Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Ik zat me zo eens af te vragen. Hoe zit dat nu als een ontevreden klant binnen de termijn het product retour zend en je ontvangt deze retourzending nooit?
Maakt het dan nog verschil of het om een retourzending gaat waarbij af is gesproken dat het geld wordt terug gegeven, of dat er geruild mag worden, of dat het gaat om een zelfde product maar dan beter, of dat het gaat om een op maat gemaakt product, etc?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag