• 0

Electronisch papier toekomst?

De grootste revolutie na de uitvinding van de drukkunst: electronisch papier

Papyron die ook bij de 22 van de Dutch Tech Tour zat maakt electronisch papier voor toepassingen als billboard en prijskaartjes. Als alle technische obstakels - kleur, hoge resolutie, flexibel scerm - heb je het over de holy grail. Denk aan toepassingen zoals een mobieltje met uitrolbaar scherm waarop het laatste nieuws net zo fijn te lezen is als onze huidige krant! [vrij uit quote finance 6/7 2002]

 

http://www.papyron.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie mogelijke toepassingen van dit digitale papier kunnen bedenken!

 

Heeft deze techniek toekomst?

 

Kanban

Link naar reactie
  • 0

het lijkt me wel wat, als het gebruikt zou kunnen worden voor reclame folders die nu elke dag door je brieven bus geduwd worden.

Dan kun je ze deleten als je ze gelezen hebt, dat scheelt een enorme berg papier!

 

Ja daar zie ik wel wat in;

Ieder huishouden krijgt dan een opvouwbaar flexibel scherm die automatisch elke dag ververst wordt, bepaalde zaken kun je dan safen op je pc en de rest wordt gewoon ververst.

 

je kunt het dan ook gaan gebruiken voor de bieb..ff een boekje downloaden via de pc en lekker op de bank je boek lezen.

wow..ik wil wel zo`n ding!

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is een PDA (Personal Digital Agenda) wel wat voor jou! Ik gebruik zelf al een jaar een Palm waarop ik niet alleen mijn agenda en adressen beheer maar ook iedere dag drie kranten download, wordfiles meeneem (lezen, aanpassen, schrijven). Ook hele boeken in pdf staan erin. Ideaal!!!

 

Nu is de vraag alleen wat functionaliteiten van een flexibel beeldscherm zijn!

 

Kanban

Link naar reactie
  • 0

Palm's zijn echt het beste sinds sliced bread... Mijn palmpje is mijn betere hersen helft. Nu nog goed wireless internet en dan ben ik helemaal blij.

 

Met electronisch papier moet je zowieso al veel kunnen doen volgens mij. Een krant kopen is dan 1 keer een electronisch papiertje kopen en inpluggen wanneer je weer nieuws nodig hebt. Op je palm zou dat ook kunnen, maar dan ben je weer gebonden aan de eigenschappen van dat apparaat.

 

De digitale versie van een krant, kan alles precies zo gepresenteerd krijgen zoals zij dat zelf willen, zonder de problematiek van verschillende browser, os-en, etc.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Elektronische kranten: op zoek naar de TeleGraal

 

De elektronische krant moet net zo mobiel worden als de papieren broer.

Tot voor kort was het meest gehoorde kritiekpunt op de elektronische krant het feit dat hij alleen op een PC-scherm gelezen kon worden en niet lekker languit op de bank of in de tuin. Experimenten met GPRS en mobiele schermen moeten gaan leiden tot de oprolbare PC. Een recente uitvinding van het Britse CDT maakt al schermen zo dik als een stukje plastic mogelijk. De combinatie met GPRS-technologie brengt daarnaast ook nog een verdienmodel aan consumentenkant binnen handbereik (abonnement en data). »meer«

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.