• 0

Functie-omschrijvingen

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Google? :)

 

Je moet toch altijd aanpassen naar jouw specifieke wensen, dus ik zou het beste uit een aantal voorbeelden halen. Als je bijv. 5 voorbeelden per functie zoekt en daaruit de beste dingen combineert, heb je het profiel dat jij wil hebben.

Daarna is het wel slim om het te laten lezen door een (bevriende) ondernemer (of officie manager/sales/enz.), om te checken of je niets mist.

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
  • 0

Als ik zelf even google op 'functieomschrijving office manager' vind ik direct een aantal voorbeelden, bijv. hier en hier.

En voor financieel directeur vind ik binnen 5 seconden deze.

 

Als je er 5 pakt die je zelf goed vind, dan heb je 99% van alle zaken die er in moeten staan. Kijk ook of het bijv. van een grote organisatie is (die zijn vaak professioneler en daarmee vollediger). Je hoeft zelf natuurlijk niet alle details er in te zetten, sommige zaken zullen voor jou organisatie minder relevant zijn.

 

Maar voor de duidelijkheid: ik neem aan dat je zelf weet wat de taken gaan worden van de mensen die je in dienst gaat nemen! Dus bijv. de taken die jij nu doet, moeten worden overgenomen door deze nieuwe werknemers. Of misschien moet ik dit eerst vragen: waar heb je de functieprofielen voor nodig? Wil je deze 5 profielen op korte termijn gaan aannemen?

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.