Hoeveel uur besteed jij per week aan je bedrijf?

Aanbevolen berichten

bij mijn vorige bedrijf ongeveer 12 uur per dag en dat 6 dagen en soms op een zondag ook nog een paar uur. Nu ik uit dat bedrijf ben gestapt en weer opnieuw ben begonnen met een nieuw concept heb ik wel geleerd dat je meestal helemaal niet zoveel hoeft te werken maar juist meer moet nadenken ;)

Link naar reactie

Ik haal makkelijk de 60 uur, 6 dagen open met gemiddeld 9 uur, minimaal 3 avondvergaderingen per maand en daarnaast nog enkele netwerkbijeenkomsten, administratieavonden, etc.

Nu tijdelijk even een half dagje vrij aangezien de zaken nogal goed gaan en er wat ruimte is.

(Excl HL en LN)

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Gemiddeld werk ik zo'n 45-60 uur per week. Vooral savonds zit ik nog vaak (op de bank) wat simpeler werk te doen.

Niet echt heel handig net voor het slapen...

Link naar reactie

Mijn weken variëren heel erg. Er zijn weken dat ik 20 tot 25 uur maak, en ook weken dat ik gerust op de 60 kom. Dus ik heb maar gestemd op 31-40 uur, zit een beetje gemiddeld :).

 

In mijn geval komt het denk ik omdat ik mij de ene keer beter kan concentreren op mijn werk dan de andere keer, hoewel dat nooit in de weg heeft gestaan voor te halen deadlines. En zolang de klant maar zijn product op tijd krijgt en tevreden is ben ik dat ook. ;D.

 

Ik kies er overigens wel bewust voor om (vooral als ik een paar lange weken heb gehad) om een dag of een dagdeel vrij te maken voor mijn gezin. Het feit dat ik thuis werk en mijn vrouw en dochtertje veel zie is een groot voordeel, maar zij hebben er veel meer baat bij als ik eens een stuk met ze ga wandelen in het bos of een dag met ze naar het strand ga. Weekenden werk ik eigenlijk niet.

3D In Your Hands | 3D Visualisatie Bureau

3D Visualisaties, 3D Animaties en 3D Presentaties

http://www.3dinyourhands.nl

Link naar reactie

De 1ste jaren was van 's ochtends tot 's avonds, 7 dagen per week, vond ik ook leuk. Maar na 'n tijdje werd de motivatie wel minder, en dan is het juist goed ook wat vrije tijd te nemen, dan werk je productiever. Momenteel ben ik tevreden als ik 30 uur per week haal. Mijn baby is nu 7 maanden oud en ik vind het fijn hem nog niet naar de crèche te sturen. Het scheelt dat er 'n papa-dag en oma-dag is. ;-) Ik hou mijn uren bij via app hourstracker, dat maakt het wat makkelijker even 'vrij' te nemen en tevreden te zijn met de uren die je al heb gehaald, want vaak voelt het alsof je maar heel weinig heb gewerkt terwijl het alles bij elkaar toch wel aantikt.

Link naar reactie

24 uur ( 3 dagen )

Internetbureau Subcolors

www.subcolors.nl | info@subcolors.nl

 

www.turkseadvocaten.nl | www.hostbedrijf.nl

 

Wilt u ook een professionele website ? dan bent u bij ons op het juiste adres, want wij weten dat de eerste indruk altijd blijvend is.

Link naar reactie

Ik werk in de winkel 38/42 uur daarbuiten de 'huiswerk' dingen: PR, personeelszaken, marketing ideeen.

 

Heb een papadag in de week en zondag proberen we werk vrij te houden...

www.jumper-bussum.nl / www.degooisediersuper.nl

Link naar reactie

Momenteel tussen de 15 en 25 uur per week. en dat zijn dan wel uren op facturen. veelal weekend of nacht dus met een leuk tarief ;) Bevalt me eigenlijk prima maar het doel voor dit jaar is wel door te groeien naar zo'n 25-35 uur per week.

 

er moeten tenslotte ook nog uren overblijven om het verdiende geld weer uit te geven. ;D

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.