• 0

uitstel jaaraangifte

hallo ik zou graag antwoord willen krijgen op de volgende vraag.

ik heb via mijn boekhouder uitstel gehad over de jaaraangifte 2011,en nu wil ik weten voor welke datum deze dan wel binnen moet zijn bij de belasting of voor welke datum ik deze jaaraangifte 2011 moet betalen,en kan deze dan nog in termijnen betaald worden?

 

vt gr

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als het goed is heb je een brief gehad van de BD waar de uiterste datum op staat en als ik me niet vergis is dat dan 1 mei 2013.

 

Of je in termijnen mag betalen, geen idee. Ik vrees van niet. Maar je hebt nog even om te sparen.

 

Overigens neem ik aan dat je het over je IB aangifte hebt.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad, wanneer je uitstel hebt aangevraagd ontvang je bericht van de belastingdienst met daarin de datum waarop de aangifte binnen moet zijn.

 

Zodra de aangifte is gedaan zul je van de belastingdienst bericht krijgen van het te betalen bedrag en de termijn daarvoor. Hierbij wordt de keuze gesteld of je deze in 1x wilt betalen (krijg je een kleine korting) of in termijnen.

Ondernemen = blijven zoeken naar leuke uitdagingen - http://www.technicus.nl

Link naar reactie
  • 0
ik heb via mijn boekhouder uitstel gehad over de jaaraangifte 2011,en nu wil ik weten voor welke datum deze dan wel binnen moet zijn bij de belasting of voor welke datum ik deze jaaraangifte 2011 moet betalen,en kan deze dan nog in termijnen betaald worden?

Is er geen voorlopige aanslag opgelegd over 2011 (bijvoorbeeld naar aanleiding van een schatting dooe je boekhouder) ? Als er nog wat (na)betaald moet worden dan zal dit in een keer betaald moeten worden.

 

Zodra de aangifte is gedaan zul je van de belastingdienst bericht krijgen van het te betalen bedrag en de termijn daarvoor. Hierbij wordt de keuze gesteld of je deze in 1x wilt betalen (krijg je een kleine korting) of in termijnen.

Die keuze krijg je meestal alleen bij de voorlopige aanslag van het lopende kalenderjaar, niet bij een latere n.a.v. een aangifte opgelegde (nadere) voorlopige dan wel definitieve aanslag van een reeds afgelopen jaar.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.