• 0

Var aanvraag

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vooralsnog geld gewoon het huidige systeem en zul je dus als je een VAR aanvraagt gewoon een VAR krijgen, omdat jij nog geen 3 jaar (dezelfde) var hebt gehad moet je hem vrijwel zeker zelf aan vragen en krijg je hem niet automatisch.

 

Er is slechts een voorstel van staatssecretaris Weekers dat de VAR zou moeten verdwijnen en dat er een webmodule moet komen waarbij er beter getoetst kan worden.

De gewenste invoering is eind 2013.

 

Kortom voor 2013 zelf moet je gewoon de gebruikelijke aanvraag doen.

Link naar reactie
  • 0

De belastingdienst was bij mij trouwens verbazend snel. Ik vroeg aan op een vrijdag en de dinsdag daarop lag hij in de bus. Beter dan de 4 of 6 weken die werden aangekondigd bij de aanvraag. Mag ook wel eens gezegd worden. Dat het proces grotendeels geautomatiseerd is doet daar niets aan af. Dan hebben ze dan knap geautomatiseerd.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

De belastingdienst was bij mij trouwens verbazend snel. Ik vroeg aan op een vrijdag en de dinsdag daarop lag hij in de bus. Beter dan de 4 of 6 weken die werden aangekondigd bij de aanvraag. Mag ook wel eens gezegd worden. Dat het proces grotendeels geautomatiseerd is doet daar niets aan af. Dan hebben ze dan knap geautomatiseerd.

 

Dat viel me ook op toen ik mijn VAR aanvraag deed. ik had hem binnen een week binnen. Blijkbaar willen ze teleurstellingen voorkomen door toch aan te geven dat het 6 weken kan duren?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.