• 0

Caravanverhuur, wat vinden jullie van mijn concept en mijn site??

Omschrijving van je concept:

Het verhuren aan Caravans inclusief bijbehorende accessoires voor een goedkoop weektarief.

Momenteel (vergeleken met andere aanbieders) zijn wij een van de goedkoopste.

De borg is wel wat duurder dan gemiddeld.

Maar als de caravan zonder schade wordt ingeleverd krijgt men deze borg uiteraard terug.

 

In deze "crisis" tijd denk ik dat de mensen wat meer naar de portomonee gaan kijken.

Door een caravan en een campingplaats af te huren ben je goedkoper uit dan een huisje te huren.

 

Met een caravan ben je veel flexibeler.

De caravan heeft ook de luxe van een huisje.

Bij een goede camping zijn de sanitaire voorzieningen gewoon goedverzorgt en prima

Je ervaart met de caravan meer de vrijheid van het vakantie vieren.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

- Mij goed laten informeren over caravans door een goedbekende caravanverkoop onderneming

- Inmiddels een caravan gekocht inclusief de bijbehorende accessoires.

- Met de caravan een lang weekend naar de camping geweest om het kamperen te ervaren en alles uit te testen.

- Zelf een site gemaakt met de algemene voorwaarden.

- Zelf een folder en visitekaartjes gemaakt.

- Actief op een twitter account

- Een facebook pagina geopend

- De folders liggen inmiddels bij de caravanverkoop onderneming.

Dit heb ik afgesproken met de eigenaar, ik koop bij jullie de caravan als ik bij jullie folders mag leggen.

 

Wat ik nog wil doen is flyeren, dus folders huis aan huis gaan verspreiden.

Werkt dit??

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is dat dit gaat lopen en dit een succes gaat worden.

Momenteel zijn we begonnen met 1 caravan.

De uitdaging is om deze van de zomer vol te boeken.

Zodra de caravan qua boekingen vol raakt willen ik een 2e aanschaffen en zo verder uitbreiden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Anders dan bestaande concepten zijn wij goedkoper dan de rest!

Wij spelen in op de "crisis".

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat ik graag wil weten is:

- Wat ondernemers van mijn concept vinden.

- Wat ondernemers van mijn site vinden.

- Wat ondernemers van mijn algemene voorwaarden vinden.

- Wat zijn de beste manieren om meer bekendheid te krijgen, via google awards??

- en heel belangerijk, wat vinden jullie van mijn site??: www.vandevoordecaravanverhuur.eu

 

Ik ben op zoek naar verbeterpunten en opbouwende kritiek.

 

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!!!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Grappig de verhuur van een skottel braai, dat is toch een BBQ. ;)

Het idee is goed, domeinnaam vind ik te lang.

 

Voor wat betreft je Algemene voorwaarden, ik kan me nog een uitzending herinneren van de rijdende rechter waarin een gezin met een gehuurde camper overvallen werd door slecht weer met hagelstenen waardoor er forse schade ontstond aan de camper.

Huurder is daarvoor aansprakelijk gesteld omdat het te verwachten was in dat natuurgebied. Het weer kan daar vrij snel omslaan, en dat had de huurder kunnen weten.

 

Mooi concept.

Link naar reactie
  • 0

Uiteraard moet de auto wel voorzien zijn van een trekhaak.

De caravan kan gewoon worden getrokken met rijbewijs B

Per 2013 worden de regels voor het trekken van een caravan versoepeld.

 

Rijbewijs B met aanhangwagen

 

Met een rijbewijs B mag u een personenauto of bestelauto met aanhangwagen besturen. De aanhangwagen mag, inclusief laadvermogen, niet meer wegen dan 750 kilo.

 

In bepaalde gevallen mag u, met alleen rijbewijs B, een aanhangwagen trekken die zwaarder is dan 750 kilo. U moet dan voldoen aan 2 voorwaarden:

De lege auto moet zwaarder zijn dan de aanhanger maximaal mag wegen.

De totale combinatie (dus auto en aanhanger samen) mag niet zwaarder zijn dan 3.500 kilo. Er wordt daarbij gekeken naar wat de aanhanger maximaal aan gewicht kan vervoeren. Dat, plus het gewicht van de maximaal beladen auto, mag niet zwaarder zijn dan 3.500 kilo.

Link naar reactie
  • 0

Waarom de keuze voor zo'n lange domeinnaam en een .eu extensie? .nl lijkt mij stukken beter en ik zou er een korte generiekere domeinnaam aan hangen, zonder persoons-namen o.i.d.

 

Het logo op de site is totaal onscherp.

 

Het reserveringsformulier zou ik direct op de reserveren pagina aangeven in plaats van nog in het submenu een link te maken.

 

De informatie op de pagina 'huren' is voor een bezoeker alleen maar extra tekst, ik zou daar direct prijzen o.i.d. op vermelden.

