverd wordt.
Ik wil graag nog van de KIA genieten voor 2012, omdat ik in 2013 van plan ben om een grote investering to doen (Rond de 80.000 euro).
Als de motor pas in 2013 wordt geleverd, betekent dit dat ik niet van de KIA gebruik kan maken voor 2012?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ronaldbrand
ronaldbrand
Hallo iedereen,
Ik wil graag een motor zakelijk kopen. Het gaat om een motor wat waarschijnlijk rond week 51 wordt geleverd. Dit betekent dus dat er een risico is dat de motor pas in 2013 geleverd wordt.
Ik wil graag nog van de KIA genieten voor 2012, omdat ik in 2013 van plan ben om een grote investering to doen (Rond de 80.000 euro).
Als de motor pas in 2013 wordt geleverd, betekent dit dat ik niet van de KIA gebruik kan maken voor 2012?
Hoe zou ik hier het beste mee om kunnen gaan?
Mvg,
Ronald
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38774-motor-dit-jaar-kopen-volgend-jaar-geleverd-hoe-zit-het-met-investeringsaftrek/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag