Ik weet niet hoe ik dit topic kan verwijderen maar ik bedankt jullie voor de tips!
Mvg,
Vincent
Mod edit: je post verwijderen nadat er door diverse mensen op is gereageerd is NO STYLE! ; >:(
Uit de adminhistorie nog de uitleg van een vorige post:
Wat vinden jullie van het concept: 'I Do It [My] Style'?
Beste ondernemers,
Iedereen kent de term “doggy style”. Het is een bekende term en natuurlijk fun to use . Dit zette ons aan het denken: wij hebben allemaal onze eigen stijl en de meeste van ons houden ervan om de dingen op onze eigen manier te doen. Dit deed de bal rollen. We begonnen het woord ‘style’ op meerdere manieren te gebruiken. Uiteindelijk kwam de slogan ‘I Do It [My] Style als winnaar uit de bus.
So here’s what’s up: [My] is maar één van een onbeperkte pool vol mogelijkheden. Jij, de drager, mag [jouw] Style bepalen en de hoodie ontwerpen die past bij jouw stijl. Of je het nou doet volgens [New York] Style, [Gamer] Style, [Casanova] Style, or [soho] Style.
Wij horen graag wat jullie eerste reacties zijn / of jullie nog tips hebben?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Markss56
Markss56
Beste Ondernemers,
Ik weet niet hoe ik dit topic kan verwijderen maar ik bedankt jullie voor de tips!
Mvg,
Vincent
Mod edit: je post verwijderen nadat er door diverse mensen op is gereageerd is NO STYLE! ; >:(
Uit de adminhistorie nog de uitleg van een vorige post:
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag