noobster Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 noobster Junior 20 0 Hallo, Voor de opslag van goederen van mijn webwinkel gebruik in een opslagruimte waar ik elke maand voor betaal. Hoe boek je zoiets het beste weg? Op dit moment heb ik het onder "overige verkoopkosten" staan. Hetzelfde heb ik met verpakkingsmateriaal, deze heb ik momenteel ook onder "overige verkoopkosten" staan. Heb ik deze twee goed weggeboekt, of is het verstandig deze anders weg te boeken? Graag advies :) Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 Joost Rietveld Moderator 19,8k 19 1565 Dag noobster Ik zou huisvestingskosten aanhouden voor de huur van opslagruimte en verpakkingsmateriaal inderdaad als overige verkoopkosten of onder de verkoopkosten een nieuwe rekening aanmaken Verpakkingsmaterialen. groet Joost DenariusAdvies.nl: Fiscaal + juridisch advies bij rechtsvormkeuze/-wijziging, VOF, BV, DGA, bedrijfsoverdrachten. Link naar reactie
0 dripdrippel Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 dripdrippel Junior 9 0 Mij lijkt het verstandig om zowel de huisvestingskosten (de huur van de opslagruimte / energie / enz.) op aparte grootboekrekeningen te boeken. Hetzelfde geldt voor de verpakkingskosten en/of verzendkosten. gr. Drip Link naar reactie
noobster
noobster
Hallo,
Voor de opslag van goederen van mijn webwinkel gebruik in een opslagruimte waar ik elke maand voor betaal.
Hoe boek je zoiets het beste weg? Op dit moment heb ik het onder "overige verkoopkosten" staan.
Hetzelfde heb ik met verpakkingsmateriaal, deze heb ik momenteel ook onder "overige verkoopkosten" staan.
Heb ik deze twee goed weggeboekt, of is het verstandig deze anders weg te boeken?
Graag advies :)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag