• 0

Transport van Frankrijk naar Duitsland

Hallo allemaal,

 

weet iemand op de forum nog een bedrijf die transport van uit Frankrijk na Duitsland regelt?

Ik heb de meeste grote bedrijven al benaderd ma de prijzen zijn erg hoog.

 

Ik ben puur op zoek na nieuwe transporteurs zodat ik iets meer keuze heb.

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Groetjes

 

modedit: titel gecorrigeerd

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo allemaal,

 

weet iemand op de forum nog een bedrijf die transport van uit Frankrijk naar Duitsland regelt?

Ik heb de meeste grote bedrijven al benaderd maar de prijzen zijn erg hoog.

 

Ik ben puur op zoek naar nieuwe transporteurs zodat ik iets meer keuze heb.

Eigenlijk iets voor op de vraag & aanbod.

 

Maar wat is een erg hoge prijs, wat wil je vervoerd hebben en welke bedrijven heb je al benaderd? Het verschilt nogal of je een setje paperclips verzonden wilt hebben of 15 containers wilt gaan verschepen.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties.

 

Normaal gesproken word ons transport geregelt door dasher.

Het gaat om 10 Pallets PM. Alleen wij hebben er een slechte ervaring mee.

Waardoor ik dus graag wil gaan kijken na andere mogelijkheden.

 

Als jullie nog wat weten of ervaring kunnen delen van andere bedrijven zou dat fijn zijn.

 

Groeten

Link naar reactie
  • 0

Dascher is een van de grotere groupage/LTL vervoerder van Europa. Ook daar zal eea wel eens niet lekker lopen maar ze hebben geen slechte reputatie. Daarbij is Frankrijk qua transport een moeilijk land. De term de Franse slag komt nu eenmaal ergens van daan. Daarbij is 10 pallets per maand al dan niet over een aantal transporten verdeeld geen heel schokkend volume.

Wellicht kan je KLG, Schenker of Schavemaker proberen? Daarnaast als er verder geen bijzondere haken en ogen aan zitten kan je ook eens een rondje gaan bellen? Dit is iets wat heel veel wegvervoerders kunnen aanbieden.

 

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
  • 0

Dat Frankrijk een lastig land is met transport dat is voor mij nu wel duidelijk.

Het is mij al een aantal keren overkomen, dat mijn goederen vast bleven in het doorvoer center van dasher (Frankrijk)

Heb al een aantal keren rond gebelt, na transport bedrijven.

Schenker heb ik alleen nog niet gehad van het lijstje.

 

Bedankt voor jullie reacties

 

 

Link naar reactie
  • 0

je zal het "hub" probleem bij bijna alle vervoerders mee(gaan) maken. De een heeft het beter op orde dan de ander. Daarnaast maar wellicht wi je dat niet kan het een idee zijn om samen met jullie leverancier op zoek te gaan naar een vervoerder? Hij zit lokaal in Frankrijk en heeft wellicht aldaar wat goede connecties. Tevens is hij een Fransman dus dat kan vaak een voordeel zijn! Daarnaast maar dat kost extra kan je vragen om directe LTL oplossingen maar deze zijn vaak duurder maar bieden meer zekerheid en zijn vaak wat sneller.

 

 

 

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.