• 0

Werving en selectie bureau Medi-Step

Omschrijving van je concept:

Medi-Step is een jong werving en selectie bureau dat sinds oktober 2012 actief is in Nijmegen en omstreken. Medi-Step is klein van opzet en word bestuurt door professionals uit de praktijk.

 

Medi-Step houd zich bezig met het invullen van vacatures in de zorg en welzijn op MBO, HBO en WO niveau door bemiddeling op maat. Onze doelstelling is passend personeel te plaatsen voor vaste aanstellingen.

 

Door te bemiddelen in vaste banen, draagt Medi-Step bij aan een betere kwaliteit van zorg, en heldere communicatie op de werkvloer

 

www.medi-step.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wordpress geïnstalleerd, thema gekocht en deze vervolgens na wens aangepast (inhoud , plaatjes etc) Ik ben nog wel van plan de URL van de diverse pagina's terug te brengen naar een adres i.p.v ID in de url, staat wat professioneler denk ik zo.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Meer vaste banen in de gezondheidszorg

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Bij de meeste werving en selectie bureau's is het niet duidelijk welke tarieven zij hanteren, u bent vaak dan verplicht om contact op te nemen met het bedrijf, iets wat niet altijd word gewaardeerd. Wij willen hier een uitzondering in zijn door op de homepagina meteen onze tarieven te laten zien onder verdeelt in de opleidingsniveau's. Verder hanteren wij een prijs , geen extra kosten.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

- Opmaak van de site , met name de functionaliteit

- Ontbreken er gegevens?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou beginnen met een spellingscontrole door de site heen. Afgezien van "me eigen" in het eerste plaatje van de slider, zijn er veel dt fouten en gebruik je regelmatig uw ipv u (bv: Wij bellen uw binnen 24 uur terug of In principe bepaald u). Verder snap ik de percentages niet?

 

De pagina sponsoren direct weghalen (afgezien van de verschrikkelijk stock-foto). Ik kan de gedachtengang daarachter helemaal niet volgen.

 

Op SEO gebied ook nog genoeg aan te merken, maar daar krijg je ongetwijfeld nog feedback over. Begin in ieder geval met de URLs.

 

Ik zou ook overwegen een vast nummer te nemen. Eventueel kun je die laten doorschakelen naar een mobiel.

 

De teksten in het geheel zijn erg algemeen, standaard of vaag. Zo staat bij "ons profiel" dat jullie door te bemiddelen in vaste banen, heldere communicatie op de werkvloer ontstaat?

 

Nog een positief punt ter afsluiting: logo en kleurstelling zijn prima in mijn ogen

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Robbert,

 

Ik heb u advies ten harte genomen, gelijk de spelling aangepast en nog mee bezig. Daarnaast ben ik het met u eens dat de sponsoren pagina niets toevoegt, echter ben ik wel van mening dat het doel van "sponsering" niet verkeert is, maar dat moet misschien achter de schermen plaats vinden in niet direct op de pagina. Vandaar dat ik de pagina heb verwijderd.

 

Met betrekking tot het profiel, een betere kwaliteit van de zorg heeft als voordelen dat het de communicatie verbetert tussen zorgverleners. Ik heb deze tekst nu aangepast.

 

Wat betreft de tarieven, zou duidelijk moeten zijn denk ik? Staat bij bruto op jaarbasis, dus bijvoorbeeld 10% van 30.000. Ik zit nog wel even te kijken hoe ik dat functioneler kan maken

 

Bedankt

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- werk inderdaad de vele taalfouten weg

 

- de banner bovenin wisselt te snel om de tekst te kunnen lezen

 

- vermoei je bezoeker niet met loze pagina's, zoals wanneer ik op "over ons" klik

 

- geef informatie over je "team" op je site in plaats van mij een lege pagina voor te schotelen (Robin) of door te sturen naar linkedin (Steve)

 

- maak je referenties "vindbaar", waar werken die mensen uit je succesverhalen? nu zouden bezoekers de indruk kunnen krijgen dat ze niet echt zijn, ook omdat de foto van Arjan Hiddema bijvoorbeeld hans.jpg heet ... ???

 

- sommige teksten zijn te licht van kleur om te kunnen lezen

 

- als je zoals je zegt transparant wilt zijn, leg dan ergens uit waarom je percentage voor een wo'er twee keer zo hoog is als dat voor een mbo'er; die wo'er verdient toch ook al een stuk meer?

 

- je proces is zo logisch dat die enorme lap tekst nauwelijks iets toevoegt; het voelt als ballast op je site; wees kort en duidelijk

Link naar reactie
  • 0

Beste John

 

Banner, heb iets langzamer gezet

Loze pagina: Functionaliteit die je volgens mij niet kan uitzetten in wordpress, vond ik zelf ook een probleem

Taalfouten: Word aan gewerkt

Team: Dat gaat veranderd worden, met een persoonlijk inleiden

Kleuren van text: Word in CSS nog veranderd

Percentage: Word vaker gehanteerd bij W&S bureau's. Een WO is natuurlijk moeilijker te vinden dan een MBO-er, vandaar het verschil.

 

Wat betreft het proces, er zijn opdrachtgevers die daar wel waarde aan hechten. Ze vragen er immers altijd na.

 

Bedankt,

 

Steve

 

Link naar reactie
  • 0

 

Loze pagina: Functionaliteit die je volgens mij niet kan uitzetten in wordpress, vond ik zelf ook een probleem

 

Loze pagina's is niet nodig. is wel degelijk uit te zetten.

Ik weet niet of je een thema hebt gekocht of dat een ontwikkelaar een ontwerp heeft geimplementeerd.

In bedie gevallen weet een goede WP ontwikkelaar wat te doen om het op te lossen.

 

En als je toch bezig bent, gebruik de paginanaam in de url ipv een nummer.

Link naar reactie
  • 0
Ik heb contact opgenomen, en me eigen ingeschreven, dat was zo gepiept! Een dag later werd ik al gebeld, nu werk ik alweer een half jaar voor mijn nieuwe werkgever, het bevalt me uitstekend. Mxxi-Step bedankt!

 

Mxxi-step is in oktober 2012 begonnen, en Richard Vermeer werkt al een half jaar voor zijn nieuwe werkgever.

Gaat dat inschrijven zo makkelijk, wat is dan de unieke wervingsmethode.

 

Omdat HL nogal hoog scoort in Google, heb ik de bedrijfsnaam niet correct vermeld.

Link naar reactie
  • 0

 

Loze pagina: Functionaliteit die je volgens mij niet kan uitzetten in wordpress, vond ik zelf ook een probleem

 

Loze pagina's is niet nodig. is wel degelijk uit te zetten.

Ik weet niet of je een thema hebt gekocht of dat een ontwikkelaar een ontwerp heeft geimplementeerd.

In bedie gevallen weet een goede WP ontwikkelaar wat te doen om het op te lossen.

 

En als je toch bezig bent, gebruik de paginanaam in de url ipv een nummer.

 

Je kunt ook contact op nemen met de maker van het theme, meestal zijn deze mensen bereid om voor een klein bedrag die aanpassingen te doen.

 

Hetzelfde geldt voor de pagina 'Uw bedrijf hier?' onder referenties. Als daar niks nuttigs staat, haal hem dan weg. De profielen pagina van je teamleden zegt ook weinig. Leuk zo'n link naar je LinkedIn profiel, maar het komt over alsof je te beroerd bent om jezelf op je eigen (!) website fatsoenlijk voor te stellen.

Link naar reactie
  • 0

- Rechtsboven in de hoek staat "ma t.m vr" -> "ma t/m vr"

 

- Succesverhalen -> Ik kan me voorstellen dat je graag het vertrouwen wint van je potentiele klanten door succesverhalen te plaatsen. Echter als je deze nog niet hebt, plaats ze dan ook niet. "Nu werk ik alweer een half jaar voor mijn nieuwe werkgever", uhh.. medi-step bestaat toch pas een maand;) Daarnaast is er gebruik gemaakt van stock foto's. Als potentiële klant zou dit voor mij een averechts effect hebben.

 

- Footer; Kopje "Referenties" -> Link "Aanmelden Vacatures". Dit klopt niet

 

- "U bent student, of heeft al ervaring in het werken in de zorg. U wilt een volgende stap maken in uw loopbaan. U beschikt over relevante diploma’s en bent nieuwsgierig naar wat de mogelijkheden voor u zijn." Medi-Step bemiddelt dus ook voor studenten; echter wordt er in de volgende zin aangegeven "u beschikt over de relevante diploma's". Die combinatie zal nog niet aan de orde zijn;) Je bedoelt het waarschijnlijk net iets anders, maar zo komt het bij mij over.

 

- link van referentie bevat /referenties-2/ waarschijnlijk had je ten tijden van het aanmaken van de pagina al een pagina met deze naam, als je deze verwijderd hebt is het mogelijk om de link aan te passen

 

- Referenties -> 1 referentie wekt niet echt vertrouwen op

 

- BEGIN -> wellicht is HOME beter

 

- Ik kwam er na even op de site rondgeneusd te hebben achter dat medi-step alleen werving & selectie in de zorgsector verzorgd. (wellicht duidelijker vermelden)

 

- Ik heb ook nog even gekeken op de linkedin pagina

Medi-Step is een jong werving en selectie bureau werving- en selectiebureau dat sinds oktober 2012 actief is in Nijmegen en omstreken. Medi-Step is klein van opzet en word wordt bestuurt bestuurd door professionals uit de praktijk.

 

Medi-Step houdhoudt zich bezig met het invullen van vacatures in de zorg en welzijn op MBO, HBO en WO niveau door bemiddeling op maat. Onze doelstelling is passend personeel te plaatsen voor vaste aanstellingen. Deze zin loopt niet helemaal lekker

 

Door te bemiddelen in vaste banen, draagt Medi-Step bij aan een betere kwaliteit en continuïteit van de zorg.

 

Founded

20142012, toch?

 

--

Hopelijk kun je iets met deze feedback.

Link naar reactie
  • 0

Beste Ingrid

 

Uw feedback heb ik verwerkt op de pagina (ook LinkedIn > stom 2014 haha). Het is nog knap lastig om de spelling te beheersen, dat merk ik wel. Fijn dat er mensen zijn die daar een scherpere blik op hebben.

 

De pagina's referenties en team ga ik nog aan werken.

 

Bedankt voor de scherpe feedback

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.