• 0

Wat vinden jullie van het concept: 'I Do It [My] Style'?

Beste Ondernemers,

 

Ik weet niet hoe ik dit topic kan verwijderen maar ik bedankt jullie voor de tips!

 

Mvg,

 

Vincent

 

Mod edit: je post verwijderen nadat er door diverse mensen op is gereageerd is NO STYLE! ; >:(

 

Uit de adminhistorie nog de uitleg van een vorige post:

 

 

Wat vinden jullie van het concept: 'I Do It [My] Style'?

 

Beste ondernemers,

 

Iedereen kent de term “doggy style”. Het is een bekende term en natuurlijk fun to use . Dit zette ons aan het denken: wij hebben allemaal onze eigen stijl en de meeste van ons houden ervan om de dingen op onze eigen manier te doen. Dit deed de bal rollen. We begonnen het woord ‘style’ op meerdere manieren te gebruiken. Uiteindelijk kwam de slogan ‘I Do It [My] Style als winnaar uit de bus.

 

So here’s what’s up: [My] is maar één van een onbeperkte pool vol mogelijkheden. Jij, de drager, mag [jouw] Style bepalen en de hoodie ontwerpen die past bij jouw stijl. Of je het nou doet volgens [New York] Style, [Gamer] Style, [Casanova] Style, or [soho] Style.

 

Wij horen graag wat jullie eerste reacties zijn / of jullie nog tips hebben?

 

Gr. het I Do It [My] Style-team

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het klopt wat je zegt, daar hebben wij ook veel over nagedacht.

 

- het is natuurlijk de marketing eromheen die zijn werk moet doen, wij hopen dat de slogan erg aanspreekt en dat consumenten die gaaf vinden.

 

- daarnaast zijn de designs redelijk uniek, bij een willekeurige drukkerij / site krijg je uiteraard ook de mogelijkheid om eenvoudig een sweater te laten bedrukken maar niet in deze layout.

 

-als laatste vinden wij het concept gewoon super gaaf, even los van het verdienmodel, uiteraard, mocht het aanslaan, gaat het gekopieerd worden maar dat is niet onze voornaamste angst. Wij hopen gewoon dat mensen het concept aanspreekt.

 

Ik weet niet wat je van het concept vindt?

 

Mvg

Link naar reactie
  • 0

De reden waarom wij denken dat het met deze slogan redelijk hard kan gaan is omdat het al vaker gedaan is:

 

http://www.coolstorybrotellitagain.com/

 

Dit concept (slogan) is overigens vele malen gekopieerd, ondanks dat je erg simpel een trui kan bestellen bij iedere willekeurige drukkerij om er vervolgens dezelfde slogan op te laten drukken, is het concept toch erg succesvol gebleken.

 

Wij hebben een erg goed gevoel bij onze slogan maar wellicht zitten wij volledig op het verkeerde spoor.

 

Vandaar deze post hier.

Link naar reactie
  • 0

 

Niet toevallig familie van Lennart?

 

Hallo,

 

Ik heb een aantal zinnen bedacht die ik op tshirts wil gaan zetten. Welke stappen kan ik het beste doen om deze zo te beschermen?

 

Lennart

 

Het zal best zo zijn dat een kreet op een t-shirt op zichzelf een rage kan worden, maar dan zitten er wel meteen 935 copycats op je kar.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.