• 0

Redesign website (Starting Business)

Omschrijving van je concept:

Starting Business biedt diensten aan voor de startende ondernemer om de drempel naar ondernemerschap te verlagen

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

In de handtekening staat een link naar de huidige website. Deze website is het redesign variant waar ik graag alle feedback op wil ontvangen

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Uitdaging is om mensen te overtuigen dat het starten van je bedrijf niet lastig is (sommige starten daardoor niet) en startende ondernemers dus zsm kunnen focussen op hun core business

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er zijn natuurlijk veel bedrijven die startende ondernemers als doelgroep hebben en diensten voor ze aanbieden maar niet alle noodzakelijke diensten onder een dak

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Voornamelijk op het design, gebruiksvriendelijkheid en wat er wellicht nog te verbeteren valt qua conversie.

 

Doel van de website is interactiviteit (op het blog), dat men gegevens achterlaat (als je klikt op diensten en dieper in de site komt dmv het interesse formulier in te vullen).

 

Als er nog meer info nodig is hoor ik het wel. Alvast bedankt voor de feedback.

 

 

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Starting Business neemt je al deze zorgen uit handen door het totaalpakket aan diensten ter beschikking te stellen. Met ons totaalpakket start je vandaag met het regelen van alle zaken voor je eigen bedrijf en kan je morgen starten met dat waar je passie ligt.

 

Duidelijk op zoek naar slachtoffers die geloven in sprookjes. Als ik dit soort teksten lees haak ik meteen af. Je hebt helemaal geen interesse in je klant, je bent alleen maar bezig om jezelf op een voetstuk te plaatsen. Arme starter die daar in trapt.

Bij het wegklikken zag ik in een flits nog dat het weer zo'n honderd in een dozijn saai Wordpress template is. Over kleur- en identiteitsloos gesproken...

Link naar reactie
  • 0

 

Doel van de website is interactiviteit (op het blog), dat men gegevens achterlaat (als je klikt op diensten en dieper in de site komt dmv het interesse formulier in te vullen).

 

 

Vetgedrukt is je probleem. Als je wil dat mensen hun gegevens achterlaten moet je dat niet diep in je site gaan stoppen. Tenzij dat niet je hoofddoel is. Want persoonlijk komt de kern van je website totaal niet over en onderscheid het zich nauwelijks van de 13-in-een-dozijn-affiliate-blogjes die er al zijn.

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- rechtsboven zie ik een call-to-action om "direct mijn aanvraag te versturen", maar van direct is geen sprake, want het e-mailadres is geen mail-link of een link naar een contactformulier

 

- linksboven staat "U bevind zich hier", dat moet "bevindt" zijn; ook "Admistratie" staat slordig voor iemand die mijn administratie wil gaan doen

 

- de herhaling van het woord "Kantooruimte" in de opsomming lijkt eerder voor google bedoeld dan voor je bezoeker, zeker op de vervolg-pagina, waar die opsomming twee keer vlak na elkaar staat

 

- waarom zet je kantoorhumor op je site die je zelf als "flauw en stereotype" bestempelt? voelt voor mij eerlijk gezegd als website-vulling en op de een of andere manier ook als drempel om contact op te nemen voor je "serieuze" kant ...

 

- wees consistent: als ik de kantoorruimte in Almere bekijk, zie ik eerst dat je binnen 3 dagen contact opneemt en vervolgens staat onder het formulier dat je dat binnen 2 dagen doet

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.