• 0

Beschrijving inhoud website

Beste mensen,

 

Ik ben bezig met het opzetten van een werving en selectiebureau. Nu ben ik bezig met de content voor de website, de website die ik overigens zelf gemaakt heb en onderhoud. Ik vind het lastig om mijn product goed te weergeven in tekst (mond op mond gaat makkelijker) maar dat terzijde. Ik heb een overzichtelijke lay-out zonder poespas, mijn dienst moet voor zich spreken dus wil ik geen commerciële lokkertjes, of teksten maar duidelijke praktische inhoud. Momenteel ben ik bezig met pagina's voor de werkgever en werknemer. Op deze pagina voorzie ik hen van mijn diensten. Ik heb hieronder stapsgewijs beschreven hoe de procedure in elkaar zit. Ik ben er niet uit of ik het in stappen moet plaatsen op de site, of het moet uitwerken als een soort "verhaal" Hierin is voor mij belangrijk dat de klant/kandidaat direct kan zien hoe wij werken. Graag uw opmerkingen en feedback, ook als ik in de stappen iets ben vergeten.

 

Kandidaat

1: U heeft u ingeschreven

2: Uw CV heeft onze belangstelling

3: Wij nemen contact met u op voor een oriënterend gesprek

4: We bespreken met u de mogelijkheden

5: Wij bespreken uw CV en motivatie met een potentiele klant

6: Uw potentiele werkgever heeft interesse

7: U word uitgenodigd voor een gesprek met uw potentiele werkgever

8: Uw potentiele werkgever ziet uit naar verdere samenwerking

9: U heeft een proefperiode van 1 maand

9: Wij begeleiden u tijdens uw proefperiode

10: U bent aangenomen bij uw nieuwe werkgever

11: Wij ontvangen van uw werkgever de bemiddelingskosten

 

Opdrachtgever

1: U gaat akkoord met onze voorwaarden

2: U heeft een profiel van het door u gewenste kandidaat

3: U stelt ons op de hoogte van het door u gewenste kandidaat

4: Wij nemen contact met u op voor nadere informatie betreft het profiel

5: Indien gewenst kan er een gesprek plaatsvinden op locatie om het profiel verder te bespreken

6: U gaat akkoord met ons zaken te doen

7: Wij stellen u kandidaten voor middels CV en motivatie

8: Bij interesse volgt er een gesprek met de kandidaat

9: U bied de kandidaat een arbeidscontract aan

10: Wij begeleiden de kandidaat gedurende de proefperiode

11: Bij gebleken geschiktheid ontvangen wij onze bemiddelingskosten

 

Bedankt alvast,

 

Groet, Steve

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Denk vanuit de klant en wat wil deze klant zeg maar dat jij doet? In mijn ogen een goed gesprek waarin duidelijk naar voren komt wat hij / zij wenst en een baan. Denk dan meer aan recensies. Marjan is bij ons gesprek geweest op die datum en ( binnen twee weken) had ze deze baan. Kort en krachtig en inspelen op de behoefte. De behoefte is mensen willen snel een baan en die moet jij hun brengen.

 

Onderzoek de markt. Op het moment zijn er best veel mensen die op gesprek gaan bij een werving bureau en daarna niets meer horen. Hoe ga jij dit ondervangen? Bijvoorbeeld wij nodigen je alleen uit op basis van een vacature. Slim want dan maak de kandidaat meteen ergens kans op.

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Als je dit op je site duidelijk wilt weergeven zul je moeten snoeien. Je informatie is te uitgebreid. Veel punten kunnen gecombineerd worden of zelfs geschrapt. Dan hou je drie of vier keypoints over, die je duidelijk en bondig kunt weergeven. Misschien in combinatie met een infographic, of begeleidend grafisch materiaal. Zoals je het nu weergeeft, lijkt het allemaal veel moeilijk dan dat het is en dat lijkt me niet de bedoeling van je website.

Link naar reactie
  • 1
Zou het niet proberen. Flinke taak als je 100 bezoekers per dag krijgt...Geeft ook zo'n rotzooi na 100x. Afhankelijk van je bouncerate kan je ze ook niet uitzoeken he.

Wat Danny probeert te zeggen is dat "mond op mond" een vrij intieme manier van beademing is die niet iedere prospect of klant zal kunnen waarderen ;). In plaats daarvan zou ik het eens proberen met mond tot mond reclame.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit me volledig aan bij de eerder gemaakte opmerking van Sabra. Daarnaast wil ik toevoegen dat ik goed zou nadenken over de verwoording van de teksten. Het komt mij in ieder geval redelijk autoritair en koud over. Zelfs wanneer de functies die je wilt bemiddelen in het hoge segment zijn zou ik hier nogmaals goed over nadenken.

 

Verder de kleine disclaimer dat ik jou, het bedrijf en de website niet ken en daarmee gebonden ben aan de informatie die je hebt verstrekt ;)

 

Hieronder een kleine opzet met hoe het korter en beter is. Ik zou zaken als voorwaarden en betaling niet altijd melden. In sommige gevallen is het te logisch.

 

Kandidaat

1: U schrijft zich in op de website.

2: Wij nemen contact met u op voor een oriënterend gesprek indien uw CV onze belangstelling heeft.

3: Wanneer een werkgever interesse toont word u uitgenodigd voor een gesprek.

4: Indien de werkgever akkoord gaat kunt u aanvangen bij het bedrijf met een proefperiode van 1 maand. Tijdens deze maand wordt u door ons begeleid.

 

Opdrachtgever

1: U stelt een profiel op van de door u gewenste kandidaat. Indien nodig nemen wij contact op om verdere informatie te verzamelen.

2: Wij stellen u kandidaten voor aan de hand van het CV en motivatie.

3: Bij interesse volgt er een gesprek met de kandidaat.

4: Bij verdere interesse kunt u de kandidaat aannemen voor een proefperiode van 1 maand.

5: Bij gebleken geschiktheid ontvangt de kandidaat een contract en worden de bemiddelingskosten verrekent.

 

Bart van der Meer

 

Google vindbaarheid en website effectiviteit advies. Meer informatie op www.littleb.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Steve,

 

wellicht overbodig, maar ik wil het toch even kwijt. Zelf ben ik een aantal jaren werkzaam in de personeelsbemiddeling. Vrijwel elk bureau (of het nou detachering, uitzenden of w&s is), hanteert een vergelijkbaar proces. Jouw omschrijving is nogal 13 in een dozijn.

Denk er heel goed over na wat jouw toegevoegde waarde (en dus bestaansrecht) is, want de meeste bureau's hebben het heel zwaar momenteel.

 

Jouw toegevoegde waarde kan liggen in kennis van een heel specifieke markt, of wellicht een alternatief verdienmodel. Hopelijk weet je een mooie aanvulling te worden in de vrij volle markt.

 

Veel succes in ieder geval!

De omgeving van de mens is de medemens.

 

(J. Deelder)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.