• 0

KvK Mag bedrijven niet beconcurreren (alweer niet)

Paar jaar geleden was de Rechter duidelijk; KvK moet stoppen met verkopen van software en diensten voor algemene voorwaarden op-te-stellen.

 

Nu is de kvk weer op de vingers getikt als het om ondernemersplannen gaat.

 

BNR

 

Zo! en nu eens maar mij luisteren >;(;

 

KvK > doei!

Handelsregister > naar de Rechtbanken

Voorlichting > via EZ (klein kvk?)

Handelsbevordering > via Gemeente (lekker onderling kijken wie de beste ondernemersgemeente is)

 

KvK heeft geen zin in deze vorm; dubbele petten met van alles een beetje!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zag het voorbij komen, maar ik dacht dat dit al veel langer niet mocht getuige het tenenkrommend slechte "ik zoek een format ondernemingsplan" topic op Hallo van KVK. Mensen die graag een ondernemingsplan willen invullen in plaats van hun eigen plannen zelf op schrijven, laten daar hun mail adres open en bloot achter zodat iemand ze daar een format ondernemingsplan naar toe stuurt.

Op mijn suggestie, een jaar terug, om gewoon een downloadlink in naar het bestandje ergens te parkeren antwoordde de KVK dat ze dit niet mochten van de rechter.

Link naar reactie
  • 0

mijn 'kern' is .. ze moeten dit ook niet eens willen!

Algemene voorwaarden, consultancy, bedrijfsplannen, internationaal advies, vraag een aanbod markten ... weet ik niet wat allemaal moeten 'ze' niet aanbieden als er AL aanbieders van zijn.

 

Ze moeten het ook niet namens die andere aanbieders gaan promoten; dit om reden van het feit dat potentiële afnemers denken dat "de aanbieder namens de KvK" wel goed 'zou zijn'

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.