• 0

Is dit ontwerp te behalen met een winkel onder licentie?

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een psd implementeren is niet iets wat een noobie even zelf kan, dat vraagt echt wel wat kennis en ervaring.

 

Welke vrijheid huurwinkels bieden met betrekking tot het zelf implementeren van een eigen design weet ik niet, wat ik wel weet is dat je met een dergelijke investering al leuk op weg bent naar een eigen webshop,

 

Het idee van al die goedkope huurconcepten is dat je voor niet teveel geld een werkende winkel hebt met vaak keuze uit een beperkt aantal thema's.

Link naar reactie
  • 0

Vraag jezelf goed af wat je nu eigenlijk wil. Iedere keuze heeft zo zijn voor- en nadelen. Een gehuurde webshop heeft als voordeel dat je zonder grote investeringen snel voor aan de slag kunt, je geen programmeur hoeft te instrueren wat je voor ogen hebt en zelf geen enkele programmeerervaring hoeft te hebben. Het nadeel is dat je beperkt bent in je mogelijkheden de shop aan te passen aan je eigen wensen.

 

Als je jouw 'ideale' webshop wilt laten maken, zul je moeten investeren in een programmeur die dat voor je bouwt. Kost een paar centen, maar dan heb je wel wat.

Link naar reactie
  • 0

Ja, een gehuurde shop bedoel ik inderdaad.

 

Open source wilde ik mij eigenlijk niet aan wagen omdat ik 0,0 kennis heb van programmeren.

 

Waar wil je je dan wel aan wagen?

 

Aanvullend op de reactie van Ruben: de meeste gehuurde shops hebben niet de functionalieit die in de door jou aangegeven templates zit. Waarschijnlijk kun je er dat allemaal wel bij kopen, maar dan kun je beter de boel in een keer goed doen en een pakket kiezen dat goed bij jou aansluit.

 

Gehuurde shops zijn (naar mijn mening) niet geschikt voor serieuze webshophouders met specifieke wensen. (hier alvast een :-K voor als iemand zich op de tenen getrapt voelt)

Link naar reactie
  • 0

Het is naar mijn idee stukken makkelijker om een goedkoop hostingpakket uit te zoeken, een Wordpress installatie erop te draaien en een geschikt premium theme erbij zoeken dat de functionaliteiten heeft die je zoekt. Dat zal je op termijn stukken minder kosten dan een gehuurde site, je hoeft niets uit te besteden (Wordpress met een webshopmodule als Jigoshop is erg makkelijk te leren) en veel templates zijn vele malen functioneler en meer flexibel dan geslicede meuk vanuit een PSD-template.

 

Kijk eens naar de e-Commerce templates op Themeforest.net.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 276 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.