 

Volgens mij kan de website met veel minder pagina's dezelfde informatie vertellen. Voor zoekmachines is het ook wel handig om de links in het menu gewoon als tekst te maken en niet als afbeelding.

 

Als je bezoekers wilt meten zou ik niet die teller gebruiken die er nu op staat, kijk eens naar Google Analytics, gratis en vele malen uitgebreider en zonder zichtbare vermelding op de website.

 

Succes.

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Link naar reactie
  • 0

Zo maar wat opmerkingen in willekeurige volgorde:

 

Ik lees: "Senioren: de ruime indeling van de caravan zorgt voor een prettige reis en een heerlijk verblijf tijdens uw vakantie. Denk ook aan een vast laag bed en toilet." Willen senioren juist niet liever een hoog bed?

 

Het is niet fraai om te beginnen met "Wij over onszelf". Je klant en je dienst zijn het belangrijkst. Ik zou op die pagina ook niet te veel nadruk leggen op het feit dat je een starter bent.

 

Je schotelt je bezoeker nogal wat dubbele informatie voor, dat is vermoeiend lezen.

 

Je levert de caravan inclusief dekbedden. Waarom bied je dan ook nog een optie voor dekbedden aan voor 10 euro?

 

Bij je aanbieding voor een "gevulde koelkast" zie ik geen prijs staan. En je last minutes voor September en de herfstvakantie kunnen volgens mij nu wel weg.

Link naar reactie
  • 0

"De borg is wel wat duurder dan het gemiddelde",

 

Deze zin triggerde mij!

Het lijkt er op dat deze verhoogde borg noodzakelijk is voor het welslagen van jouw concept.

 

Wat is de achterliggende gedachte voor het kiezen voor een borg, hoger dan het gemiddelde?

 

De gedachte hierachter is dat mensen worden beloond als zuinig met de caravan word omgegaan

Link naar reactie
  • 0

Waarom de keuze voor zo'n lange domeinnaam en een .eu extensie? .nl lijkt mij stukken beter en ik zou er een korte generiekere domeinnaam aan hangen, zonder persoons-namen o.i.d.

 

Het logo op de site is totaal onscherp.

 

Het reserveringsformulier zou ik direct op de reserveren pagina aangeven in plaats van nog in het submenu een link te maken.

 

De informatie op de pagina 'huren' is voor een bezoeker alleen maar extra tekst, ik zou daar direct prijzen o.i.d. op vermelden.

 

Volgens mij kan de website met veel minder pagina's dezelfde informatie vertellen. Voor zoekmachines is het ook wel handig om de links in het menu gewoon als tekst te maken en niet als afbeelding.

 

Als je bezoekers wilt meten zou ik niet die teller gebruiken die er nu op staat, kijk eens naar Google Analytics, gratis en vele malen uitgebreider en zonder zichtbare vermelding op de website.

 

Succes.

 

Bedankt voor uw feedback, hierbij mijn reaktie.

- Inderdaad is de domijnnaam vrij lang. Is het mogelijk nadat de site is gemaakt de domijnnaam aan te passen?

- Het logo is onscherp. Dit heeft met de sitebuilder te maken. Ik moet hier nog even dieper op induiken hoe deze scherper op de site te krijgen.

- Inderdaad staat dubbele teksten in de site aangegeven. Heb dit aangepast. Verschillende pagina's heb ik verwijderd en samengevoegt in 1 pagina.

- Graag zou ik willen weten wat u bedoeld met: Voor zoekmachines is het ook wel handig om de links in het menu gewoon als tekst te maken en niet als afbeelding. Het hoe en wat is mij niet helemaal duidelijk.

- Inderdaad staat het proffesioneler te teller van de pagina te verwijderen. Is verwerkt.

 

Link naar reactie
  • 0

Zo maar wat opmerkingen in willekeurige volgorde:

 

Ik lees: "Senioren: de ruime indeling van de caravan zorgt voor een prettige reis en een heerlijk verblijf tijdens uw vakantie. Denk ook aan een vast laag bed en toilet." Willen senioren juist niet liever een hoog bed?

 

Het is niet fraai om te beginnen met "Wij over onszelf". Je klant en je dienst zijn het belangrijkst. Ik zou op die pagina ook niet te veel nadruk leggen op het feit dat je een starter bent.

 

Je schotelt je bezoeker nogal wat dubbele informatie voor, dat is vermoeiend lezen.

 

Bedankt voor uw feedback, hierbij mijn reaktie:

- Willen senioren niet liever een hoog bed? Scherpe opmerking ;D Is aangepast.

- Het is niet fraai om te beginnen met "Wij over onszelf" Je klant en je dienst zijn het belangrijkst. Inderdaad, de site heb ik aangepast.

- Je schotelt je bezoeker nogal wat dubbele informatie voor, dat is vermoeiend lezen. Inderdaad, site is aangepast.

- Je levert de caravan inclusief dekbedden. Dit kan ik nergens vinden in mijn site.

- Je opmerking betreft de aanbiedingen is terrecht en heb ik de site hierop aangepast.

 

Vriendelijke groeten

Van de Voorde Caravanverhuur

 

Link naar reactie
  • 0
Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om uw reis meer comfort te geven. Wij zorgen naar wens voor persoonlijke begeleiding tijdens uw reis.

 

Je gaat gezellig mee op vakantie ?

 

Ik vind je borg erg aan de hoge kant, stel dat ik één week wil huren dan betaal ik minimaal 175 euro. Echter moet ik nog wel even 575 euro borg storten. Geld waar ik op dat moment op mijn vakantie niets aan heb.

 

Verder stel ik mij vragen bij de verzekering. Als ik met een huur object een probleem heb dan verschuif ik dat probleem naar de verhuurder. In jouw geval moet de huurder het blijkbaar maar uitzoeken. Komt niet erg klantvriendelijk over.

 

Is je caravan wel verzekerd bij verhuur?

 

En wat doe je als een huurder het zaakje total-los rijd en jij hebt aansluitend boekingen?

 

Zomaar even wat gedachten die bij mij opkomen.

 

Wat de linkjes betreft : het is voor google beter om tekst te gebruiken ipv plaatjes. Tekst indexeert beter. Plaatjes maken je site ook langzamer. Kijk anders eens naar Wordpress of Joomla om je site te bouwen. Veel handiger en je hebt geen kennis van html nodig. Ook is het maken van wijzigingen zo gebeurt.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je borg erg aan de hoge kant, stel dat ik één week wil huren dan betaal ik minimaal 175 euro. Echter moet ik nog wel even 575 euro borg storten. Geld waar ik op dat moment op mijn vakantie niets aan heb.

 

 

Borg via creditcard?

edit: vraag aan TS

Link naar reactie
  • 0

Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om uw reis meer comfort te geven. Wij zorgen naar wens voor persoonlijke begeleiding tijdens uw reis.

 

Je gaat gezellig mee op vakantie ?

Dat wij altijd te bereiken voor vragen,en instructies,bijvoorbeeld bij het opzetten van de tent, bij het schade rijden van schade enz.

 

Ik vind je borg erg aan de hoge kant, stel dat ik één week wil huren dan betaal ik minimaal 175 euro. Echter moet ik nog wel even 575 euro borg storten. Geld waar ik op dat moment op mijn vakantie niets aan heb.

Dit is inderdaad hoger dan het gemiddelde. Toch is dit niet uitzonderlijk. Ik ben zelfs een verhuurder tegengekomen die E750 als borg vraagt.

 

Verder stel ik mij vragen bij de verzekering. Als ik met een huur object een probleem heb dan verschuif ik dat probleem naar de verhuurder. In jouw geval moet de huurder het blijkbaar maar uitzoeken. Komt niet erg klantvriendelijk over.

Dit is mij niet helemaal duidelijk. Hoezo probleem verschuiven naar huurder?

 

Is je caravan wel verzekerd bij verhuur? De caravan is verzekerd voor verhuur. Hiervoor is er gewoon een verzekering voor af te sluiten

En wat doe je als een huurder het zaakje total-los rijd en jij hebt aansluitend boekingen?

Wij hebben goede contacten met een caravanverkoper. Deze heeft er altijd een aantal klaar staan.

 

Zomaar even wat gedachten die bij mij opkomen.

 

Wat de linkjes betreft : het is voor google beter om tekst te gebruiken ipv plaatjes. Tekst indexeert beter. Plaatjes maken je site ook langzamer. Kijk anders eens naar Wordpress of Joomla om je site te bouwen. Veel handiger en je hebt geen kennis van html nodig. Ook is het maken van wijzigingen zo gebeurt. Het is mij nog steeds niet duidelijk wat men bedoelt met plaatjes of text?? De site is gemaakt met de sitebuilder Strato.

Link naar reactie
  • 0

Je levert de caravan inclusief dekbedden. Waarom bied je dan ook nog een optie voor dekbedden aan voor 10 euro?

- Je levert de caravan inclusief dekbedden. Dit kan ik nergens vinden in mijn site.

Even voor je gezocht ... ;)

 

You're right.

 

Alleen staat er niet bij dat dit inclusief is.

Link naar reactie
  • 0

Het is mij nog steeds niet duidelijk wat men bedoelt met plaatjes of text??

Volgens mij bedoelt Derek-Jan dat je menu-keuzes als plaatjes worden geladen, dus je menu-keuze "reserveren" is in de code niet het woord "reserveren" waar google op kan indexeren, maar een plaatje met de tekst "reserveren" erin en dat kan google niet lezen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.