kreeft1982 Geplaatst: 3 november 2012 Geplaatst: 3 november 2012 kreeft1982 Junior 8 0 Hallo, Ik zou willen vragen of er iemand is die een voorbeeld van een ondernemersplan heeft van een webshop in kleding. Op dit moment zijn wij bezig een shop hiermee op te starten alleen zijn we nog niet in het bezit van een ondernemersplan. Ik zie de ideeen graag tegemoet! Alvast bedankt. Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 3 november 2012 Geplaatst: 3 november 2012 Iwan van Geelen Legend 3,2k 213 maar als je 'wat je wel hebt' op papier zet; wat mis je dan? geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
0 RiVe Geplaatst: 3 november 2012 Geplaatst: 3 november 2012 RiVe Legend 2k 161 alleen zijn we nog niet in het bezit van een ondernemersplan. Ik zie de ideeen graag tegemoet! Alvast bedankt. Lijkt mij het verstandigst dat je zelf een ondernemersplan gaat schrijven en gerichte vragen hier gaat stellen. Is ook de meest logische volgorde, als je gaat googlen op ondernemersplan, vind je al heel veel informatie, met een kopie van een ander, creëer je ook de webshop van een ander. De halve marathon dit jaar Link naar reactie
0 Ties [r.i.p.] Geplaatst: 3 november 2012 Geplaatst: 3 november 2012 Ties [r.i.p.] Legend 752 33 Hoi Kreeft1982, Je kunt ook gewoon hier zoeken higherlevel.nl bv. op businessplan. Er is veel geschreven op ons prachtige forum over businessplanning. Hier het topic met voorbeelden van businessplannen: Met vriendelijke groet, Ties In memoriam Link naar reactie
kreeft1982
kreeft1982
Hallo,
Ik zou willen vragen of er iemand is die een voorbeeld van een ondernemersplan heeft van een webshop in kleding.
Op dit moment zijn wij bezig een shop hiermee op te starten alleen zijn we nog niet in het bezit van een ondernemersplan.
Ik zie de ideeen graag tegemoet!
Alvast bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag