• 0

handlingskosten Dropshipping...

Hallo, zoekend naar een goede leverancier/producent ben ik een producent tegengekomen die ook dropshipping aanbied.

 

Hij berekend de onderstaande kosten:

Verzending gaat via PostNL met als tarief €5,00 + €1,50 (handlingskosten) per verpakking, per adres.

Voor 17.00 uur besteld: de volgende dag in huis.

 

In 1e instanstie dacht ik dat de 5,00 euro de handlingskosten waren en de 1,50 euro de verzendkosten. Van mijn kant een lees/interpretatie fout.

 

Deze fout werd wel ingegeven doordat ik als geregeld bezoeker van deze site las dat een ander forumlid kosten berekend (iets van 5 euro) voor dropshipping.

 

Om een lang verhaal kort te maken: is het normaal/gebruikelijk dat een dropshipper handlingskosten berekend en wat is een ´normaal´/acceptabel tarief hiervoor?

 

Groeten KlaasVaak!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hallo, zoekend naar een goede leverancier/producent ben ik een producent tegengekomen die ook dropshipping aanbied.

 

Hij berekend de onderstaande kosten:

Verzending gaat via PostNL met als tarief €5,00 + €1,50 (handlingskosten) per verpakking, per adres.

Voor 17.00 uur besteld: de volgende dag in huis.

 

In 1e instanstie dacht ik dat de 5,00 euro de handlingskosten waren en de 1,50 euro de verzendkosten. Van mijn kant een lees/interpretatie fout.

 

Deze fout werd wel ingegeven doordat ik als geregeld bezoeker van deze site las dat een ander forumlid kosten berekend (iets van 5 euro) voor dropshipping.

 

Om een lang verhaal kort te maken: is het normaal/gebruikelijk dat een dropshipper handlingskosten berekend en wat is een ´normaal´/acceptabel tarief hiervoor?

 

Groeten KlaasVaak!

 

Het maakt lijkt me niet veel uit of die 5 euro of die 1,50 euro nu handelings kosten is of andersom.

Handelingskosten oftewel dropshipping kosten wordt door veel dropshippers in rekening gebracht. Maar veel andere doen dat ook weer niet. is dus heel erg afhankelijk van de specifieke leverancier.

Bedrijf waarmee je werkt rekent in elkgeval vrij lage verzendkosten en handelingskosten zijn ook niet erg hoog dus al met al heb je daarover niet veel te klagen.

Ken ook dropshippers die 6,95 verzendkosten in rekening brengen en daarbovenop nog 3 euro of meer aan dropship kosten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.