• 0

Afwegingen post adres of niet

Beste mensen,

 

Ik zit met een vraag, reeds wel wat info opgezocht maar nog niet precies gevonden wat ik zocht

 

Ik begin een bedrijfje in werving en selectie. Ik zal natuurlijk ook facturen moeten versturen, of contracten.

 

Ik heb het idee dat het steeds meer digitaal gaat maar bepaalde zaken zal ook via de post gaan denk ik. Is het verstandig om een postadres te nemen? Of dan maar gewoon post zegeltjes likken, en staat dat professioneel?

 

Groet,

Steve

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
Is het verstandig om een postadres te nemen? Of dan maar gewoon post zegeltjes likken, en staat dat professioneel?

 

Wat heeft een postadres in vredesnaam met postzegels likken te maken? Met of zonder postadres maakt helemaal niets uit voor de wijze van frankeren.

 

De meeste postzegels voor zakelijk gebruik zitten tegenwoordig als sticker op rol, niks mee likken dus

En het zal mij werkelijk worst zijn of een enveloppe gefrankeerd is met een frankeerautomaat, netjes geplakte postzegels, of schots en scheef gelikt (mits droog). De meeste enveloppen gaan in de oud papierbak, de klanten hebben alleen interesse in de inhoud.

Link naar reactie
  • 0

Is het verstandig om een postadres te nemen? Of dan maar gewoon post zegeltjes likken, en staat dat professioneel?

 

Wat heeft een postadres in vredesnaam met postzegels likken te maken? Met of zonder postadres maakt helemaal niets uit voor de wijze van frankeren.

 

De meeste postzegels voor zakelijk gebruik zitten tegenwoordig als sticker op rol, niks mee likken dus

En het zal mij werkelijk worst zijn of een enveloppe gefrankeerd is met een frankeerautomaat, netjes geplakte postzegels, of schots en scheef gelikt (mits droog). De meeste enveloppen gaan in de oud papierbak, de klanten hebben alleen interesse in de inhoud.

 

dat is een misvatting... misschien niet voor facturen... maar de attentiewaarde van een postzegel die recht geplakt is is zeker hoger dan een een portbetaald opdruk.

 

Maar goed voor het versturen (postzegels plakken) heb je helemaal geen adres nodig (alleen voor afzendersadres)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.