• 0

Eenvoudig ondernemers bereiken in Nijmegen?

Beste mede-ondernemers,

 

Voor mijn marketing/promotie bureau gevestigd en actief in Nijmegen

zoek ik methodes om op een relatieve eenvoudige en voordelige

wijze effectief lokale ondernemers kan bereiken.

Ik heb al hoogte genomen van de 'Nijmeegse open-koffie momenten".

Maar ik zoek -denk ik- toch iets anders of anders een aanvulling hierop.

Ik denk dan natuurlijk niet aan het traditionele

adverteren, aquisitie maar wellicht zijn er hier personen

aanwezig die interessante aanbevelingen kunnen doen.

Of evenementen en dergelijke kunnen noemen.

 

Alvast hartelijk dank voor de gedane suggesties.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat je ook wat aan je website moet gaan doen voordat je veel geïnteresseerde ondernemers krijgt.

Als ik je site open zou die binnen 2 seconden normaal alweer gesloten zijn nog voordat ik meer dan 2 regels gelezen had.

Waarom: site ziet eruit als de eerste beste site die spam adressen verkoopt (je kent die sites/mailings wel met die bedrijven die CD-Roms met e-mail bestanden verkopen) en niet als een bedrijf waar ik nu iets mee zou willen doen (ziet er niet als een serieus bedrijf).

 

Weet dat je dit niet vroeg maar is wel iets dat je op orde moet hebben voordat je serieus aan ondernemers contacten kan gaan denken.

 

Als je dat op orde hebt kan je verder gaan kijken en is er in Nijmegen jaarlijks een bedrijven contact dag in Triavium en zijn er regelmatig bijeenkomsten van ondernemers in landhuis de dukenburger

Link naar reactie
  • 0

 

De Hapjeskrant oftewel Snackgazet oftewel Smul Koerier oftewel Le Mond! wordt bijvoorbeeld elke maand gedrukt (op echt krantepapier en in halfformaat) en verspreid om de inwoners van plaats A of Z (in dit geval Nijmegen) een idee te geven van de laatste, de lekkerste, de gezondste en de duurste danwel godkoopste alternatieven voor zelf koken. Dit Mondtotmondblad bevat redactionele artikels die op een luchtige doch deskundige manier de snackcultuur van de waalstad beschrijven + uiteraard advertenties van leveranciers die hun diensten aanbieden, variërend van KFC tot de lokale party cateraar. En vanalles daartussen.

 

Het is tevens een prachtige demonstratie van jouw bezorgkunsten. Het format leent zich voor werelddominantie!

snackbode.thumb.jpg.d6e44ead3ea6c489bea2e74885e24f16.jpg

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.