• 0

Op zoek naar een ondernemingsplan!

Beste leden van HL,

 

Ik ben op zoek naar een ondernemingsplan als voorbeeld. Ik heb mijn concept namelijk klaar en ik zou deze graag met een echt plan willen vergelijken. Uiteraard heb ik via google en andere websites, een hoop plannen kunnen vinden en deze al kunnen vergelijken met het plan van mij.

Ik wil graag zekerheid doormiddels van een bevestiging van iemand anders. In mijn prive situatie kan ik dit helaas niet kwijt.

 

Bij voorbaat dank voor jullie tijd en energie!

 

Met hartelijke groet,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

appels met peren?

 

Op wat voor punten wil je jouw plan vergelijken? Misschien kan je aangeven welke branche het betreft. Een plan voor een groentezaak vergelijken met een plan voor een autoverhuurbedrijf lijkt mij niet zinvol. Of je moet alleen naar het format kijken. Maar daar zijn er ook 100 van in omloop :-\

Link naar reactie
  • 0

 

De betreffende branche-organisatie bellen, vertel daar wat je van plan bent en dat je op zoek bent naar en coach c.q eerlijke mening. Wees niet te bang om open kaart te spelen daar, mede ondernemers genoeg die het leuk vinden anderen te helpen.

Ontzorgd al uw Multichannel klantcontact MKB en ZZP op flexibele abonnements basis.

www.hetloyaliteitscentrum.nl

Link naar reactie
  • 0

Aan de anonieme gast die zojuist deze modsmelding deed:

ik wil graag een voorbeeld voor ondernemingsplan taxibedrijf hebben

 

daar zijn modsmeldingen niet voor bedoeld!

 

Tip: registreer je, log in, gebruik de zoekfunctie en als je het dan nog niet kunt vinden: stel je vraag in dit topic of open een nieuw topic.

 

Groet,

 

Norbert

 

HL moderator

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.