Snelle modsmeldingen

Aanbevolen berichten

Vriendelijk verzoek aan iedereen: geef de mods a.u.b. een paar (5-10?) minuutjes de tijd om reclame en spam zelf te verwijderen, en doe pas daarna een modsmelding.

 

Het voorkomt dat er - zoals zojuist - een mod binnen 2 minuten nadat een spambericht geplaatst is, het bericht heeft verwijderd en desalniettemin toch iedere mod een modsmelding ontvangt omdat deze net 15 seconden eerder was gedaan. Gevolg is dat diverse mods hun dagelijkse betaalde bezigheden accuut stilleggen om de modsmelding op te volgen, waardoor er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan ;)

 

 

Bij voorbaat dank!

 

Norbert

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
waardoor er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan

Je kent het toch Nico, na iedere modsmelding ontstaat er een levensgevaarlijke wedrace welke mod als eerste de melding opvolgt en afhandelt. Frans heeft al eens zijn auto midden op de Van Brienenoord dwars over de weg gezet om beter bereik op z'n mobiel te hebben om zo 20 seconden sneller te zijn. ;D

 

FF Serieus: diverse mods ervaren de laatste tijd wat frustratie als ze binnen een paar minuten een topic op slot hebben gezet, in admintemp hebben geplaatst, de topicstarter een PM hebben gestuurd om dan alsnog te merken dat de mailbox volloopt met - uiteraard goed bedoelde - modsmeldingen.

 

We gaan het overigens proberen ook op andere wijze op te lossen, bijvoorbeeld door de "meld dit aan een moderator" optie bij ieder bericht pas te activeren na 5 of 10 minuten.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Kortom, al is de mod nog zo snel, de melding achterhaald hem wel.

Misschien moeten jullie ook eens aan de glasvezel.

 

Ik stel al tijden voor om iedere mod een tablet te geven met een Gigabit up/down sateliet-link; komt de kwaliteit zeker ten goede. En voor Frans een zwaailicht met drietonige hoorn voor op zijn modsmobile.

 

spammobile.jpg

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik vind deze mooi! Christine krijgt een "reus" voor iets wat ik daarvoor al post :-) Christine, je krijgt er nog 1 :-)

goed he? je ziet hoe goed ik alle posts lees voordat ik iets post.

Ik had het stukje achter de / gemist. Maar je moet ook niet van die moelijke woorden gebruiken, "de-activeren", daar skippen mijn hersenen vanzelf overheen. En ik was blijkbaar niet de enige :-)

 

 

 

Link naar reactie

....Maar je moet ook niet van die moelijke woorden gebruiken, "de-activeren", daar skippen mijn hersenen vanzelf overheen. En ik was blijkbaar niet de enige :-)

 

 

 

 

Hu? is een gewoon woord volgens mij.... zo gewoon dat jij hem ook gebruikt zelfs zo gewoon dat je het dus onbewust gebruikt; zoals we onbewust ademen ;D ;D

woord_van_de_week.thumb.png.424eca411a75fdf628a94903ecc563ac.png

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Totaal zinloos om op deze manier berichten aan te passen als de spammer de betreffende url gewoon in zijn onderschrift heeft staan. Gewoon wegharken die profielen.

 

Van de website van het bedrijf achter deze spamactie.

 

xxx Internet Marketing B.V. heeft ruim 9 jaar ervaring met het ontwikkelen van websites. Sinds 2008 is onder deze bedrijfsnaam gestart met affiliate marketing en zoekmachine optimalisatie, iets waarin inmiddels veel ervaring in is opgedaan.

 

xxx Internet Marketing B.V. focust zich op het ontwikkelen van affiliate marketing websites. Hierin ligt een focus op het promoten van de websites door middel van SEO (zoekmachine optimalisatie).

Link naar reactie

De dame in kwestie van het internet marketing bedrijf is via PM geïnformeerd en gewaarschuwd.

Signatures in profielen pas ik niet aan, die zijn toegestaan. ik verwijder wel de nietszeggende onzinposts, zodat het linkspammen niet effectief is.

"Wegharken" van profielen doen we na herhaalde overtreding na waarschuwing

 



1990.jpg

 

1989.jpg

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.